Griffinin alusyylari
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Griffinin alusyylari
Onko kellaan ollut ongelmia em. syylarin kanssa? Rotasta alko tulla liemet pikkuhiljaa pihalle ja tarkistutin jaahdyttimen tippavanan seurannan tuloksena.. Oli kuulemmat liimaukset (!) pettany alapaasta, joka on em. viritelman vakiovikoja..? Kellaan kayny samaa? Muuten aivan oiva syylari, koska pata kavi liiankin kylmana, mutta jos ne morjenstaa alle kahdessa vuodessa, niin niin.. Huhhuh. Toki takuu oli just lauennu jne jne. Prkl.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Made in china - mitä muuta voi odottaa - halpissyyläri toi on. Mulle tuli howen halpismalli 31x19", maksoi 209 USD ja siinä LUKEE made in USA.
Pässinkivekset sanon minä, tarra on korkeintaan made in usa.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Griffinin alusyylari
Jaa-a, mulla vasta yhden kesän käytössä, joutuu odottaan vielä tota määräaikaa. Tähän menessä ei mitään ongelmaa. Toisaalta, moottori käy melkein liiankin kylmänä! No, parempi liian viileenä kun kuumanaveekoo kirjoitti:Onko kellaan ollut ongelmia em. syylarin kanssa? Rotasta alko tulla liemet pikkuhiljaa pihalle ja tarkistutin jaahdyttimen tippavanan seurannan tuloksena.. Oli kuulemmat liimaukset (!) pettany alapaasta, joka on em. viritelman vakiovikoja..? Kellaan kayny samaa? Muuten aivan oiva syylari, koska pata kavi liiankin kylmana, mutta jos ne morjenstaa alle kahdessa vuodessa, niin niin.. Huhhuh. Toki takuu oli just lauennu jne jne. Prkl.

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Me HHP:ssäkin tuskailimme " vain vähän sinne päin olevien " jäähdyttimien kanssa ja suunnittelimme oman mallin pasuntasäiliöllä varustettuna ja teetämme ne huippulaadukkaalla kennolla varustettuna tja täysin hitsattuna tunnetussa jäähdytinpajassa. Mm. kuvan malli on mitoitettu 600hv asti.
Useimmissa "valmiissa" jäähdyttimissä ei myöskään ole sivuilla ripoja joihin sähköpuhaltimen saisi kiinnitettyä puhumattakaan puhaltimenanturin paikasta.

Useimmissa "valmiissa" jäähdyttimissä ei myöskään ole sivuilla ripoja joihin sähköpuhaltimen saisi kiinnitettyä puhumattakaan puhaltimenanturin paikasta.

Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4