vakuutus
Valvoja: Ville K
vakuutus
mistä vakuutus 68 mustangiin?ifillä eivät myönnä kaskoa yli 40 vuotta vanhaan autoon ja pohjolassa hinta karkaa yli tonniin vuodessa.lähitapiolassa sama. eli vähintään osakasko mielessä,vinkkiä mistä saisi järkevimmän tarjouksen?
Re: vakuutus
Ajatko koko vuoden??vanhaponi kirjoitti:pohjolassa hinta karkaa yli tonniin vuodessa.
Jos et, hinta laskee kun ei tarvi maksaa koko vuodesta..ja laskee lisää kun vakuutusyhtiöillä on ollut tapana lyödä 50% bonukset heti lähtöön.
Vieläkö on kallis klassikkoikäiseen Mustangiin???

-Jukka-
enpä aja mutta vuosimaksusta helppo verrata kun sillä aina laskeevat tarjouksen.kyselen vinkkiä mistä saa järkevimmät vakuutukset,faktat bonuskäytännöistä on kyllä tiedossa.
oli tuo +tuhat € mielestäsi halpa tai ei, hennon silti kilpailuttaa jotta saa järkevimmän mahdollisen.esim. if vs tapiola liikennevakuutuksessa yli 100% ero. ja ongelmana siis sekin ettei kaikki yhtiöt myönnä kaskoja +40v. autoille.ikävä jos pilasin päiväsi kyselemällä tyhmiä
oli tuo +tuhat € mielestäsi halpa tai ei, hennon silti kilpailuttaa jotta saa järkevimmän mahdollisen.esim. if vs tapiola liikennevakuutuksessa yli 100% ero. ja ongelmana siis sekin ettei kaikki yhtiöt myönnä kaskoja +40v. autoille.ikävä jos pilasin päiväsi kyselemällä tyhmiä

- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Klassikot lehdessä oli viime vuonna artikkeli harrasteautojen vakuuttamisesta. Päällimmäiseksi jäi mieleen todella suuret erot yhtiöiden kesken niin tarjonnassa kuin hinnassa. Eli soittokierros ja kilpailutus todellakin kannattaa. Itse olin pohjolan hinnoitteluun tyytyväinen kun vielä viime vuonnahan ajelin 72 Mercuryllä, osakasko oli reilun satasen vuodessa. Mutta se olikin museoauto ja hinnoittelu ehkä sen takia edullisempaa.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
1979 museo-Mustangissa vakuutus 35,- vuosi, ja osakasko luokkaa 40,- vuosi. Naureskelin lasku kädessä, että kylläpäs on lisukkeet kalliimpi kuin itse asia. Tms.
Samassa vakuutusyhtiössä 65 FB ja siinä mulla kyllä on mielestäni osakasko kans voimassa.
Fenniassa on nämä vakuutukset.
Samassa vakuutusyhtiössä 65 FB ja siinä mulla kyllä on mielestäni osakasko kans voimassa.
Fenniassa on nämä vakuutukset.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Ei mun päivä pilalle mennyt.vanhaponi kirjoitti:enpä aja mutta vuosimaksusta helppo verrata kun sillä aina laskeevat tarjouksen.kyselen vinkkiä mistä saa järkevimmät vakuutukset,faktat bonuskäytännöistä on kyllä tiedossa.
Kilpailuta ihmeessä niin minäkin tein taannoin.
Mun mielestä yli1000e vuodessa ei ole halpa, vaikka saman verran mun kaskon perusmaksu on Mustankissa.
-Jukka-
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Itse en ole koskaan edes yrittänyt ottaa autooni kaskoa, koska se maksaa ton tonnin vuodessa, ja eivät kuitenkaan korvaa kunnolla. 20 vuotta on mussella nyt ajeltu, eoli olis maksettu 10kEur vakuutus maksuja, kun huomioi puolenvuoden seisotukset. Tuskin maksaisivat tuota summaa kuitenkaan...
Tapiolassa harrasteajoneuvo vakuutus jossa itse saa vaikuttaa lunastus arvoon eli ns. 15ke harrasteauton lunastusarvo on 15ke. Hinta sama kuin täyskaskon. Suosittelen!
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
-96 Mustang 4,6
-93 Gmc sierra 6.5td 4x4
-79 Honda 750 äffä
-93 Gmc sierra 6.5td 4x4
-79 Honda 750 äffä
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
No, mulla on kuusseiskassa täysarvokasko Pohjantähdessä. Vuosimaksu alle viidesosan tonnista, omavastuu vahingossa 150€. Jajuu, oon neuvotellu täysarvokorvaussumman ihan oikeesti täysarvoksi joka korvataan lunastukseen johtavan vahingon jälkeen nimenomaan omalle autolleni, en mitään yleiskorvausta... Nää on aikalailla yksittäistapauksia oikeesti vanhoille klassikkoautoille. Monikaan vakuutusyhtiö ei ole halukas vakuuttamaan yksittäistä autoa jos ei muita vakuutuksia oteta samalla samasta yhtiöstä. Näin minun kokemuksen mukaan..
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Juu!! Tästä syystä en ole vaihtanut vakuutusyhtiötä!!Make67 kirjoitti:No, mulla on kuusseiskassa täysarvokasko Pohjantähdessä. Vuosimaksu alle viidesosan tonnista, omavastuu vahingossa 150€. Jajuu, oon neuvotellu täysarvokorvaussumman ihan oikeesti täysarvoksi joka korvataan lunastukseen johtavan vahingon jälkeen nimenomaan omalle autolleni, en mitään yleiskorvausta... Nää on aikalailla yksittäistapauksia oikeesti vanhoille klassikkoautoille. Monikaan vakuutusyhtiö ei ole halukas vakuuttamaan yksittäistä autoa jos ei muita vakuutuksia oteta samalla samasta yhtiöstä. Näin minun kokemuksen mukaan..
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- FFreak
- Aina äänessä
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
Tähänkin väliin sanon, että katsokaa myös tarkkaan mitä lupaavat korvata ja millä ehdoilla. Ettei tule maksettua tyhjästä. Näissäkin on eroja.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Mä koeponnistin tämän korvausasian Pohjantähdessä. Toimi loppujenlopuksi ok. Omavastuu vahingossa 150€. Auto tulee kuntoon näinäpäivinä...FFreak kirjoitti:Tähänkin väliin sanon, että katsokaa myös tarkkaan mitä lupaavat korvata ja millä ehdoilla. Ettei tule maksettua tyhjästä. Näissäkin on eroja.
-Make-
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Vaihdoin tänään pakollisen liikennevakuutuksen Pohjola->POP.
Pohjolassa 25% bonuksilla (66 ht) ottaen huomioon keskittämisalennukset vakuutusmaksut vuodessa 514€
POP alle 10000km/vuosi ajomäärällä vakuutuksen hinta vuodessa 356€
Ei tarvinnut kissaa sanoa ja vakuutus oli netin kautta siirretty. Ajokaudessa saa yhden tankillisen bensaa säästyneellä rahalla.
Pohjolassa 25% bonuksilla (66 ht) ottaen huomioon keskittämisalennukset vakuutusmaksut vuodessa 514€
Ei tarvinnut kissaa sanoa ja vakuutus oli netin kautta siirretty. Ajokaudessa saa yhden tankillisen bensaa säästyneellä rahalla.
Millä ja miten tuo POP seuraa tuota ajomäärää?starsky kirjoitti:Vaihdoin tänään pakollisen liikennevakuutuksen Pohjola->POP.
-Jukka-
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Ainoa tieto taitaa tulla vuosikatsastuksen yhteydessä luettavasta mittarilukemasta.Jukka kirjoitti:Millä ja miten tuo POP seuraa tuota ajomäärää?starsky kirjoitti:Vaihdoin tänään pakollisen liikennevakuutuksen Pohjola->POP.