Facebook Mustang Harrastajat -Keskusteluryhmä
Valvoja: Ville K
- Fake
- Aktiivi
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
Facebook Mustang Harrastajat -Keskusteluryhmä
Jos on halua tulla turisemaan Mustangeista ja niihin liittyvästä, liittykää Mustang Harrastajat keskusteluryhmään Facebookissa, tervetuloa!
Mustang Harrastajat
E. Nimi muutettu
Mustang Harrastajat
E. Nimi muutettu
Viimeksi muokannut Fake, 01 Tammi 2018, 05:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SN95 - SBF 363
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Facebook Mustang Club Finland -Keskusteluryhmä
Mikäs tää tämmönen on, onhan meillä täällä foorumillakin vapaat jorinat?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Fake
- Aktiivi
Tulee ainakin ite enemmän tuolla somessa pyörittyä, niin ei tule hirveästi täällä kirjoteltua. Vähän niikun vaihtoehto niille, jotka ei tykkää foorumilla kirjotella. On se somessa jakaminen ja kanssakäyminen jotenkin paljon helpompaa!
SN95 - SBF 363
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Sielunvihollinen houkuttelee monilla eri tavoilla foorumiuskovaisia.
Itse olen vielä pystynyt kiusausta vastustamaan
Itse olen vielä pystynyt kiusausta vastustamaan

Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Oisko siellä isompi piiri ? Täällä vakio piiri pieni pyörii, eli jäsenmäärään suhteutettuna melekosen hiljainen palsta. Minäkin seuraan, vaikka enoo enää maksava jäsen, enkä kyllä tuu enään olemaankaan 

- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Liitytty. Tälläinenhän tuolla oli jo aikaisemminkin joka kerhon puolesta poistettiin. Siksi ehdotankin ryhmän nimeksi:
Mustang owners of Finland.
Ryhmään voisi liittyä vaikka ei clubin jäsen olisikaan.
Mustang owners of Finland.
Ryhmään voisi liittyä vaikka ei clubin jäsen olisikaan.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Liitytty kanssa. Ihan hyvä lisäkeskusteluväylä ja kuvien pyörittelymahdollisuus tämäkin.
Nimi voisi tosiaan olla vaikka Ford Mustang fans/owners Finland tms niin ei sekoitu kerhon viralliseen tiedotuskanava fb sivuun. Kerhon tapahtumatiedotus yms virallisempi tiedotus kuitenkin kulkee sen seinän kautta.
Nimi voisi tosiaan olla vaikka Ford Mustang fans/owners Finland tms niin ei sekoitu kerhon viralliseen tiedotuskanava fb sivuun. Kerhon tapahtumatiedotus yms virallisempi tiedotus kuitenkin kulkee sen seinän kautta.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Eihän se toki ole ongelma, jos joku haluaa perustaa omia Mustang-aiheisia sivustoja ja keskusteluryhmiä, mutta ei ole korrektia mainostaa asiaa täällä FMOC-foorumilla (ellei ole FMOC hallituksen hyväksyntää ko. toimintaan).
Vähän samanlaista, kun kauppias veisi kilpailevan kaupan oveen ilmoituksen, että "tämä kauppa on väärä, tule minun kauppaan".
Selvittikö kukaan esim. meidän omalta FB-porukalta, että olisiko tuo vastaava FB-keskusteluryhmätoiminnallisuus onnistunut myös FMOC-alaisuudessa olevalla osiolla?
Vähän samanlaista, kun kauppias veisi kilpailevan kaupan oveen ilmoituksen, että "tämä kauppa on väärä, tule minun kauppaan".
Selvittikö kukaan esim. meidän omalta FB-porukalta, että olisiko tuo vastaava FB-keskusteluryhmätoiminnallisuus onnistunut myös FMOC-alaisuudessa olevalla osiolla?
- Fake
- Aktiivi
Facebook ryhmä FMOC-alaisuudessa on kuulemma joskus ollut, mutta pakko ajettiin alas, koska foorumilta ei haluttu poistua. Näin olen kuullut ja oletan, että linja on sama. Ei ole ainekaan viimesen 4 vuoden aikana FB-ryhmää näkynyt. Itse henkilökohtaisesti haluan, että sellainen keskusteluryhmä FB löytyy ja nyt löytyy.
Tarkotus ei ole ajaa foorumin yli, vaan saada jotain lisäeloa alan harrastajien kesken. Ei hirveän montaa postia tänne viikossa tule ja osa ei osaa edes kuvia ladata tänne, jotenkin hankala "small talkkiin" ja muutenkin.
Mutta, jos tässä nyt ollaan jonkun monopolia kaatamassa, niin mulle aivan sama kuka siellä ryhmän moderaattorin paikalla istuu. Voin luovuttaa ylläpidon FMOC:lle jos se siitä on kiinni. Mulle on pääasia, että tälläinen ryhmä löytyy myös facebookista ja niin varmasti moni muukin toivoo. Mutta ilmeisesti sitä ei hyväksytä ja elellään täällä hiljaisuudessa. Minkä takia tukahduttaa harrastuspiiriä hölmöillä rajoituksilla.
Jos viestiketju aiheuttaa mielipahaa, niin sen voi poistaa, mutta ryhmä FB pysyy ja siihen liittyminen on täysin vapaaehtoista.
PeteP tuon aika hyvin kiteyttikin.

Tarkotus ei ole ajaa foorumin yli, vaan saada jotain lisäeloa alan harrastajien kesken. Ei hirveän montaa postia tänne viikossa tule ja osa ei osaa edes kuvia ladata tänne, jotenkin hankala "small talkkiin" ja muutenkin.
Mutta, jos tässä nyt ollaan jonkun monopolia kaatamassa, niin mulle aivan sama kuka siellä ryhmän moderaattorin paikalla istuu. Voin luovuttaa ylläpidon FMOC:lle jos se siitä on kiinni. Mulle on pääasia, että tälläinen ryhmä löytyy myös facebookista ja niin varmasti moni muukin toivoo. Mutta ilmeisesti sitä ei hyväksytä ja elellään täällä hiljaisuudessa. Minkä takia tukahduttaa harrastuspiiriä hölmöillä rajoituksilla.
Jos viestiketju aiheuttaa mielipahaa, niin sen voi poistaa, mutta ryhmä FB pysyy ja siihen liittyminen on täysin vapaaehtoista.
PeteP tuon aika hyvin kiteyttikin.

SN95 - SBF 363
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Tämä valaisee toiminta-ajatusta ja tuohan on selkeän hyvä palaute johtokunnan ja FB-porukan suuntaan, että osa jäsenistöstä selkeästi haluaa uusia kanavia FB-puolelle.Fake kirjoitti: ↑31 Joulu 2017, 01:10 Facebook ryhmä FMOC-alaisuudessa on kuulemma joskus ollut, mutta pakko ajettiin alas, koska foorumilta ei haluttu poistua. Näin olen kuullut ja oletan, että linja on sama. Ei ole ainekaan viimesen 4 vuoden aikana FB-ryhmää näkynyt. Itse henkilökohtaisesti haluan, että sellainen keskusteluryhmä FB löytyy ja nyt löytyy.
Ilmeisesti tuon toisen FB-alueen lopetuksesta on kuitenkin kulunut vasta alle 2 vuotta. On ilmeisesti ollut vain osalla jäsenistöstä tiedossa tuo edellinen FB-keskustelukanava ja tästä uudesta kanavasta olisi hyvä myös tiedottaa kaikkia jäseniä (jos siitä tulee "virallinen" lisäkanava).
Foorumi ei tosiaan ole sopiva pikaviestityyppiseen keskusteluun. Rakentelupuolen ja hierarkisesti järjestettyjen asioiden käsittely onnistuu erinomaisesti.
Ihmiset ovat laumaeläimiä. Oletteko jostain löytäneet paikan, jossa ei olisi ihmisten keskinäisiä piirejä?

Foorumin hostaus (palvelimet, DNS-rekisteröintimaksut yms. ) maksetaan jäsenmaksuilla (ylläpitopuoli tehdään talkoilla harrastamisen ilosta). Eli kaikki tällä foorumilla esitetyt jäsenmaksun maksamattomuusviestitkin on maksettu jäsenmaksuilla

FB on niin vanhusten juttua nykyään. Vanhemmat pakottavat lapset liittymään, että voivat seurata lastensa elämää. Ja lapset ovat snapchatissa oikeasti ja postaavat kissavideolinkkeja FB-seinälleen, jotta vanhemmat voivat huokaista helpotuksesta, että kaikki hyvin.
- ak72
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Ite lopetin lärvikirjan käytön reilu vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstä. Jotenkin tää some sekoilu ylittää kaikka sfäärit nykypäivänä.
Käyttää kuka haluaa...
Käyttää kuka haluaa...
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Mulla kun ei ole kersoja, niin ei ole mitään visiota näpsätistä....Arto65FB kirjoitti: ↑31 Joulu 2017, 10:44 FB on niin vanhusten juttua nykyään. Vanhemmat pakottavat lapset liittymään, että voivat seurata lastensa elämää. Ja lapset ovat snapchatissa oikeasti ja postaavat kissavideolinkkeja FB-seinälleen, jotta vanhemmat voivat huokaista helpotuksesta, että kaikki hyvin.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Kiesi
- Mega-addikti
- Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man. - Paikkakunta: Mikkeli
Ryhmä ollut positiivinen kokemus tähän asti. Monta kärryä nähty mistä ei ole tähän asti ollut tietoa. Ja ilman jäykkää kansio/keskustelun etsimishommaa. Olettaisin nooean avun ja osien etsimisen olevan toimivaa kun nopeasti tavoittaa ison porukan.
-kimmo
-kimmo
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: Facebook Mustang Harrastajat -Keskusteluryhmä
Yleisenä lätinäsivuina varmasti toimii, mutta tekniikka-asioissa foorumi on parempi.
Foorumin ketjut jäävät olemaan ja löytyvät hakua käyttäen vuosienkin päästä.
Foorumin ketjut jäävät olemaan ja löytyvät hakua käyttäen vuosienkin päästä.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -65 ht, himmeä