4V kannet

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Torinobrougham
Aktiivi
Viestit: 47
Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland

4V kannet

Viesti Kirjoittaja Torinobrougham »

Ostin tämmöiset alukannet vanhojen kansien tilalle, kanavissa merkittävä kokoero.
Kannattaako laittaa paikoilleen vai koneistaa vanhat kuntoon,niissä on ohjurit väljät.
IMG_20230317_102742.jpg
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: 4V kannet

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

4V kansissa oli liian isot kanavat muuhun kilpakäyttöön. Niihin oli kaikenlaisia kikkapurkkapatentteja, että ne sai virtaamaan myös matalemmilla kierroksilla. Imusarjan pitää tietty olla sovitettu noihin alukansiin. Jos tuntuu liian pieneltä, niin varmaan niitä voi pikkuisen avartaa. Onko ne Australian CHI vai China kannet?
Torinobrougham
Aktiivi
Viestit: 47
Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland

Re: 4V kannet

Viesti Kirjoittaja Torinobrougham »

Kiitos vastauksesta eli jos oikein ymmärsin niin nuo alukannet soveltuisi paremmin normaalin cruisailukäyttöön? Noi on jenkkikansina myyty, ainoa numerosarja minkä löysin oli:HQ0518-0606-0106. Imusarjana mulla on Edelbrockin RPM air gap.
Vastaa Viestiin