Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Isot pojat kerto että paras kone vanhan alustamassan, ruosteen yms. poistoon on rullahiomakone, tavara lähtee kuin tanssi mutta knöölejä on nenänreijät kohta täynnä . Pneumaattinen versio esim. Wurth on paras,300€ hintaluokka, honkkarista saa just tarjouksesta kaapelimallin neljäkybää.
Mulla on kans CCCP valmisteinen tönäri, ei ehkä ihan yhtä tarkka kun tuo mutta varmasti kestävä. Ainoastaan sormiruuvien muovit on päässyt halkeamaan ja 10 mm reikä on pienin jonka voi mitata. Muutenhan tuo kävis vaikka vasarasta
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Sammutin, kannatteko mukana autossa? Minä en ole vielä Musseen hommannut mutta joku sen enempää tutkimatta vuosia sitten autotarvikelikkeestä ostettu pullo kulkee kaasari-isolohkovettessä on mukana. Nyt rupesin miettimään, että ei se olisi ehkä huono idis jos sammutin löytyisi kaikista näistä jo ikääntyvistä harrasteautoista. Mutta mimmonen ja ja mistä? Mikä on oikea tyyppi bensa ja/tai sähköpaloihin? Järkevä koko?
Vai turhaa, kun kattoo youtubevideoita, joissa ratavirkailijat eivät yleensä saa mitään sammutettua yhdellä isollakaan pullolla?
Homer65 kirjoitti: ↑16 Kesä 2018, 19:36
On pullo mukana. Heti kun saa käteen, ehti EHKÄ sammuttamaan! Jaa, se oli joku nestepullo, ei kuiteskaan olutta .
Älä ny sitä kaatopulloa nuotioon tyhjennä!
Mitä työkaluihin tulee, niin tarttis varmaan jostain tilata isompi sarja tai pari tuumaisia kiintoavaimia.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Dervish kirjoitti: ↑16 Kesä 2018, 19:37Mitä työkaluihin tulee, niin tarttis varmaan jostain tilata isompi sarja tai pari tuumaisia kiintoavaimia.
Mä aikoinaan hommasin niitä enemmänkin mutta olen sittemmin huomannut, että tulee aniharvoin käyttöä 80-luvulla tai sen jälkeen valmistettujen autojen kanssa. Ja kun tarvii niin ne on aina ne samat parikolme avainta. Sarjoissa on siis valtaosa ihan turhaa.
kaara91 kirjoitti: ↑16 Kesä 2018, 22:14
Noita toimivia sammuttimia saa Lankiselta. Viime vuoden kysely ennen Fun Runia kymmenkunta sammutinta tuli edullisesti Lankisen kautta. Kerholaisia Shelby miehiä. Paikkakunta Porvoo. Varmaan tänäkin vuonna sopuhintaan sammutinta tarvitseville. Pankaas vaan soittaen....
kaara91 kirjoitti: ↑25 Marras 2018, 14:31
Tuli ostettua tämmönen kun käytiin Puuilossa. Hinnat on tullu alaspäin näissäkin ja varmasti hyvä peli monessa vaikeassa paikassa...
Onko tämän käyttämisestä jo kokemuksia, onko hintansa väärti laite? Turhan usein saa tapella pulttien kanssa ja mietiskelen että pitäisikö investoida tähän