351 C2V, onko ideaa?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
karppa
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 09 Kesä 2004, 09:00
Auto: 72 Fastback
57 Ford Fairlane 2d
03 Mercury Marauder Trilogy
71 Ford F-100
96 Cadillac Eldorado

351 C2V, onko ideaa?

Viesti Kirjoittaja karppa »

2003 Mercury Marauder Trilogy
1972 Fastback
1957 Fairlane 2 d ht
1971 Ford F-100
1996 Cadillac Eldorado
montego
Hiljaisempi
Viestit: 28
Liittynyt: 28 Loka 2004, 21:37
Paikkakunta: ylivieska

Re: 351 C2V, onko ideaa?

Viesti Kirjoittaja montego »

Näyttäs olevan varustettu noilla Aussi kansilla,niistä mulla on pelkästään hyvää sanottavaa,kanavakoko 2V, palotilat 4V.Tosin nuo ko.kannet on mulla 400 ämmäläisessä ja nokkana on nyttemmin Crane H-272-2 ja hyvin vetäääääääää :D jo alhaalta :)
montego mx
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: 351 C2V, onko ideaa?

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Pakko kommentoida että kyllä on ideaa :D Lähes samanlainen kone löytyy itseltäni, tosin vielä pukissa odottamassa pesään pääsyä...
Tuossa on nuo "pienet" venttiilit, ei ole oikein selvää konsensusta siitä kummat olis ausseihin paremmat, nuo 2V:n vai isommat 4V:n venttiilit. Toisten mielestä kaksveessä toimii 2V venttiilit paremmin, toisille ei ole muuta vaihtoehtoa kuin isot 4V venttiilit jotka kuulemma toimisivat 2V kanavakoolla paremmin. Tiedä häntä, itelläni isommat venat, mutta paha on vielä henkseleitä paukutella kun ei oo vielä ääntäkään päästänyt koko laitos :wink:

Mutta tästä koneesta mielipiteeni siis on: ON IDEAA! :D
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Vastaa Viestiin