Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

micow

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja micow »

ToniH kirjoitti: 28 Loka 2020, 13:05 [youtube][/youtube]
Tämon mahtava kisa! Kahtoin toissa sunnuntaina (nilkka) suorana. :peukku:
ToniH
Mega-addikti
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Tässä SN95:nen on samassa top 10 fastest -videossa useamman Formula 1:sen kanssa ;)

[youtube][/youtube]
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Arto65FB
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

micow kirjoitti: 28 Loka 2020, 13:30
ToniH kirjoitti: 28 Loka 2020, 13:05 [youtube][/youtube]
Tämon mahtava kisa! Kahtoin toissa sunnuntaina (nilkka) suorana. :peukku:
Rengaspaineilla taisi olla aika iso osa tuossa kisassa. Mutta Gerry Marshall on kingi, 625 voittoa ja kuoli sydänkohtaukseen ajaessaa Camaroa, ehti vielä ajaa siististi sivuun.
musseGT
Addikti
Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ

Viesti Kirjoittaja musseGT »

Exä GT juuri ennen renkaiden vaihtoon menoa. Piti ajaa entiset loppuun :D

ak72
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang '66 289 HT

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Mustang herkkua juutuubista, kannattaa laittaa kanava seurantaan jos kiinnostaa tuollainen meininki.

Pertti
Mega-addikti
Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Turhaa höpötystä.....Mexicon ratavideot sata kertaa parempia, auto kulkee ja kuski pitää turpansa kiinni.
Romu rauhoittaa

Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
IronHorse
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Eh vähän OT muttanyt taitaa Pertillä olla vähän pohojanmaalaista uhoa mukana. :wink: :P Kyllä kai tuon otsikon mukaisesti tähän lankaa voi laittaa klippejä vaikkapa dieselöidystä mustangista jos mieli tekee eikä siltikään ole "turhaa höpötystä" Tämä ei ole yksistään Mexikon lanka jota rakentajana ja kuskina arvostan suuresti.
Mustang -67HT
Pertti
Mega-addikti
Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Toivottavasti oli edellisellä väärinkäsitys....
Minä ihan uhoamatta tarkoitin sitä videossa olevaa kokoaikaista puhumista, joka amerikkalaisten tekemissä jutuissa yleensä on päällimmäisenä.
Auto oli hieno ja maisemat huimia, mutta en tykkää, että moottorin ääni hukkuu jatkuvaan pulinaan.
Tuo esimerkkihenkilö tuli vaan ekana mieleen .....auto kulkee kovaa ja moottori murisee ilman "sivuääniä"
Harrikkaruuvauksiin haen henkistä tukea uusissa asioissa youtubesta silloin tällöin ja niissäkin viiden minuutin videossa "höpötellään "aivan turhia 90%.
Nuo "youtubekorjaamot" tietysti joutuvat ottamaan huomioon vastuuasiat, mutta siltikin minua ärsyttää.
Romu rauhoittaa

Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
IronHorse
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Pertti kirjoitti: 02 Helmi 2024, 09:58 Toivottavasti oli edellisellä väärinkäsitys....
Minä ihan uhoamatta tarkoitin sitä videossa olevaa kokoaikaista puhumista, joka amerikkalaisten tekemissä jutuissa yleensä on päällimmäisenä.
Auto oli hieno ja maisemat huimia, mutta en tykkää, että moottorin ääni hukkuu jatkuvaan pulinaan.
Tuo esimerkkihenkilö tuli vaan ekana mieleen .....auto kulkee kovaa ja moottori murisee ilman "sivuääniä"
Harrikkaruuvauksiin haen henkistä tukea uusissa asioissa youtubesta silloin tällöin ja niissäkin viiden minuutin videossa "höpötellään "aivan turhia 90%.
Nuo "youtubekorjaamot" tietysti joutuvat ottamaan huomioon vastuuasiat, mutta siltikin minua ärsyttää.
Jep, tämä oli hyvä selvennys senkin takia että väärinkäsittäjiä voi olla muitakin kun minä. Mitä taas tulee jenkkeihin porukkana niin olen täsmälleen samaa mieltä. Pahaa pelkään että tyhmyys tulee esille kohdakkoin siellä käytävissä pressan vaaleissa.
Jotta tämä ei menisi aivan yli-lauta tai suomi24 jutuksi niin "no hard feelings"
Mustang -67HT
Vastaa Viestiin