67'-68' Fastback

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

67'-68' Fastback

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Hakusessa on siis 67-68 vuoden Fastback. Kaiken kuntoiset ja koneiset käyvät. Jopa ilman konetta voin ostaa. Tarjouksia odotellaan!

Jani
040-7063105
dj-jayceeÄThotmail.com
Mach73
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mach73 »

Tuossahan olis vaihtoehto..
http://www.blocket.se/vi/9533732.htm?ca=11_s

Taitaa olla vaan yhden kuutiotuuman verran liian iso kone, eikö se pitäny olla 427?
Avatar
mussette
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Syys 2005, 22:02
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja mussette »

Tässä myös

http://www.blocket.se/vi/8781414.htm?ca=5_s

jos pinkka on kunnossa!
Vanhoja Fordeja
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Sillon taitaa olla paras katella jenkeistä. Sielähän se paras projektien tarjonta on. Rahtaajia kyllä löytyy että se ei pitäisi olla ongelma. Tähän ei oikeen muuta voi sanoa kuin että, http://motors.search.ebay.com/mustang-6 ... QQsbrsrtZd
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Tee se itse ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-196 ... dZViewItem :shock:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

JXA-26 kirjoitti:
dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Tee se itse ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-196 ... dZViewItem :shock:
:lol: Sarjassa pientä laittoa.
:krooh:
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Speedy kirjoitti:
JXA-26 kirjoitti:
dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Tee se itse ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-196 ... dZViewItem :shock:
:lol: Sarjassa pientä laittoa.
Eipä ole hintakaan älytön, tosin pari osaa saattaa puuttua. Hyvä lähtökohta projektille, eikä edes pilata valmista autoa :twisted:
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

JXA-26 kirjoitti:
dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Tee se itse ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-196 ... dZViewItem :shock:
:lol: :peukku:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

musse67 kirjoitti:
dj-jaycee kirjoitti:...Mutta, kun mä haluaisin vähän niinku projektin. :?
Sillon taitaa olla paras katella jenkeistä. Sielähän se paras projektien tarjonta on. Rahtaajia kyllä löytyy että se ei pitäisi olla ongelma. Tähän ei oikeen muuta voi sanoa kuin että, http://motors.search.ebay.com/mustang-6 ... QQsbrsrtZd
Ei tuoltakaan "edullista" projektia löydä, parashan olis jos löytäis sellasen auton mihin olis peltityöt tehty ja tekniikka puuttuis. Käy pankissa ja osta toimiva auto ja mieti minkälaisen oikeasti haluat siitä, kerkee ne ajatukset muuttumaan ennenkuin "eleanor" on valmis
Go tell Alice....
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Aku_81 kirjoitti:Ei tuoltakaan "edullista" projektia löydä, parashan olis jos löytäis sellasen auton mihin olis peltityöt tehty ja tekniikka puuttuis. Käy pankissa ja osta toimiva auto ja mieti minkälaisen oikeasti haluat siitä, kerkee ne ajatukset muuttumaan ennenkuin "eleanor" on valmis
Toimiva käyttöauto on jo.

Mikään muu early Mustang ei käy kun 67-68 Fastback. Autosta tulee aikanaan sitten ELEANOR, sanoivat muut mitä tahansa. Projektin haluan siksi, että voin tehdä siitä sitten lopputyön koulussa ja saa samalla vähän ylimääräistä kokemusta auton korjaamisesta, kun kerran opiskelen autoasentajaksi. Muutenkaan en halua raiskata hyväkuntoista yksilöä vaan ostan vähän huonomman. :duunari:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

dj-jaycee kirjoitti:Autosta tulee aikanaan sitten ELEANOR, sanoivat muut mitä tahansa. Muutenkaan en halua raiskata hyväkuntoista yksilöä vaan ostan vähän huonomman. :duunari:
Miksi et osta valmista Eleaoria. Ei tarvi puristella palleja ruostetöissä, ei tarvi ladata 20.000 Eleanor palikoihin + kymppitonnia lukemattomaan pikkuhileeseen + min. 10.000 voimalinjaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Fastback kirjoitti:Ei tarvi puristella palleja ruostetöissä
Tässä on se autoharrastamisen ilo ? Kun on itse tehnyt auton alusta lopuun, siihen kasvaa tunneside jollaista ei rahalla saa. :bang:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tässä hyvä esimerkki 67 fb projektista.

Fastback prices - enough already!

http://www.fordmuscle.com/blog/fastback ... 8#more-138

1967 Mustang GT Fastback “S” code 4-speed - $22500
Factory “S” code GT four-speed with a 390 V-8, disc brakes, and 9″ positraction rear end. Hit in the front in 1973 and parked since then. Still has the original GT exhaust system with factory tips and all of the smog equipment. Highlander green with the deluxe black interior. Overhead console, original paint, no rust, needs complete restoration. Minor front frame damage. Not running. Very rare and desireable car.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

Mexico65 kirjoitti:Tässä hyvä esimerkki 67 fb projektista.

Fastback prices - enough already!

http://www.fordmuscle.com/blog/fastback ... 8#more-138

1967 Mustang GT Fastback “S” code 4-speed - $22500
Factory “S” code GT four-speed with a 390 V-8, disc brakes, and 9″ positraction rear end. Hit in the front in 1973 and parked since then. Still has the original GT exhaust system with factory tips and all of the smog equipment. Highlander green with the deluxe black interior. Overhead console, original paint, no rust, needs complete restoration. Minor front frame damage. Not running. Very rare and desireable car.
Eipä enää tarvitse ihmetellä miksi Euroopassa ovat 1967 - 68 FB:n hinnat pompsahtaneet n. 5000 Eur vuoden sisällä. Kasvu on ollut aivan tolkutonta. Reilu vuosi sitten katsastuskelpoinen pikkulohko FB maksoi suunnilleen 15k Eur ja nyt hinnat heiluu 20k Eur tietämillä. S-koodin isolohkoista huudeltiin 23 - 26k Eur ja tänään pyynnöt ovat +30k Eur. Kyseessä ei ole missään nimessä näyttelykuntoiset autot vaan ehkä driver olisi lähinnä totuutta.
Vastaa Viestiin