Olisi jo prkle ajossa, jos amerikan punaniskat pitäsivät kiinni toimitus aikataulusta..

Mukavia lukemia ovat, kyllä tuollaisella luulisi pikkukoppaisen pinkaisevan. Vääntöhuippu yllättävän korkealla, taitaa olla vakio 3" iskulla kun noin korkealla huippuvääntö?457 kirjoitti:410 HP/ 6500 rpm
380 lb/ft / 5000 rpm.
Jep, vakio isku 3.00" ja porauskin vain 4.030" eli 306 cid.Fastback kirjoitti:Vääntöhuippu yllättävän korkealla, taitaa olla vakio 3" iskulla kun noin korkealla huippuvääntö?457 kirjoitti:410 HP/ 6500 rpm
380 lb/ft / 5000 rpm.
Kuten myös, ihan mielenkiinnosta mitä palikkaa tuo 457:n kone sisältää. Pitänee vielä pitkään tyytyä noihin nykyisiin hevosiin, ennenkuin lisää niin pitää olla muutkin osa-alueet kunnossa.65HT kirjoitti:457:n "jämäosista" rakennettu kone kuulostaa aivan loistavalta! Saa pikkukoppa varmaan aikamoista kyytiä noilla tehoilla! OD:llä oli jokin aika sitten keskustelu, että saako 289:stä 400 hp katukäyttöön. Suurin osa oli sitä mieltä ettei onnistu alle 1000 rpm tyhjäkäynti, eikä ole muutenkaan miellyttävä käyttää jokapäiväisessä ajossa. Nyt kuulostaa siltä että kunhan vaan on oikea tekijä niin semmoinen syntyy vaikka jämäosista.![]()
Kiinnostaisi todella paljon tietää minkalaisella kombinaatiolla saadaan tuollaista tulosta aikaan (jospa itsekin joskus laittaisi moisen...). Jään mielenkiinnolla odottelemaan...
289 lohko 0.030" ylikoko, alakerrtaan ryhtirauta (mallia Tuumacid http://www.tuumacid.com/), 302 kampiakseli 0.010 alikoko kaikkia kaulat, Scat I beam veivit 3/8 pultella (Skatin veivejä piti vähän korjalla, että kelpasi minulle). Wiseco Pro-Tru tasalaki männät, ComCams custom nokka 286/286 nosto 0.555 imu/pako hydra rolleri (ilmeisen hyvä valinta varauksin), AFR 185 58cc kannet, Jesellin keinuvivusto 1.7 imu 1.6 pako, riittävän jäykät ventiilijouset, Weiand Exelator imusarja (ei todelakaan hyvä valinta), Holley 650 db muunneltu, 1" speiseri, Cranen optinen jakaja ja Hi6 poxi, Hooker SuperCombi sarjat.Aku_81 kirjoitti:Kuten myös, ihan mielenkiinnosta mitä palikkaa tuo 457:n kone sisältää. Pitänee vielä pitkään tyytyä noihin nykyisiin hevosiin, ennenkuin lisää niin pitää olla muutkin osa-alueet kunnossa.65HT kirjoitti: Kiinnostaisi todella paljon tietää minkalaisella kombinaatiolla saadaan tuollaista tulosta aikaan (jospa itsekin joskus laittaisi moisen...). Jään mielenkiinnolla odottelemaan...
Eipä hätäillämusse67 kirjoitti:Millasilla osilla kisakone on kasattu jos noi on jämäosia?
Mixet laittanut sitä Stealthia mikä lojui talvella tallin lattialla? Tuskin häviää huipuista tehoja, mutta ajettavuus saattaa parantua.457 kirjoitti:Weiand Exelator imusarja (ei todelakaan hyvä valinta),Aku_81 kirjoitti:Kuten myös, ihan mielenkiinnosta mitä palikkaa tuo 457:n kone sisältää. Pitänee vielä pitkään tyytyä noihin nykyisiin hevosiin, ennenkuin lisää niin pitää olla muutkin osa-alueet kunnossa.65HT kirjoitti: Kiinnostaisi todella paljon tietää minkalaisella kombinaatiolla saadaan tuollaista tulosta aikaan (jospa itsekin joskus laittaisi moisen...). Jään mielenkiinnolla odottelemaan...
Asenne on kyllä kohdallaan. Jämä-osat taisi olla lähinnä vitsi. Jesel, AFR, tukirankaa jne. Miksi myydään osastoa pitää tarkkailla - ei kai kukaan jämä osista tehtyä konetta osta457 kirjoitti:Eipä hätäillämusse67 kirjoitti:Millasilla osilla kisakone on kasattu jos noi on jämäosia?
Vai millä osilla ja mikä tilavuusFastback kirjoitti:Asenne on kyllä kohdallaan. Jämä-osat taisi olla lähinnä vitsi. Jesel, AFR, tukirankaa jne. Miksi myydään osastoa pitää tarkkailla - ei kai kukaan jämä osista tehtyä konetta osta410 hv ja tukiranka, kaiken varoiksi vissiinkin? Nyt on pakko kysyä tulevan koneen iskua 3,25", 3,40" vai 3,85"
Tuleeko H-beamit vai I-beamit? Kannet säilyvät samoina vai tuleeko 2xx-afr:t vaiko Kaasen Kisakannet, Yatesia? Milloin täällä nähdään muitakin kuin Trickflow:n R-kansia?
Jahas jahas, eli joku Valiantin tai DARTin kone tulossa? Jeselin jakopää - ohhoh. Race henkiseltä ja laadukkaalta alkaa kuulostamaan. Mites vaihteiston kanssa, joko TKO600 on tilauksessa?457 kirjoitti:Vai millä osilla ja mikä tilavuus![]()
No poraus ainakin on ja pysyy 4.125"![]()
Kannet varmaan pysyy samoina vaatien kuitenkin lievää parannusta![]()
Veiveissä merki PO ja veivien pulteissa lukee ARP 2000.
Jeselliä tulee muuallekin kuin kansiin![]()
Niin mitä sitten siitä seuraa nähtänee ensi kesänä....
Oisko Jeriko kova sana, vai T56?Fastback kirjoitti:Mites vaihteiston kanssa, joko TKO600 on tilauksessa?