Ongelma foorumilla

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Ville K
Moderaattori
Viesti:

Ongelma foorumilla

Viesti Kirjoittaja Ville K »

nimittäin mulla. Jäsenosio näkyy, mutta en pysty laittamaan ostoilmoitusta ostetaan osia osiolle..? Jäsenmaksu maksettu, ja oikeudet muuten kunnossa..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
302TT
Mega-addikti

Re: Ongelma foorumilla

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Mach1 -71
Ville K
Moderaattori
Viesti:

302TT kirjoitti:Olisko tässä ratkaisu:

http://mustangclub.fi/board/viewtopic.php?f=3&t=7037
Ton sun linkkis toimenpiteen tein vissiin jo nelisen viikkoa sitten, ilmeisesti byrokratian rattaat on vaan sitten hitaat.. :roll:
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Nyt oon lähettänyt jo ylläpitäjälle privaakin aiheesta, se on luettukin kun ei oo enää eilisen jälkeen ollut lähtevissä viesteissä, mutta silti homma ei toimi, eikä siihen yyveeseenkään oo vastattu. Ihmetyttää pikkuisen, miksi tää on tehty niin monimutkaiseksi, että vaikka saa oikeudet jäsenosioon, niin silti ei pääse jättämään ostilmoitusta? Montako eri anomusta jäsenoikeuksilleen joutuu tekemään, ja miksi???
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Öööh tuota :oops:
Hieman samaan aiheeseen: ihmettelin, kun mulla kesti kuukauden rekisteröitymisestä , ennen kuin ylläpito edes hyväksyi minut ja sain jäsenoikeudet.

EDIT: nyt voi syyttää itseään. Näitä hommia hoidellaan nykyään.
- Juha -
JXA-26
Superpölöttäjä
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

pokkinen kirjoitti:...mutta pitäisikö lisätä ylläpitäjien määrää, niin kuormitus jakautuisi useammalle ?
Tätähän on peräänkuulutettu jo ties kuinka kauan, aika hiljaista ollut vapaaehtoisrintamalla. Tää on sitä normaalia kerho toimintaa, n.900 jäsentä ja öpaut muutama kymmenen (vuodesta toiseen samaa) perus pentti aktiivia. Positiivista on ollut huomata Funrunien järjestäjissä ympäri Suomea olevan paikallisia työmyyriä hoitamassa tapahtumien sujuvuuden !! :peukku: Ainakin siis Fun Run tapahtuman jatkuvuus on taattu.
Nonni, olikos tälläkään nyt sitten mitään tekemistä aiheen kanssa... :emt:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Mä ihmettelen sitä, että jos tekijöitä on vähän, niin miksi tästä koko rekisteröitymisestä ja oikeuksien lisäämisestä on tehty niin jäykkä, että yhdellä oikeuksien lisäämisellä ei tule kaikki oikeudet kerralla.. Se on ihan ymmärrettävää, että jäsenille on oma osionsa, mutta miksi osto ja myynti-ilmoituksia ei voisi jättää kuka tahansa? Meillä on muuten Juha näköjään peräkkäiset jäsennumerot :wink: :D
MustangGT
Mega-addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Ville K kirjoitti:Mä ihmettelen sitä, että jos tekijöitä on vähän, niin miksi tästä koko rekisteröitymisestä ja oikeuksien lisäämisestä on tehty niin jäykkä, että yhdellä oikeuksien lisäämisellä ei tule kaikki oikeudet kerralla.. Se on ihan ymmärrettävää, että jäsenille on oma osionsa, mutta miksi osto ja myynti-ilmoituksia ei voisi jättää kuka tahansa? Meillä on muuten Juha näköjään peräkkäiset jäsennumerot :wink: :D
Joo pistelin teille numerot peräkkäin 8)
Hidas olen muutenkin mutta kestää näin kesällä kaikki operointi ja tallillakin pitäsi olla :oops:
Mutta hyvää kannattaa odottaa!
Mulle voi lähettää yksityisviestiä ja antti.juntunen@mustangclub.fi osoitteeseen.
Pahoittelen jäykkää ja hidasta toimintaa!

-Antti Juntunen
FMOC jäsensihteeri
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Jos joku nyt ystävällisesti vois ottaa jonkinlaista kantaa, pystyykö tuolle mun kuvailemalle ongelmalle jotain tekemään.. yyvee mvonille ei ainakaan auttanut mitään, kun kyseinen herra ei viitsinyt edes vastata. Antaa hyvän kuvan kyllä asioiden hoidosta. Olis oikeesti kiva kun vois jättää ostoilmoituksia tarvitsemistaan osista, vai pitääkö ne jättää myydään puolelle ja modet siirtää oikeelle osastolle? Sen nyt luulis lisäävän entisestään moderaattorien taakkaa.. Eli ongelma on seuraava: kolmeen alimpaan osastoon hevosmarkkinoilla en pysty jättämään uutta aihetta, kolmeen ylimpään osastoon pystyn. Ei luulis olevan iso asia laittaa kuntoon jos vaan olis kiinnostusta, mutta kun jäsenmaksu on jo saatu niin.. :twisted:

Anteeks nyt suora purnaus asiasta, mutta kun yyvee ei auta, eikä myöskään ohjeiden mukaan toimiminen, niin.. ..jääkö paljon vaihtoehtoja?
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Ville K kirjoitti:Jos joku nyt ystävällisesti vois ottaa jonkinlaista kantaa, pystyykö tuolle mun kuvailemalle ongelmalle jotain tekemään.. yyvee mvonille ei ainakaan auttanut mitään, kun kyseinen herra ei viitsinyt edes vastata. Antaa hyvän kuvan kyllä asioiden hoidosta. Olis oikeesti kiva kun vois jättää ostoilmoituksia tarvitsemistaan osista, vai pitääkö ne jättää myydään puolelle ja modet siirtää oikeelle osastolle? Sen nyt luulis lisäävän entisestään moderaattorien taakkaa.. Eli ongelma on seuraava: kolmeen alimpaan osastoon hevosmarkkinoilla en pysty jättämään uutta aihetta, kolmeen ylimpään osastoon pystyn. Ei luulis olevan iso asia laittaa kuntoon jos vaan olis kiinnostusta, mutta kun jäsenmaksu on jo saatu niin.. :twisted:

Anteeks nyt suora purnaus asiasta, mutta kun yyvee ei auta, eikä myöskään ohjeiden mukaan toimiminen, niin.. ..jääkö paljon vaihtoehtoja?

kyllähän tässä vois ylläpito herätä. Yleensä nää on hoitunu nopeesti, olisko kesä??väsymystä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Ville K kirjoitti:Jos joku nyt ystävällisesti vois ottaa jonkinlaista kantaa..... Ei luulis olevan iso asia laittaa kuntoon jos vaan olis kiinnostusta, mutta kun jäsenmaksu on jo saatu niin.. :twisted:
Olen samaa mieltä, ei oikein toimi asiallisesti (riitävän ripeästi) tämän foorumin ylläpito...... itse asiassa tuntuu kuin foorumi olisi kuolemaisillaan kiinnostuksen puutteeseen...

...mutta tuohon jäsenmaksujuttuun... ylläpitäjät tekee kaiken talkoohommina , eli ilman mitään korvausta. Toisin sanoen jäsenmaksut ei liity tähän foorumin toimimattomuuteen.
(Kiitos kaikille talkoolaisille)
Vaan pitäisikö ne liittyä ? eli jos n.25 kilotonnia tulee jäsenmaksuista ry:lle vuosittain rahaa, sijoittaisiko osan foorumin toimivuuteen ?. ...ja Kuvagalleriat yms. olis aika kivoja jne. eli muutamalla satkulla saa aika paljon palvelintilaa ostettua , vaikka kuvia varten, että ei tarvitse linkitellä jostain ilmaisista huonosti toimivista kuvablogeista kuvia viesteihin tai reissukuvat esim. miitingeistä olisikin täällä , samalla palvelimella kun koko foorumi ?
:o :D

Tällaista vaan tuli mieleen , jos nyt ketään tämä aihe edes kiinnostaa.

EDIT: ja tämä oli tarkoitettu tällaisessa hyvässä hengessä eli kehittämismielessä..... ei mitään turhaa poraamista :D

EDIT2: No nyt on uusien jäsenten ja jäsenosioon aktivointi minun vastuulla, eli webbitalkoissa ollaan mukana. Jos näissä asioissa murheita niin mailia mulle juha.pokkinen(at)beatman.fi Yritän auttaa nopeasti.
Viimeksi muokannut pokkinen, 28 Heinä 2009, 20:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Juha -
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Ville K kirjoitti:Olis oikeesti kiva kun vois jättää ostoilmoituksia tarvitsemistaan osista, vai pitääkö ne jättää myydään puolelle ja modet siirtää oikeelle osastolle? Sen nyt luulis lisäävän entisestään moderaattorien taakkaa..
No se lisäis mun taakkaa, mutta tuskin auttaisi ongelmaan koska en pääse sun oikeuksiin käsiksi.
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Odotellaas nyt kesälomien päättymistä ennen lopullista herneen nenuun vetämistä. Jospa hommat sitten toimisi taas joutuisammin. Heinäkuu on suomessa lomakuukausi ja jopa hardkore mustangmiehet viettävät joskus lomaa. Pahoittelut jos olet (olette) joutunut odottelemaan pitenpään kun olisit halunnut.

Voipi olla webbimasteri lomilla esim. ulkomailla. tms.

Viestejä yhteensä 49262 • Viestiketjuja on yhteensä 5821 kappaletta • Käyttäjiä yhteensä 1177. Ei tuo oikein "kuolleelta foorumilta" vaikuta.
Kyllä sivuilla on myös tyytyväisiä käyttäjiä.

Sinänsä on tietty harmi jos tuntuu että foorumi ei palvele tarpeeksi nopeasti tai oikealla tavalla. Yritetään parhaamme mukaan parantaa asioita. Asiat ottavat aina vähän aikaa, varsinkin kun on kyse harrastushommista. Jos on haluja tulla mukaan toimintaan niin mulle voi aina ilmottautua. Varsinkin webbitiimissä olisi uusille aktiivisille tekijöille käyttöä. Nuo mainitsemasi levytila, serveri yms. asiat ovat olleet hoidossa jo pitemmän aikaa. Ideoita ja materiaalia sivustojen kehittämiseen on roppakaupalla.

Tuosta ajatuksesta ylläpitopalveluiden ostamisesta...Itse vähän vierastan sitä ajatusta että kaikki kerhon toiminta ostetaan ulkopuolisilta tekijöiltä ja että kerhosta tulee palvelujen tuottaja jäsenistölle ja että jäsenistö sitten vain nauttisi näistä palveluista. Kyllä mielestäni kerhotoiminnan tukipilari täytyy olla jäsenistön oma aktiivisuus ja yhdessä tekeminen yhteisen asian hyväksi.

Kerhon netin uudistustyö on käynnissä, uudet sivut ovat jo auki ja foorumiakin parannellaan. Sivusto kehittyy sitämukaa kun tekijät päivätöiltään sitä ehtivät uudistaa ja kehittää.

Tuo monimutkainen kirjaantumiskäytäntö on peruja vahasta "portaali sivustosta". Muutokset asiaan ovat työnalla.

EDIT: porukkaa onkin jo ilmottautunut mukaan!! Hienoa :D :D
Ville K
Moderaattori
Viesti:

2065 kirjoitti:Odotellaas nyt kesälomien päättymistä ennen lopullista herneen nenuun vetämistä. Jospa hommat sitten toimisi taas joutuisammin. Heinäkuu on suomessa lomakuukausi ja jopa hardkore mustangmiehet viettävät joskus lomaa.

Tuo monimutkainen kirjaantumiskäytäntö on peruja vahasta "portaali sivustosta". Muutokset asiaan ovat työnalla.
Jep, heinäkuu on lomakuukausi, mutta vastahan tässä toukokuussa tuli liityttyä, onhan se nyt kohtuutonta vaatia niitä oikeuksia jotka jäsenmaksun myötä vissiin kaikille kuuluu? Jos mä tilaan vaikkapa lehden, niin oletan että tilaushintaan kuuluu kaikki sivut, eikä niin että esim. tv-ohjelmat tai sarjikset jostain syystä jäis puuttumaan parin kuukauden ajan mun lehdestä?

Hyvä että jotain kehitystä on asiaan tulossa, koska näin tää asia ei kunnolla toimi. Ja kyllä, herneet on tällä hetkellä jo aika syvällä, koska ylläpitäjä kuitenkin luki sen mun yyveen, mutta ei viitsinyt käyttää 15 sekuntia siihen vastaamiseen.

Ja aika kauan sai kysellä asiasta ennenkuin siihen kukaan otti mitään kantaa :twisted:
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Case Closed, Pokkinen hoiti asian vissiin yhdellä klikkauksella, kun yyveeseen vastattiin niin nopeasti ja homma toimi heti sen jälkeen! Eli näin pienestä asiasta oli kyse, kiitos Juhalle!
Vastaa Viestiin