mustang -66 autom. ryyppy, kylmänä tyhjäkäynti
mustang -66 autom. ryyppy, kylmänä tyhjäkäynti
Terve, ongelmana on että "kylmänä"(autotalli) kun käynnistää niin tyhjäkäynti on liian alhainen. Eli joutuu jalalla auttamaan että kone pysyy käynnissä. Ryyppy kyllä toimii eli katselin että läppä on kiinni ja aukeaa pikkuhiljaa kunhan kone lämpeää. Tyhjäkäynti on kyllä aika alhainen koneen ollessa lämminkin. Liitteenä kuva kaasarista. Osaisiko joku kertoa ko. kuvan perusteella mitä ruuvia pitää kääntää jos haluaa säätää tyhjäkäyntiä.
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: mustang -66 autom. ryyppy, kylmänä tyhjäkäynti
Kannattaa myös lukaista tämä:
EDELBROCK AFB KAASUTTIMEN FILOSOFIA JA SÄÄTÄMINEN by Juho Könkkölä
Ja vielä, että ilmeisesti sinulla ei ole nuo vakuumit käytössä virranjakajassa? Ainakin näyttää tulpattuina olevan nuo kaasuttimen vakuumilähdöt.
Jos käytössä on perinteinen vakuumilla varustettu virranjakaja, niin kannattaa ottaa käyttöön vakuumisäätö.
Kannattanee lukaista myös http://www.torinoproject.com/tech/ignition.htm
EDELBROCK AFB KAASUTTIMEN FILOSOFIA JA SÄÄTÄMINEN by Juho Könkkölä
Ja vielä, että ilmeisesti sinulla ei ole nuo vakuumit käytössä virranjakajassa? Ainakin näyttää tulpattuina olevan nuo kaasuttimen vakuumilähdöt.
Jos käytössä on perinteinen vakuumilla varustettu virranjakaja, niin kannattaa ottaa käyttöön vakuumisäätö.
Kannattanee lukaista myös http://www.torinoproject.com/tech/ignition.htm
Re: mustang -66 autom. ryyppy, kylmänä tyhjäkäynti
Jos sulla on automaatti loota , tyhjäkäynti säädetään vaihde kytkettynä jokainen mieleisekseen. Itse säädin 700rpm sillä pelaa, ryyppy on tietenkin manuaalinen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302