Rita GT kirjoitti:Hei Jyväskylän Fun Run talkooväki.Ihan ystävällisessä hengessä tiedustelisin tilannettanne tapahtuman suhteen.Laittaisitte meille edes tietoa tarkemmin majoituksesta ja sen ilm.aikataulusta.Nyt liikkuu niin montaa versiota,että hirvittää.Samoin tekin tiedätte että kaikki eivät voi olla kuin päivän ja luulen että olisi hienoa saada vähän mietittyä,mihin sen sijoittaa.Eli raottakaa meille edes pikkiriikkisen ideoitanne.Luulen etten ole ainoa,joka tietoa janoaa.Täälläsuunnallakin koitamme aina innostaa uusiakin ihmisiä mukaan tapahtumaan,on hankala mainostaa blankkoa.Saataisiin taas mukaan mahd.paljon innokkaita kerholaisia.
Raotan hieman verhoa. Toivottavasti tarpeeksi, mutta en kuitenkaan liikaa.... Ihan en tiedä itsekkään mitä kaikkea on tarjolla, koska en ole ollut kaikissa palavereissa mukana. En ota vastuuta mahdollisista virheistä, mitä kirjoitan....
Perjantaina vapaa aikataulu tulolle. Illalla makkaranpaistoa ja saunomista yms. Illalla Cruisin halukkaille. Klo 22 kaikki nukkumaan....
Lauantaina n klo 10:30 lähtö Laajavuoresta kohti tuntematonta, jossa olemme perillä noin klo 12:00. Siellä ohjelmaa + slalom + ruokailua. Paluu lähtö takaisin parissa erässä klo 14 - 15 pintaan. Illalla sitten ohjelmaa, joko ilman jäitä tai jäillä...
Sunnuntaina puhallusmahdollisuus halukkaille, eli saatte tietää keuhkojen tilavuuden / hengitysilman laadun. Vapaa poistuminen.
Yöpyminen voi jo käsittääkseni varata ja takaraja on 13.6 mennessä. Viimeisimmässä Corralissa on johtokunnan henkilöesittelyjen jälkeen ohjeet, kuinka ilmoittautua Laajavuoreen.
Tässä hiukan ennakkotietoa, mitä minä tiedän / uskallan paljastaa, etten joudu teloitusryhmän eteen ( terveiset vaan Jyväskylän kerholaisille ). Seuraavassa Corralissa on ilmeisesti tarkempaa tietoa.
Tässä hiukan avattuna viikonloppua.