Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kangasalla näyttäisi pyörivän Mustangeita melkein haitaksi asti?
Tänään iltapäivällä luiskaperä Fox (ei ollut Late eikä Arrakis..) ja melkein heti perään `70(?) luiskaperä.
Eilen töissä ihmeteltiin 2005 avo GT:n pyöränkulmia.
Toissapäivänä oli harvinaista herkkua töissä, kun oli Mustangeita oikein kaksin kappalein ja molemmat vielä avomalleja. Erikoiseksi tuon tekee se että kumpikaan avoista ei ollut mun.
Mukavaa piristystä arkeen!
Jukka kirjoitti:Kangasalla näyttäisi pyörivän Mustangeita melkein haitaksi asti?
Tänään iltapäivällä luiskaperä Fox (ei ollut Late eikä Arrakis..) ja melkein heti perään `70(?) luiskaperä.
Toissapäivänä oli harvinaista herkkua töissä, kun oli Mustangeita oikein kaksin kappalein ja molemmat vielä avomalleja. Erikoiseksi tuon tekee se että kumpikaan avoista ei ollut mun.
Tuo luiskaperä on sellainen hopeinen?
Olen nähnyt kyseisen laitteen useammankin kerran Kangasalantietä pöristelevän, on vissiin ollut kylillä jo muutaman vuoden vanhemman herran omistuksessa?
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Jukka kirjoitti:Kangasalla näyttäisi pyörivän Mustangeita melkein haitaksi asti?
Tuo luiskaperä on sellainen hopeinen?
Olen nähnyt kyseisen laitteen useammankin kerran Kangasalantietä pöristelevän, on vissiin ollut kylillä jo muutaman vuoden vanhemman herran omistuksessa?
Ei ollut tuo tarkoittamasi auto, vaikka senkin usein näkee.
Tällä kertaa kyseessä oli siniharmaa auto alkuperäisillä turbiinivanteilla.
Unohtu mainita..
Ruskossa, kohti Kiiminkiä ohitin 2-kaistaisella pätkällä punaisen V6 sn95:n. Morjesteltiin puolin ja toisin.
Rekkari ei jääny mieleen. Tämähän tapahtui jo torstaina 17.7 alkuillasta ja avolla oltiin liikeenteessä.
Ei oo Mustang mutta varmaan muitakin täällä nämäkin kiinnostavat. Eilen bongattu Pirkkalassa Mercury Marauder. Omistajan mukaan vielä ahdetulla koneella. Olis aika ykkösluokan perhe-harrasteauto. Mahtuis kyytiin mukulat ja viikonlopun mökkikamat ja silti voisi natikoissa paukutella komeita aikoja stripillä
Nuo Marauderit nauttivat myös minun suosiota. Hieno korimalli ja lihaksia löytyy perheen tarpeisiin. Takaluukku ja sisätilat ovat ruhtinaalliset poni autoihin tottuneelle.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kankaanpää tourilla nähtyä:
-'65-'66 avo vihreä mustalla katolal olikohan promeconin pihalla
-punainen foxi parkissa jossain, hittolainen kun en muista firmaa taisi olla vielä vakiomaskilla jossa heppa ei gt maskilla
-violetti '65-'66 taasen kertaalleen
-vihreä sn97 kori kanssa näkyi
aikas lailla mustangeja myös kankhaanpiäs.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3