Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Joo en jatkanut tuota omaa ketjua enempää kun oli puhetta että siirretään se toukokuun loppuun. Nyt kun on lauantai kyseessä niin eikös tuo voisi olla vähän aikaisemmin?
Voishan sitä cruisata esim. meriteijolle http://kylapanimo.fi/ tai http://www.mathildanmarina.fi/ tai vaikka ajamaan mäkiautoilla?
Salossa lauantai-iltaisin tai yleensäkään iltaisin ei juurikaan ole auki muut paikat kuin nämä liikenneasemat ja huoltamot.
Tuli kuitenkin tällainen ajatus mieleen, jos sää on poutainen, lämmin ja ehkä jopa aurinkoinen. Eli jos kokoonnutaan ensin Piihoville ja ajellaan sieltä letkassa keskustaan torille. Siinä on Valiojäätelökipari mielestäni iltaisin auki, varsinkin kauniilla ilmalla. Laitetaan ponit liekaan siihen Horninkadulle torin varteen ja istuskellaan/seisoskellaan siinä kioskin kupeessa. Siinä on pöytiä ja tuoleja tarjolla. Muistaakseni siitä kiskasta saa jätskin lisäksi kahviakin ... voin tarkistaa aukiolon ja kahviasian. Samalla on lukuisat Mustangit näyttävästi esillä, siinä torin parkissa iltaisin kun yleensä ei ole mitään isompaa ruuhkaa pysäköinnin osalta.
Ja jos ilma huono tai muuten tuntuu siltä, niin kahvitellaan silloin vaikka siinä Piihovilla.
Itsellekki sopis monesti aikaisempikin kokoontumisaika, olis kiva kuulla
seuraavia kokoontumisia ajatellen mikä olis sellanen aika mikä ei oo liian aikaisin.
Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan, joskus on vaan pakko päättää aika ja mitä tehdään,
kun kaikilla ei aina ole mahdollisuutta osallistua tiettynä aikana töitten tai muiden syiden takia.
Tuo Piihovilta Cruisailu Salon keskustaan kuulostaa kyllä hyvälle.
Toistan ehkä hieman itseäni että jos meetti ois keskellä viikkoa niin se sopisi itselle parhaiten mutta jos se on viikonloppuna niin keskellä päivä mieluiten että kerkeisi vielä illaksi möksälle.
Eli jos lauantaina on ajatus niin ois vaikka klo 16 tms?
Nyt joudun kyllä suoraan sanomaan että en pääse paikalle. Itseäni hirveästi kummastuttaa miksi näitä tapaamisia ei voida pitää keskellä viikkoa jos klo 18 on kuitenkin se paras kellonaika?
Lauantai olisi ollut vielä ihan ok kun olisi ollut vaikka 15 tai 16 mutta kyllä tuohon 18 aikoihin on jo liian myöhäistä mulle viikonloppuna.
No mutta tämä on vain mun mielipide eikä missään nimessä järjestäviä tahoja kritisoiva, hienoa että joku jaksaa puuhata mutta nämä ajat ei vaan sovi ainakaan mulle.
Täytyyhän sellainen viikolla kokoontuminen Salossakin sitten järjestää.
Lauantaina voidaan hyvin miettiä asiaa tai tulevan meetin jälkeen tänne ideoita jos
löydettäis hyvä ajankohta, aina voi myös soittaa minulle.
Uusi tapahtuma aluesivuille ja lisään sen myös Mustang clubin facebook tapahtumasivulle.
Yhteispelillä ja hyvissä ajoin, niin kaikki onnistu.
EX-Salolaisena otan vastuuta ja kysyn huomenna Salon Kaupungin porukoilta josko saataisiin Musset nättiin riviin / muotoon torille tylsän kadun varteen parkkeeraamisen sijaan...
Palailen asiaan...
Harmikseni en tähänkään tapahtumaan mökille menon takia ehdi. Harmi sinällään, kun alkukesän muut tapahtumat on jo jäänyt tekniikkamurheiden takia väliin. Ajankohdalla ei mun mielestä oo sinällään merkitystä kun sitä ehtii, tai sitten ei. Kuitenkaan ihan jokaseen tapahtumaan ei muutenkaan repee.
Mulle käy myös kauempana olevat meettingit jos ne on viikolla esim. 18 aikoihin.
Turku, Aura, Naantali, mikä tässä nyt on ois sitten vaan hyvä paikka. Onko niitä jokilaiva kokoontumisia tarkoitus pitää?
Onkos jotain lopullista aikataulua tullut varmistettua. Itsellä myöskin hieman pakolliset velvollisuudet haittaa osallistumista, mutta jos koittaisi päästä livistämään iltapäivällä. tori parkkihan on todellakin hyvä ajatus. Keskiivkkoisin tuolla turussa on auto harrastajia ollout fortum marinum parkkiksella, ja ensi tiistainahan on sitten mobilistien jaka kuukauden viimeinen tiistai järjestämä Kupitaan kokoontuminen.