Griffinin alusyylari

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Alusyylarin saumat pettaa?

Juu
2
29%
Ei
1
14%
Vaarinhousut
4
57%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Griffinin alusyylari

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Onko kellaan ollut ongelmia em. syylarin kanssa? Rotasta alko tulla liemet pikkuhiljaa pihalle ja tarkistutin jaahdyttimen tippavanan seurannan tuloksena.. Oli kuulemmat liimaukset (!) pettany alapaasta, joka on em. viritelman vakiovikoja..? Kellaan kayny samaa? Muuten aivan oiva syylari, koska pata kavi liiankin kylmana, mutta jos ne morjenstaa alle kahdessa vuodessa, niin niin.. Huhhuh. Toki takuu oli just lauennu jne jne. Prkl.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Made in china - mitä muuta voi odottaa - halpissyyläri toi on. Mulle tuli howen halpismalli 31x19", maksoi 209 USD ja siinä LUKEE made in USA. :roll: Pässinkivekset sanon minä, tarra on korkeintaan made in usa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: Griffinin alusyylari

Viesti Kirjoittaja Make67 »

veekoo kirjoitti:Onko kellaan ollut ongelmia em. syylarin kanssa? Rotasta alko tulla liemet pikkuhiljaa pihalle ja tarkistutin jaahdyttimen tippavanan seurannan tuloksena.. Oli kuulemmat liimaukset (!) pettany alapaasta, joka on em. viritelman vakiovikoja..? Kellaan kayny samaa? Muuten aivan oiva syylari, koska pata kavi liiankin kylmana, mutta jos ne morjenstaa alle kahdessa vuodessa, niin niin.. Huhhuh. Toki takuu oli just lauennu jne jne. Prkl.
Jaa-a, mulla vasta yhden kesän käytössä, joutuu odottaan vielä tota määräaikaa. Tähän menessä ei mitään ongelmaa. Toisaalta, moottori käy melkein liiankin kylmänä! No, parempi liian viileenä kun kuumana :roll: jos syylarista puhutaan!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
jyf-30
Aktiivi
Viestit: 44
Liittynyt: 12 Elo 2007, 20:53
Auto: -67Mustang fb, 390 GT, four speed manual+9"
Paikkakunta: pyhäranta

Viesti Kirjoittaja jyf-30 »

Ittel on alkuperäne vm.67 eikä oo liimaukset auennu :lol:
Avatar
lake
Aktiivi
Viestit: 91
Liittynyt: 09 Elo 2006, 01:47
Auto: Mustang Sportroof -72
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lake »

Tilaa MR-jäähdyttimestä sellasen alusyylärin ku tarttee, ja ei varmasti vuoda ja on uskomattoman hienoja... :heevi:
Mustang sportroof -72
Avatar
GTS
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Heinä 2004, 21:36
Paikkakunta: Ikaalinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTS »

Me HHP:ssäkin tuskailimme " vain vähän sinne päin olevien " jäähdyttimien kanssa ja suunnittelimme oman mallin pasuntasäiliöllä varustettuna ja teetämme ne huippulaadukkaalla kennolla varustettuna tja täysin hitsattuna tunnetussa jäähdytinpajassa. Mm. kuvan malli on mitoitettu 600hv asti.

Useimmissa "valmiissa" jäähdyttimissä ei myöskään ole sivuilla ripoja joihin sähköpuhaltimen saisi kiinnitettyä puhumattakaan puhaltimenanturin paikasta.

Kuva
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Vastaa Viestiin