Mulla on tässä jo ainakin pari kesää ollut noita satunnaisia käynnistymisongelmia Mussen kanssa. Maadoitusongelmiksihan ne ovat paljastuneet. Nyt viimeksi auttoi, kun putsasin sen lohkossa olevan maaliitännän. Edelliskerralla kaikki sen yläpuolella olevat ja taas toimi puoli vuotta. Ja sitä edellisenä kesänä taisi mennä jakajan HAL-anturi ja sitä edellisenä sytkämoduli. Sähköjä siis pääosin. Vanhojen rakkineiden kanssa se on tämmöstä.
Mulla on Fluken 179:jä 2kpl. Toinen oli kotona ja toinen töissä mutta nyt, kun duunitkin ovat kotona niin mittareitakin on kaksi mistä valita.

Muutama muukin vanha tai kiinalainen löytyy. Mökillä aurinkopaneelivirityksissä ja vanhoja hifivehkeitä rukatessa tulee tarvetta myös. Tektronixin vanha skooppi ja HP:n signaaligenu myös. Ainiin ja joku kiinalainen taskuskooppi, jota en osaa käyttää. Komponenttitestereitä mulla on myös konkkien ja muiden komponenttien testaamiseen.
Se on kyl niin, että kun lähtee pihtivirtamittareita tuntemattomana niitä kattelemaan niin ei siinä tule mieleenkään, etteikö niillä voisi mitata DC:tä eikä varsinkaan etteikö olisi DC-virtamittausta jos kerran DC mainitaan spekseissä. Varsinkin, kun olen niitä livenä/kuvissa nähnyt vain autokäytössä. Vinkeistäsi oli iso apu, koska tuota en tosiaan olisi oivaltanut tarkistaa. Kiitoksia.