Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Kiitos!! :P
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Homer65 kirjoitti:
Kesämies! kirjoitti:Ymmärsinkö siis oikein, että minun ei tarvitse vaihtaa pakoputkistoa katsurille mentäessä vaikka putket päättyvät ennen taka-akselia?
Juuu! Ei sen takia tarvii vaihtaa.
Ei tod. Ja taitaa saada tulla sivustakin ulos kun on sopivasti kiännetty :shock:
Go tell Alice....
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

ite kävin just kans,pitkät pellisarjat yhdet flowmasterit per puoli ja loppuu ennen taka akselii.katsuri sano vaan koeajo lenkin jälkeen ku odottelin hallissa et melkone sotaratsu.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Millaisiin hepolukemiin 2x2,5" putkisto yleensä max.riittää?.. Alkupätkä 1 5/8" täyspitkät
peltisarjat..Hyödyttääkö muuttaa 3":ksi sarjoista taaksepäin?..Kyseessä remmiahdettu
Foxi.. :shock: :shock:
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3206
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

ac5 kirjoitti:Millaisiin hepolukemiin 2x2,5" putkisto yleensä max.riittää?.. Alkupätkä 1 5/8" täyspitkät
peltisarjat..Hyödyttääkö muuttaa 3":ksi sarjoista taaksepäin?..Kyseessä remmiahdettu
Foxi.. :shock: :shock:
Tuskin pakoputkiston koon muutoksella 2x2,5":sta 2x3,0":een tapahtuu mitään oleellista muutosta.
Mutta pakosarjat taitaa olla hieman ahdistavat. Primääri putket voisi olla 1 1/2" tai edes 1 3/4" niin voisi saada hyvin pienen muutoksen parempaan suuntaan.

http://headerdesign.com/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Taitaa noi katit tossa eniten ahdistaa??..Mutuluuloako??
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Mexico65 kirjoitti:
ac5 kirjoitti:Millaisiin hepolukemiin 2x2,5" putkisto yleensä max.riittää?.. Alkupätkä 1 5/8" täyspitkät
peltisarjat..Hyödyttääkö muuttaa 3":ksi sarjoista taaksepäin?..Kyseessä remmiahdettu
Foxi.. :shock: :shock:
Tuskin pakoputkiston koon muutoksella 2x2,5":sta 2x3,0":een tapahtuu mitään oleellista muutosta.
Mutta pakosarjat taitaa olla hieman ahdistavat. Primääri putket voisi olla 1 1/2" tai edes 1 3/4" niin voisi saada hyvin pienen muutoksen parempaan suuntaan.

http://headerdesign.com/
:?: 1 1/2 = 1 4/8 < 1 5/8 < 1 6/8 = 1 3/4 :?: Tulipa selkeä, mutta pointti varmaan selviää? :lol:
Mustang -69 SR
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3206
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

munmummu69 kirjoitti: :?: 1 1/2 = 1 4/8 < 1 5/8 < 1 6/8 = 1 3/4 :?: Tulipa selkeä, mutta pointti varmaan selviää? :lol:
1 7/8 = 1,875
1 3/4 = 1,750
1 5/8 = 1,625
1 1/2 = 1,500

Onpa hyvä, että on tarkka silmäisiä lukioita. Ei pitäisi töissä kiireesti kirjoitella mitään.

Eli näin sen olisi pitänyt olla.
Primääri putket voisi olla 1 7/8" tai edes 1 3/4"
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: Pakoputkisto / Siella missa on aanta on myos voimaa

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Kun nää lapselliset melurajat on näille kilvanajo-radoille määrätty, onko kukaan miettiny helppoja :shock: ratkaisuja kulkineiden pakoputkistoon että säilyis toi otsikon mukainen tavoite pienellä muutoksella; siellä missä on pienenpieni ääni Voi myös olla voimaa...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin