FunRun 2015 letka
Valvoja: Ville K
FunRun 2015 letka
Mikäs meininki ihmisillä tänä vuonna. Itsellä ajatus että perjantai aamulla pitäisi matkaan päästä että kerkeää juhlallisuuksiin. Saataisko jotain letkaa aikaiseksi?
-65 HT 289
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Re: FunRun 2015 letka
Meiltä 2-3 autoo tulossa letkaan mukaan. Perjantai-aamuna ajoissa tarkoitus lähteä.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Piti kans laittaa kysely letkasta, meiltä tulee yks auto ja yks punanen taitaa kans liittyä letkaan.
Aamulla olis tarkotus lähteä että on perillä hyvissä ajoin, lähtöaikaa tarvii varmaanki hiukan mietti ja reittiä myös, olikohan letkaan liittymässä kauempaa tulevia?
Aamulla olis tarkotus lähteä että on perillä hyvissä ajoin, lähtöaikaa tarvii varmaanki hiukan mietti ja reittiä myös, olikohan letkaan liittymässä kauempaa tulevia?
Auto on tarkotettu ajettavaksi...
- ghostrider
- Aktiivi
Salosta oltaisiin minä ja poju lähdössä mukaan letkaan. Ja aikataulu sen mukaan, että varmasti ollaan klo 13 mennessä perillä.
Täältäkin punainen -65 lähdössä letkaan aamulla. 

- ghostrider
- Aktiivi
Laitetaan nyt jotain aikataulun ja reitin pohjaksi.
Aikataulu voisi olla esim. vaikka klo 9:30 - 10:00 taas viime vuotiseen tyyliin Forssan Autokeitaalla. Ja jos Salosta lähtee omaa porukkaa, niin klo 8:30 - 9:00 vaikka Virtasenkaupan pihalta kohti Forssaa. Forssaan muualta tulevat voivat sopia omaa alkutaivalta.
Tietysti voidaan kokoontua jo esim. Koskella 10-tien risteyksessä TB:n pihalla...
Reitin pohjaa voisi ajatella näin: Forssa (tietä 10 Hämeenlinnan suuntaan, käännös tielle 54)-Loppi-(tielle 12)- siitä sitten Lahteen ja moottoripyörämuseolle.
Lopella voisi pitää Shellillä pienen tauon tankkauksen ja virkistäytymisen merkeissä.
Googlen reitti:
https://www.google.fi/maps/dir/Autokeid ... !3e0?hl=fi
En ymmärrä, miksi tekee tuohon Lopen kohtaan pari outoa ketunlenkkiä reitille, mutta ei anneta niiden häiritä. Tiellä 54 on ehkä jotain tietöitä, mutta en tiedä millaisia lienevät.
Mutta laittakaa nyt kommentteja ja parannuksia reittiin sekä aikatauluun.
Aikataulu voisi olla esim. vaikka klo 9:30 - 10:00 taas viime vuotiseen tyyliin Forssan Autokeitaalla. Ja jos Salosta lähtee omaa porukkaa, niin klo 8:30 - 9:00 vaikka Virtasenkaupan pihalta kohti Forssaa. Forssaan muualta tulevat voivat sopia omaa alkutaivalta.
Tietysti voidaan kokoontua jo esim. Koskella 10-tien risteyksessä TB:n pihalla...
Reitin pohjaa voisi ajatella näin: Forssa (tietä 10 Hämeenlinnan suuntaan, käännös tielle 54)-Loppi-(tielle 12)- siitä sitten Lahteen ja moottoripyörämuseolle.
Lopella voisi pitää Shellillä pienen tauon tankkauksen ja virkistäytymisen merkeissä.
Googlen reitti:
En ymmärrä, miksi tekee tuohon Lopen kohtaan pari outoa ketunlenkkiä reitille, mutta ei anneta niiden häiritä. Tiellä 54 on ehkä jotain tietöitä, mutta en tiedä millaisia lienevät.
Mutta laittakaa nyt kommentteja ja parannuksia reittiin sekä aikatauluun.
-
- Aina äänessä
Mun pitää toi reitti ajatella noiden RE85-asemien sijainnin mukaan. Senverran alkoholisoitunut tuo mun polle on ettei se pitkää matkaa ilman viinaa suostu kulkemaan...
-Make-
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- JVU/65-HT
- Addikti
- Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe - Paikkakunta: Pupuputka /Tuusula
Voisin myös lämpimästi suositella Hämeenlinna-Tuulos-Lahti reittiä ja taukopaikkaa kauppakeskus Tuuloseen.
Tuulos on kuuluisa rievästään ja ennen kaikkea Sahdista (Sitä myydään siinä kotipizzan vieressä kätevissä 3 litran kanistereissa).
Tuulos on kuuluisa rievästään ja ennen kaikkea Sahdista (Sitä myydään siinä kotipizzan vieressä kätevissä 3 litran kanistereissa).
-Jarkki-
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE

Turun ympäristön Mustangit mennäänkö letkassa Forssaan?
Auto on tarkotettu ajettavaksi...
- ghostrider
- Aktiivi
RE85-asemia löytyy google-mapsista näin:Make67 kirjoitti:Mun pitää toi reitti ajatella noiden RE85-asemien sijainnin mukaan. Senverran alkoholisoitunut tuo mun polle on ettei se pitkää matkaa ilman viinaa suostu kulkemaan...
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... mpUsUtjJdk
Tässä siis ABC, ST1 ja Shell asemia. Onko muilla (esim. Teboil, SEO jne.) RE85:ttä?
Hämeenlinnassa ja Riihimäellä taitaa olla ABC-asemat sopivasti tien varressa. Kai tuota RE85:ttä on aina tarjolla esim. näillä ilmoitetuilla asemilla? Ettei ole siis loppu...
Viime vuonnahan ajeltiin Hämeenlinnan ja Tuuloksen kautta Jyväskylään. Tässä tulisi vähän uusia maisemia, jos Riihimäen kautta menisi. Matka taitaa olla käytännössä sama = n. 140 km Forssa - Lahti välille, jos sitten menee Riihimäen tai Hämeenlinnan kautta.
Ja sitten olisi tietenkin tuolta Riihimäeltä Mäntsälän kautta mahdollisuus, eli loppumatka nelostietä tai jopa tie numero 140 pitkin... Se on n. 35-40 km pidempi reitti. Mäntsälässäkin on ST1-asema, joka ilmeisesti myy RE85-bensaa.
-
- Aina äänessä
Mulle käy kaikki reittivaihtoehdot. Viinan kans läträäminen loppui tiistaihin ja eilen vihreen voimanlähde alkoi polttamaan bensaa...Make67 kirjoitti:Mun pitää toi reitti ajatella noiden RE85-asemien sijainnin mukaan. Senverran alkoholisoitunut tuo mun polle on ettei se pitkää matkaa ilman viinaa suostu kulkemaan...
-Make-
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Riksun ABC:n kautta vaan eli käännytte 54:lle Fordssan jälkeen. Riksusta n. klo 11-11.30 eteenpäin? Tästä ajelee kaikessa rauhassa vajaan tunnin Acelle.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
- ghostrider
- Aktiivi
Turkkuses oli keskiviikkona pienimuotoinen miitti ja sovittiin Turun suunnan letkasta tämmöistä:JuhaV kirjoitti:Mulle käypi kaikki, kertokaa aika ja paikka ni olen siellä...
Forssasta startataan Autokeitaalta perjantaina klo 10 kohti Lahtea. Reitiksi ajateltiin tuo Riihimäen kautta kulkeva tie. Taukopaikka sovittaneen Forssassa, mutta ne ovat luultavasti joko Lopen Shell tai Riihimäen ABC. Nyt kun ei ilmeisesti ole alkoholiongelmastakaan ongelmaa, niin vaihtoehtoja taukopaikoiksi on enemmän.
Tältä pohjalta ollaan Lahdessa Moottoripyörämuseolla hyvissä ajoin ennen klo 13.
Salosta minä ja K ollaan lähdössä noin klo 8:45 Virtasenkaupan parkkipaikalta kohti Forssaa. Jos samaan matkaan haluaa täältä, niin siitä sitten vaan mukaan. Ollaan kyllä hyvissä ajoin Forssassa, mutta eiköhän se aika siinä kulu ihmetellessä ja saa siinäkin taukoa sitten pitää rauhassa.