täytyy hakee säkki korppuja ni saat niit jyrsiäPeteP kirjoitti: Jarkko, pullaa pitää olla, muuten en tuu, ja kun pittee toi painokin saada kohta ysikymppiin nousemaan

huomenna lähteepi koppa puhallukseen..saas nähä löytyykö yllätyksiä...
Valvoja: Ville K
täytyy hakee säkki korppuja ni saat niit jyrsiäPeteP kirjoitti: Jarkko, pullaa pitää olla, muuten en tuu, ja kun pittee toi painokin saada kohta ysikymppiin nousemaan
Jees korput on kova sana, Leipomon Perttihän on Mustang miehiä, eiköhän säkki lähde sopuhintaan :rollJarkkoP kirjoitti:täytyy hakee säkki korppuja ni saat niit jyrsiäPeteP kirjoitti: Jarkko, pullaa pitää olla, muuten en tuu, ja kun pittee toi painokin saada kohta ysikymppiin nousemaan![]()
huomenna lähteepi koppa puhallukseen..saas nähä löytyykö yllätyksiä...
nonni..eile hain auton takas talliin..peltiä tuli yllättävän paljo takasPeteP kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, koppa kevenee kummasti puhalluksen jälkeen
alunperin keulasta oli tarkoitus puhaltaa vain ruostekohdat, mut puhaltaja hieman innostu...musse67 kirjoitti: Kahtoin kans että ois ainakin johtosarja kannattanut konehuoneesta ottaa pois ennen puhallusta, niin olisi puhalluksen jälkeen päässyt helpommalla.
kyllä tänäkesänä tolla ajetaan!!!PeteP kirjoitti:Nonnii! Kummasti harsoontuuTuossa vaiheessa kun ollaan, saa siirtää sen ajokauden enskeväälle
Nyt muuten sun täytyy purkaa koko eturipustus, ja konehuoneesta gaikki pois jotta pääset färjäämään, puhaltaja teki sulle hieman ylimääräistä hommaa, mun miälestä
kuskin puolella tuo torquebox on mätä mut vänkärin puolella sitä ei oo ollenkaan..Nasse kirjoitti:Näyttäis edestä olevan torque boxitkin ruostuneet vaihtokuntoon niinkun mullakin.
Oon puhalletut pinnat maalannu Fordin hitsausvälivärillä. käytännössä se on 1-K happomaalia. Sen päälle on huoletta voinut hitsailla, samanlainen sauma tulee mitä puhtaalle hitsais. Samalla reseptilla on tarkotus pohja maalailla. Keväällä puhallan pohjan vielä kertaalleen ja sitten porria perään.JarkkoP kirjoitti:kertokaapas viisaammat et millasta maalia kannattaa laittaa pintapelteihin ennen pinta maalia? jotain epoksia vai happomaalia?
alustaan ajattelin kokeilla porria..
suunnittelin taka-akselin ja noiden eturipustusten viemistä jauhemaalaukseen...täytyy vaan hintaa selvitellä..
mikäs väri muuten konehuoneessa pitää virallisesti olla?
mustahan se on mut kiiltävää vai mattaa vai siltäväliltä?
musse67 kirjoitti:
Oon puhalletut pinnat maalannu Fordin hitsausvälivärillä. käytännössä se on 1-K happomaalia. Sen päälle on huoletta voinut hitsailla, samanlainen sauma tulee mitä puhtaalle hitsais. Samalla reseptilla on tarkotus pohja maalailla. Keväällä puhallan pohjan vielä kertaalleen ja sitten porria perään.
Vinkkinä voin antaa Jyväskylästä erään jauhemaalaamon jota olen käyttänyt. Ainakin mä oon saanut maalaukset harrastajaystävälliseen hintaan. Voin antaa yhteystiedot jos kiinnostaa.
Eiköhän se konehuone oo alun perin aikalailla puolikiiltävä.
Mitään lisätukia en laittanut, koska autossa oli vanhat apurungon yhdistäjät paikallaan ja leikkasin vain puolen kerrallaan auki.JarkkoP kirjoitti:kyllähän sieltä vois kysästä hintaa.
kattelin tuos sun rojektikuvia ni sellasta kyselisin et tuitkos mitenkää lattiaa ku vaihdoit pellit?