Matto vaihtoon
Re: Matto vaihtoon
Jep, no meikä ainakin painaa motonettin hakemaa ton maton ja taidan nöyrtyä vielä niihin alumiin arkkeihin...p.s kannattaisiko perustaa ala jaos jossa olis noita tojoja 

Sulla on kaara joka asiaan mielipide tai asiantuntemusta, joko itse koettua tai jostain luettua, ja joka topikkiin jonkinlainen pakko kirjoittaa, oli asiaa tai ei, joten on ihan turha loukkaantua jos joku on eri mieltä, tai muiden mielestä olet tehnyt jotain väärin..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Jos kaara mielestäsi osaat kirjoittaa niin osaako Väinämöinen vihdistä lukea?FMOC_Talkmaster kirjoitti:Tämä alkaa taas vaikuttamaan päiväkodin hiekkalaatikolta!
Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Ottakaa se nokkapokka jossain muualla kuin täällä foorumilla!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Mun mielestä, korostan MUN mielestä, taitaa olla Rxxx joka eniten tyrkyttää tuota Japanialaista onnen auvoutta!! Eikös se ole hyvä, että käyttää riisikippoa harjoittelukenttänä, eikä uljasta pohjoisAmeriikan heppa-autoa
!!!

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Mitenkäs muuten tuollaisen muotoon puristetun maton pesu onnistuu? Onko sen jälkeen entinen, vai saako viellä paikalleen? Lähinnä mäntysuopaa ja juuriharjaa ajattelin kokeilla? Ja tiedän, uusi matto ei maltaita maksa. Kokemuksia?
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Hyvin onnistuu pesu kun matto irrallaan. Oman Foxin orkkiksen umpilikaisen harmaan maton pesin ja siitä tuli oikein hyvä. Kestää kyllä pesuaineita, juuriharjaa ja painepesuria jos ei ihan auringon hapertama ole. Minä jynssäsin suht tiukalla pineline liuoksella ja juuriharjalla rasvatahrat yms tummentumat pois ja sitten laskin painepesurilla niin kauan ettei enää vaahdonnut. Sitä mustaa huuhteluvettä tuli muuten kauan... Kuivuminen kesti kevätauringossakin kauan 

Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Kiitos Late vastauksesta. Itellä musta matto, paikka paikoin haalistunut(?) ruosteen väriseksi, muuten mustassanihan ei lika niin näy. Harmaan kanssa varmasti onki ihan eri juttu...
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Joo se ruosteenväri on tyypillinen haalistuma mustassa matossa. Yleensä juuri kardaanitunnelin päältä, mihin aurinko pääsee porottamaan.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Fake
- Aktiivi
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
Mulla oli toi harmaa matto, kulahtanut ja järkyttävän näkönen, eikä pesullakaan ihmeitä saanut aikaan. Vedin matte black kilikalin päälle, ihan ok. Ainakin paljon parempi kun alkuperäinen.
SN95 - SBF 363