Noista decki korkeuksista senverran, että saatavilla on:
Windsor lohkot!
302 lohkot 8.200" ja 8.700" laakeripukit 302 STD (2.249”).
351 lohkot 9.200" ja 9.500" laakeripukit 351W STD (3.000") tai 351C (2.749”).
Jos jotain muuta korkeutta haluaisi niin,
DART Small Block Ford Billet Blocks!
Overview
Dart small block Ford billet blocks are 100% custom machined, allowing for virtually unlimited choices in bore centerline, deck height, bore diameter, and lifter and cam options. Each billet block is painstakingly machined from a solid block of ultra-lightweight, forged 6061 aerospace aluminum alloy, then heat treated with a proprietary process that results in ultimate strength and stability for high stress racing engines.
From spread bore spacing, to modified head bolt patterns, to special lifter locations, altered cam shaft locations or high capacity water jackets Dart billet blocks turn your concepts into a reality.
Features:
- Forged 6061 aerospace alloy with proprietary heat treatment for maximum strength and stability
- Custom machined for your application
- Custom deck height options
- Raised camshaft locations
- Cam tunnel options up to 60mm
- Custom lifter diameters and locations
- Steel or optional aluminum main caps
- Full water jackets
http://www.dartheads.com
Kampiakseleiden suhteen on sama tilanne lähes mitä vaan on saatavilla jos todellista halua löytyy.
Minä teetin yhden akselin omilla mitoilla ja sellainen siitä sitten tuli kuin oli tilattu. Spesiaali isku spesiaali laakerikaulat ja halutu bob weight.
Miksi ei flat panel akselikin onnistuisi koska nokan saa myös selaisen kuin haluaa tai otta siten plankko nokan ja pyöräyttää itse nokat halutun laisiksi.
http://www.jesel.com/valvetrain/index.php/cam-cores
http://www.callies.com/components/camshafts/
Kyse on kai lähinnä rahasta, koska osaamista ja tietoa meillä jo on.