Tämon mahtava kisa! Kahtoin toissa sunnuntaina (nilkka) suorana.

Valvoja: Ville K
Rengaspaineilla taisi olla aika iso osa tuossa kisassa. Mutta Gerry Marshall on kingi, 625 voittoa ja kuoli sydänkohtaukseen ajaessaa Camaroa, ehti vielä ajaa siististi sivuun.
Jep, tämä oli hyvä selvennys senkin takia että väärinkäsittäjiä voi olla muitakin kun minä. Mitä taas tulee jenkkeihin porukkana niin olen täsmälleen samaa mieltä. Pahaa pelkään että tyhmyys tulee esille kohdakkoin siellä käytävissä pressan vaaleissa.Pertti kirjoitti: ↑02 Helmi 2024, 09:58 Toivottavasti oli edellisellä väärinkäsitys....
Minä ihan uhoamatta tarkoitin sitä videossa olevaa kokoaikaista puhumista, joka amerikkalaisten tekemissä jutuissa yleensä on päällimmäisenä.
Auto oli hieno ja maisemat huimia, mutta en tykkää, että moottorin ääni hukkuu jatkuvaan pulinaan.
Tuo esimerkkihenkilö tuli vaan ekana mieleen .....auto kulkee kovaa ja moottori murisee ilman "sivuääniä"
Harrikkaruuvauksiin haen henkistä tukea uusissa asioissa youtubesta silloin tällöin ja niissäkin viiden minuutin videossa "höpötellään "aivan turhia 90%.
Nuo "youtubekorjaamot" tietysti joutuvat ottamaan huomioon vastuuasiat, mutta siltikin minua ärsyttää.