TÄRKEÄ TIEDOITE UUSILLE JÄSENILLE

Vierailijan tietopaketti; mikä on FMOC, miten voit liittyä...

Valvoja: Ville K

2065
Mega-addikti

TÄRKEÄ TIEDOITE UUSILLE JÄSENILLE

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Hei

Jäsensihteerimme on ollut kovasti estyneenä asioiden hoidosta ja jäsenpalvelut ovat sen johdosta viivästyneet.

Mustangkerhon jäsenpalvelut paranevat olellisesti tässä alkusyksyn aikana. Asian eteen tehdään parhaillaan
kovasti töitä. Kaikki kerhon jäseneksi hiljattain liittyneet saavat varmasti jäsenkorttinsa, kerholehden
ja muut kerhon jäsenedut.

Jos et ole saanut jäsenkorttiasi, uuden jäsenen pakettiasi ja jäsennumeroasi, niin ota yhteyttä
joko yksityisviestillä tämän viestin kautta TAI sähköpostilla:
sihteeri@mustangclub.fi

Tästä olisi suurta apua jotta saamme asiat kuntoon mahdollisimman ripeästi.

Pahoitteluni viivästyksestä ja sen mahdollisesti aiheuttamasta mielipahasta.

yst.

Ilkka Väisänen

Ilkka Väisänen
Puheenjohtaja
Ford Mustang Owners Club of Finland
email: pj@mustangclub.fi
FMOC_Talkmaster
Hiljaisempi
Viesti:

Re: TÄRKEÄ TIEDOITE UUSILLE JÄSENILLE

Viesti Kirjoittaja FMOC_Talkmaster »

Mustangkerhon keskustelupalstan ylläpito tiedottaa:
pokkinen kirjoitti:Nyt kun meillä on tällainen "poikkeustila", olen aktivoinut jäsenoikeuksia uusille jäsenmaksun maksaneille.
(vaikka jäsennumero ei ole tiedossa)
Lisäillään profiiliin ne jäsennumerot sitten myöhemmin, kun sihteeri ne minulle ilmoittaa.
Eli jos nyt joku uusi jäsenmaksun maksanut tahtoo päästä foorumin jäsenalueille, minulle siitä ilmoitus ja hoidetaan kuntoon.
(ja laittakaa siihen viestiin käyttäjätunnus eli nimimerkki millä kirjoitatte, minä en ylläpidosta löydä ketään omien nimien perusteella)

Pidän itse kirjaa tässä poikkeustilan aikana aktivoiduista jäsenistä foorumille ja synkataan ne sitten sihteerin kanssa kuntoon.

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille ja pahoittelut tästä pienestä viiveestä jäsenasioissa paperipuolella tällä hetkellä. (foorumilla viivettä ei siis jäsenmaksun maksaneille ole :D )
EDIT: Eli pokkinen ylläpidosta hoitaa (juha.pokkinen(at)beatman.fi) keskustelupalstalle uusien jäsenien aktivoinnin sekä jäsenalueiden aktivoinnin.
/ Ylläpito

---> Ford Mustang Owners' Club <---
Vastaa Viestiin