Eibachin Pro Kit System

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Eibachin Pro Kit System

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Oletettavasti se metallilätkän poistaminen lisää vaimentimen liikerataa sisäänjouston aikana lähemmäs alkuperäistä, joko siirtämällä vaimentimen yläpään kiinnitystä hivenen ylöspäin, tai sitten päästämällä vaimentimen lähemmäksi "pohjaa". Tuo jälkimmäinen voi olla mahdollista koska pro-kit on jäykempi kuin alkuperäinen jousitus.
Ja tuo uusi dust bootti eibachilta varmaankin siksi että alkuperäinen ei ehkä pysy paikallaan metal cuppi deleten jäljiltä.

Yleisesti jenkeissä saavat aikaan S197 "bumpstop traveller" ilmiön kun madaltavat liikaa ja iskarit pohjaavat, jolloin mennään bumpstoppien varassa hetkittäin isommissa töyssyissä.. Jos ei ajossa cuppien paikalleen jättäminen ole häirinnyt niin :peukku: :)
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
aSSe
Aktiivi
Viestit: 58
Liittynyt: 01 Heinä 2014, 21:51
Auto: - 08 Mustang GT Edelbrock Supercharged
- 17 Mustang GT
Paikkakunta: Tuusula

Re: Eibachin Pro Kit System

Viesti Kirjoittaja aSSe »

Näin se varmaan pelittää, kiitos valistuksesta!
Jari Asell Rayden Racing #14
_______________________
"08 Mustang GT Supercharged
"17 Mustang GT
_______________________
"Fuel For Life"
http://www.facebook.com/raydenracing/
nasupentti
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 21 Heinä 2012, 22:19
Auto: Ford Mustang 08
Paikkakunta: Forssa

Re: Eibachin Pro Kit System

Viesti Kirjoittaja nasupentti »

terve. mitäs muuta sarjaa suosittelisette kun tuota eibachin? Kuukauden toimitus aika noilla sarjoilla, eikä millään jaksaisi odottaa niin kauaa. :D :D
Vastaa Viestiin