Konnafiltteri?kaara91 kirjoitti:Tässä on sitten 1000km ajettu MAF kuuluisan suodatinvalmistajan suodattimella
MAFin puhdistus ym.
Re: MAFin puhdistus
-
- Addikti
- Auto: Mustang Gt -95
Olikos tää kone vakio noin muuten? Mullahan tyhjäkäynti toimiakseen virinokalla vaatii lämpöisen koneen, ja tarkotan että niin lämpösen että ollaan flektin käynnitymisen rajalla. Kuumalla ilmalla toimii huomattavasti paremmin. Prkl coldairintaket. Timpallahan oli vst ongelmaa kun sulla.. maffia vaihtamalla parani:) se tosin nyki vetopäällä..tyhjäkäynnillä yms.. se oli mallia summit. Nyt paikoillaa promaffi. Ootko kattonu lambdat?
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Lueskella voi vaikka kuinka paljon kirjallisuutta, mutta ainakin minulla jää monella asiat teoreettiselle pohjalle kun ei ole aikaa ja välineitä testailla asioita.
Hatunnosto kaara sinun huolelliselle testaustoiminnalle. Tykkään ainakin itse lukea myös näitä syväluotaavia juttuja.
Hatunnosto kaara sinun huolelliselle testaustoiminnalle. Tykkään ainakin itse lukea myös näitä syväluotaavia juttuja.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Viesti:
vilkaises mafkurvia koska se lakkaa vaikuttamasta, 5.02 saattaa olla jo ohi alueelta. Tai vikakoodi parametreja koska tulee shortcut to voltage. Mun 302 kurvissa 5.0 on vimppa, seuraavaksi tulee 16v.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Re: MAFin puhdistus ym.
Avatkaapas tuota signaalijännitteen logiikkaa. Mistä tuo loikka 16 volttiin tulee, jos syöttöjännite on normaali latausjännite?
Oliko tuo käyrä mitattu signaalijännitteestä vai ecusta fordin datan tulkitsemana?
No sitten se on ihan ymmärrettävää, siihen on fordin koodaajat vähän jättäny pelin varaa...
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Viesti:
5v on vertailujännite, sen yli menevää jännitettä boxi ei tunnista. Koodaaja on laittanut varoiksi 16v että virhetilanteessa ei mene laihalle. Näin se on kaikissa ohjainlaitteissa, ei pelkästään Fordissa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
On sulla virtaa tuusailla, rakennella ja mittailla!, mut hyvä et jollain on
Ei riittäis mulla sinni, sisu eikä mielenkiinto.. ainiin, eikä äly 

Onkos tuossa nyt täyskaasutilanne vai mikä?
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Oisko tuon putsarin voinut saada pyöränkoteloon, vai oisko tullu liian pitkä putki ennen maffia?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Joo nii aattelin, toi on aika tiukka paikka. Onhan noita cold air kittejä joissa putsari siirtyy alas mut eipä ne taida yhtä tarkasti noita hommia laskeskella.
Hyvä siitä tulee kun sen maalaa
Hyvä siitä tulee kun sen maalaa

-Eemeli
-
- Addikti
- Auto: Mustang Gt -95
Saa sen sinne lokkarii aika helpolla. 1xfox ja 2xsn95 missä se on siellä. Ilmanohjaus foxissa otettu vielä sumarin aukosta.. ni on sit kovissa nopeuksissa ram air
hienoa että toimii nyt. Trans amissa mulla se oli samanlailla ku sulla nyt 

Kattoo mitä jenkeissä tehdään niin kaikissa mitä nähny foxin konehuoneita niin on cold air intake. Helppo vaihtaa altapäin. Ei saa niin lämmintä ilmaa konehuoneestä.
Tuollaisia muutoksia tehdään myös mun "japsiin"! Saapa nähdä minkälainen on lopputulos!