Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
CFR-759 kirjoitti: ↑10 Kesä 2017, 01:25
Viikon "pekulointien" ym. jälkeen saatan minäkin olla tyytyväinen. Näytti 4 kierrosta menevän 1-sek. sisään
noi vauhtikierrokset. Joten se näyttää olevan se meikäläisen vauhti tuolla hienolla Botniaringin radalla.
Hienoa nähdä että siellä esim. Hämäläisen Pekka pistää nokkaan "meitä nuoria" tai ainakin nuorempia.
Siellä mahdollisesti paljon kiertämällä voisi saada kierrosajoista jonkinverran pois mutta itse huomasin
että siinä se on mihin alkukierrroksilla pääsee. (ainakin näin +57-v. paitsi Jyri).
terv. Vesa
Itse ajoin ilmeisesti liian lujaa "vauhtikierrokset", kun ei saatu niistä aikoja ollenkaan . Sain vain kaksi aikaa ja toinen oli 3:05 ja toinen n 25 minuuttia. Pikkusen harmittaa, koska ajoin 5 - 6 "nopeaa" ja niistä ei nyt mitään tietoa. Positiivista oli kuitenkin se, että opin jarruttamaan paremmin radalla. Nyt jarrut kesti, eikä ollut ongelmia kuumenemisen kanssa. Viimeksi kun ajoin, niin makasin hiukan liikaa jarrulla, ja siitä sitten alkoi ongelmat.
Transponderien kanssa ajaessa kannattaa parin kierroksen jälkeen aina käydä katsomassa että ajanotto toimii. Vika voi olla transponderissa tai sen sijoituksessa. Parempaa onnea ensi kertaan.
Antti66HT kirjoitti: ↑15 Kesä 2017, 23:20
Transponderien kanssa ajaessa kannattaa parin kierroksen jälkeen aina käydä katsomassa että ajanotto toimii. Vika voi olla transponderissa tai sen sijoituksessa. Parempaa onnea ensi kertaan.
Antti66HT kirjoitti: ↑15 Kesä 2017, 23:20
Transponderien kanssa ajaessa kannattaa parin kierroksen jälkeen aina käydä katsomassa että ajanotto toimii. Vika voi olla transponderissa tai sen sijoituksessa. Parempaa onnea ensi kertaan.
Näin oli tarkoituskin. Kävin vain yhden kerran radalla, jossa ajoin nopeat. Tapahtui sitten se pikku onnettomuus ja multa meni into silloin ratahommaan. Totta, oma moka, että en saanut aikaa. Tarkastettiin sijoitus, ei pitänyt olla vikaa. Ei tämä ole vakavaa. Harmittaa vaan, kun en tiedä kierrosaikoja. Onneksi on jo suunnitteilla uusi yritys samalle radalle "omalla" porukalla. Pääsee näkemään, onko auto ja kuski kehittynyt viime vuodesta
simppa 73 kirjoitti: ↑16 Kesä 2017, 10:02
Pääsee näkemään, onko auto ja kuski kehittynyt viime vuodesta
Varmasti on kuski kehittynyt. Kymmenen vuotta sitten, kun useamman kerran vuodessa oltiin tuolla, niin ajat paranivat kaikilla vaikkei autolle olisi tehty mitään. Ajotietokone työstää takaraivossa ja hups kun tullaan uudestaan, niin pari sekkaa lähtee taas.
CFR-759 kirjoitti: ↑10 Kesä 2017, 01:25
Viikon "pekulointien" ym. jälkeen saatan minäkin olla tyytyväinen. Näytti 4 kierrosta menevän 1-sek. sisään
noi vauhtikierrokset. Joten se näyttää olevan se meikäläisen vauhti tuolla hienolla Botniaringin radalla.
Hienoa nähdä että siellä esim. Hämäläisen Pekka pistää nokkaan "meitä nuoria" tai ainakin nuorempia.
Siellä mahdollisesti paljon kiertämällä voisi saada kierrosajoista jonkinverran pois mutta itse huomasin
että siinä se on mihin alkukierrroksilla pääsee. (ainakin näin +57-v. paitsi Jyri).
terv. Vesa
Kymmenen vuotta tullaan Vesku iässä perässä, mutta auton iässä annan aika paljon enemmän tasoitusta!
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D