9 tuumasen lukotus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

9 tuumasen lukotus

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Elikkä tällekkin asialle pitäisi pitäisi tehdä jotain .... :aate:
http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=7535

Tuollaista tarjotaan Us-Partsilla 399,- :roll:
:krooh:
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

itsellä on menossa sama homma mutta fordin 8" ensimmäistä kertaa aukaisen auton perän :o
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Fastback vihjaisi tuosta TrueTrackista, vaikuttaisi hyvältä, hinta vaan pomppaa :? Powertrax ei taas summitilla kovin pahahintainen http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Viimeksi muokannut PeteP, 27 Syys 2007, 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:krooh:
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Powertraxilla on lock-right ja no-slip, noista no-slip kalliimpi, mutta myös hiljaisempi. Itselläni on tuo no-slip ja voin sitä kyllä suositella. Ei kilkattele juuri koskaan - ja pitää. :D
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Juu mulla oli edellisessä tuo kilkattava lock right , täytyy sanoa että melkein hävetti ajaa jossain rundilla kun käännettäessä piti sellasta ääntä että tietämätön piti autoa perävikasena :lol:

Tosiaan! tarkemmin katoinkin noita hintoja, tuo parempi No Slippi on kalliimpi, joten siinä tapauksessa tuo True Trac taitaisi viedä voiton :?

Mutta en usko että tuo Motorsportin lukkokaan huono normaali katukäytössä.
:krooh:
Sami65302
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 13:54
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Sami65302 »

'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

PeteP kirjoitti:Juu mulla oli edellisessä tuo kilkattava lock right , täytyy sanoa että melkein hävetti ajaa jossain rundilla kun käännettäessä piti sellasta ääntä että tietämätön piti autoa perävikasena :lol:

Tosiaan! tarkemmin katoinkin noita hintoja, tuo parempi No Slippi on kalliimpi, joten siinä tapauksessa tuo True Trac taitaisi viedä voiton :?

Mutta en usko että tuo Motorsportin lukkokaan huono normaali katukäytössä.
No-slip on tosiaan hiljainen. Kilahtaa vain muutaman kerran kesässä ja silloinkin ääni on ollut vain kertakolahdus, eikä sekään mikään kova paukku. Edelleen, suosittelen.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

onkohan tuollaista Lock-Right Lukkoa myynnissä 8" perään en ole ainakaan löytänyt minulle kelpaisi sellaneinen lukko mikä on kestävä ja halpa saa pitää ääntä :D
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

foord kirjoitti:onkohan tuollaista Lock-Right Lukkoa myynnissä 8" perään en ole ainakaan löytänyt minulle kelpaisi sellaneinen lukko mikä on kestävä ja halpa saa pitää ääntä :D
http://www.differentials.com

ttp://www.differentials.com/pdfs/17.pdf

Positractions & Lockers
Differential Ford 8”
Auburn Pro AG 542059
Detroit Locker DET187S-13D
Lockright PT 1810

hhttp://www.differentials.com/pdfs/19.pdf

Positractions & Lockers
Differential 28 SP 9”, 31 SP 9”, 35 SP 9”
ARB Air Locker ARBRD55
Auburn Pro AG 542043, AG 542036
Detroit Locker DET187S-13A, DET187S-17B, DET187S-160A
Eaton non
Lockright PT 1810, PT 1810
Trac Lok SVOM4204F281, SVOM4204F311
Truetrac TT 912A459, TT 913A328

Minulla on tuo äijä lukko eli Detroit Locker, itse olen jo tottunut perän paukkeeseen ja sivulle hyppimi-seen mutta yleensä kyydissä olijat vähän väliä katselee taka-akselia, että onko se tulossa sisään vai mitä siellä tapahtuu.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
lake
Aktiivi
Viestit: 91
Liittynyt: 09 Elo 2006, 01:47
Auto: Mustang Sportroof -72
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lake »

Mäkin ostin kesän ajetun detroit lockerin 200eurolla... Eli 9" lukottaminen ja kaventaminen on täälläkin menossa...
Mustang sportroof -72
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

http://www.ringpinion.biz/product_info. ... c26f176de0

onkohan tuollainen Powertrax Lock Right kuinka kestävä vai olisko detroit lockeri parempi vaihto ehto
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

foord kirjoitti:http://www.ringpinion.biz/product_info. ... c26f176de0

onkohan tuollainen Powertrax Lock Right kuinka kestävä vai olisko detroit lockeri parempi vaihto ehto
Minkäslaisia voimia on käytössa, onko ihan ajoauto vai rankaistaanko suoralla :D
:krooh:
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

ajo on suoraan ajoa niin kovaa kuin tuolla 1/4 mailin matkalla kerkeää ajamaan :lol: autossa noin 500-600hp
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Sami65302 kirjoitti:'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'
Eaton Detroit TrueTrack 8"

http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... d=EatonCom
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Make67 kirjoitti:
Sami65302 kirjoitti:'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'
Eaton Detroit TrueTrack 8"

http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... d=EatonCom
Pete Pete, nyt se truetrack hankintaan, silloin kun Mustangin ostit niin teit päätöksen ettei tässä säästellä vai ajettelitko toisin?? Toiseksi onko kukaan ikinä harmitellut sitä kun ostaa hyvää tai parasta??? Ne ketkä säästelee ajelevat 1.1 eco opelilla ja marmattavat bensan kovaa hintaa.

Truetrack Pete.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin