Mustang lehtiä maailmalta
Valvoja: Ville K
Mustang lehtiä maailmalta
Tietääkö kukaan tai tuleeko jollekkin mustang aiheisia lehtiä maailmalta. Esim: Mustang & Fords / Mustang Monthly / Mustang illustrated. Muistaakseni akateemisen kirkaupan kautta sai tilattua ulkomailla ilmestyviä lehtiä joskus aikoinaan.
Itselleni tuli äskettäin muutamia kansiollisia kyseisiä lehtiä osakaupan mukana ja kiinnostus tilata niitä kotiin tuli mieleen.
Itselleni tuli äskettäin muutamia kansiollisia kyseisiä lehtiä osakaupan mukana ja kiinnostus tilata niitä kotiin tuli mieleen.
-
- Addikti
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Itse olen ollut Mustang Monthly-lehden tilaaja jo monta vuotta. Olen tilannut suoraan lahettamalla lehden mukana tulevan tilauskupongin, ja tehnyt tilauksen ensimmaisen vuoden jalkeen 2 vuotta kerrallaan.
Helsingin Stockmannille nakyy tulevan Mustang & Fords-lehti, ja voi hakea irtonumeroita. Mustang Illustrated muistaakseni lopetti kokonaan, vai onko jollakulla parempaa tietoa ?
(Sorry, aakkoset ja ookkoset puuttuu, nyt matkoilla KeskiEuroopassa)
Helsingin Stockmannille nakyy tulevan Mustang & Fords-lehti, ja voi hakea irtonumeroita. Mustang Illustrated muistaakseni lopetti kokonaan, vai onko jollakulla parempaa tietoa ?
(Sorry, aakkoset ja ookkoset puuttuu, nyt matkoilla KeskiEuroopassa)
Löytyi tuo tilauspaikkakin. Laitan linkin,jos jotakin kiinnostaa.
https://store.primediamags.com/mag_store/2/102
https://store.primediamags.com/mag_store/2/102
- stangrider
- Aina äänessä
Onhan noita tullut tilattua, alku saattaa olla hankalaa, lehti jäi väliin, sitten taas saattoi tulla Sveitsin kautta! jne.. mutta kuitenkin.
Tietysti paljon mainoksia ja jutut alkaa toistaa itseään mutta kuitenkin ihan kiva selailla ja kadehtia hintoja rapakon takana...
Tässä on linkki uudemmille late-model harrastajille.
Tilaus käy ihan Visaa vinguttamalla...
http://www.50mustangandsuperfords.com/
Tietysti paljon mainoksia ja jutut alkaa toistaa itseään mutta kuitenkin ihan kiva selailla ja kadehtia hintoja rapakon takana...
Tässä on linkki uudemmille late-model harrastajille.
Tilaus käy ihan Visaa vinguttamalla...
http://www.50mustangandsuperfords.com/
-
- Aktiivi
- Auto: '71 Mach1
'79 Cobra 5.0 - Paikkakunta: Pyhtää ja Kuusankoski
Mustangi Monthly ongelmia!!!???
Mites teille tuon lehden tilaajille on lehtiä tullut viime aikoina???
Itse olen tilannut kyseistä lehdykäistä vuodesta 1992 ja tämän vuoden toukokuuhun mennessä oli vain 2 numeroa jäänyt matkan varrelle. Mutta viimeisen puolen vuoden aikana ei ole postilaatikkoon tipahtanut kuin syyskuun ja lokakuun numerot. Sähköpostia asiakaspalveluun ja jälkikäteen ne suostuivat toimittamaan kesä- ja heinäkuun numerot, elokuuta eivät viitsineet jostain syystä lähettää uudestaan. Nyt on luultavasti jo se aika kun joulukuun numerokin pitäisi viimeistään alkaa löytymään postiluukusta, mutta ei...
Mikäs on viimesin numero mikä teille muille on tullut ??? (mulla on lokakuu) Että tietää taas alkaa "potkia" kustantajaa, että mistä ihmeestä tuo kenkä puristaa. Suomen posti ei ota mitään kantaa toimintaansa ja asiakaspalvelu väittää että lehdet on lähtenyt jne...
Itse olen tilannut kyseistä lehdykäistä vuodesta 1992 ja tämän vuoden toukokuuhun mennessä oli vain 2 numeroa jäänyt matkan varrelle. Mutta viimeisen puolen vuoden aikana ei ole postilaatikkoon tipahtanut kuin syyskuun ja lokakuun numerot. Sähköpostia asiakaspalveluun ja jälkikäteen ne suostuivat toimittamaan kesä- ja heinäkuun numerot, elokuuta eivät viitsineet jostain syystä lähettää uudestaan. Nyt on luultavasti jo se aika kun joulukuun numerokin pitäisi viimeistään alkaa löytymään postiluukusta, mutta ei...
Mikäs on viimesin numero mikä teille muille on tullut ??? (mulla on lokakuu) Että tietää taas alkaa "potkia" kustantajaa, että mistä ihmeestä tuo kenkä puristaa. Suomen posti ei ota mitään kantaa toimintaansa ja asiakaspalvelu väittää että lehdet on lähtenyt jne...
Eräs kerhon jäsen soitti kerran kertoen postin tuhonneen hänen Corralinsa ja hän oli ollut Postiin yhteydessä.
Tästä meni noin 2-3 viikkoa, kunnes postista soittivat mulle ja kertoivat mihin osoitteeseen saan lähettää uuden lehden...jäi vähän hapan maku lennätinlaitoksesta ja sen toiminnasta.
Tästä meni noin 2-3 viikkoa, kunnes postista soittivat mulle ja kertoivat mihin osoitteeseen saan lähettää uuden lehden...jäi vähän hapan maku lennätinlaitoksesta ja sen toiminnasta.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Re: Mustangi Monthly ongelmia!!!???
[quote="Teppo"]Mites teille tuon lehden tilaajille on lehtiä tullut viime aikoina???
Kyllä joulukuun numerotkin on jo tullut, Mustang&Fords,Mustang & Fast Fords
Kyllä joulukuun numerotkin on jo tullut, Mustang&Fords,Mustang & Fast Fords
-
- Hiljaisempi
- Auto: Vaihteeksi uusi hakusessa.. Ex Fastback 65, Ex Fastback 68
Re: Mustangi Monthly ongelmia!!!???
Nyt kolahti postiluukusta January 2005, edellinen oli October 2004. Pistin Netin kautta viestiä, ja jatkoivat tilausta kahdella kuukaudella. Oli kuulemma marras- ja joulukuun numerot jo lopussa. Postin kulussa on ollut ihmeellisiä ongelmia kyseisen lehden osalta tänä vuonna. Kesälläkin jäi kaksi numeroa tulematta.Teppo kirjoitti:Mites teille tuon lehden tilaajille on lehtiä tullut viime aikoina???
-
- Addikti
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Tarkistin omalta osaltani: puuttuu kesä-heinä-elokuu 2004 sekä marras-joulukuu 2004. Tammikuun 2005 numero tuli.
Outo juttu, että on lehden numerot lopussa, kun olen monivuotinen tilaaja vuodesta 1999, nyt siis 1. kerran.
Outo juttu, että on lehden numerot lopussa, kun olen monivuotinen tilaaja vuodesta 1999, nyt siis 1. kerran.
Viimeksi muokannut raunoh, 27 Kesä 2005, 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tilasin netin kautta jenkeistä ton Mustangs&Fords joskus syys-lokakuussa. Ei ole vielä näkynyt ensimmäistäkään numeroa. Vahvistus tuli kyllä sähköpostiini ja Visaa oli veloitettu

Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
-
- Hiljaisempi
- Auto: Vaihteeksi uusi hakusessa.. Ex Fastback 65, Ex Fastback 68
Tuo on kait ihan normaalia. Minulla meni aikanaan noin 3 kk ennen kuin ensimmäinen numero kolahti postilaatikkoon... Eka numeron odottelusta taitaa olla varoituskin tilauslomakkeella?
Tarkistin vielä ja minulta puuttuvat MustangMonthlysta tismalleen samat numerot kuin Raunoltakin! Ilmeisesti Suomen laajuinen ongelma?
Tarkistin vielä ja minulta puuttuvat MustangMonthlysta tismalleen samat numerot kuin Raunoltakin! Ilmeisesti Suomen laajuinen ongelma?
-
- Addikti
Ongelmia on muuallakin Mustang Monthly-lehden suhteen. Kysyin tuttavaltani Hollannista, ja sama juttu, kesäkuun jälkeen ongelmia. Samoin Saksassa oleva tuttavani kertoi, että ainakin 3 numeroa puuttuu. Kuulemma Englannissakin on ollut ihan samoja ongelmia, Donald Farr on kuulemma selittänyt Englannissa keskustelupalstalla asioita.
Eli haiskahtaa siltä, että joku agentti on "vetänyt välistä" ja reilusti, eli omana arvauksena, että on myynyt noita välitettäviä lehtiä joihinkin lehtipisteisiin (tai sitten hävittänyt eikä halua tunnustaa mokaansa). Ei muutoin tuollainen ongelma voi olla, kun ko. Euroopan agentti sanoo Mustang Monthly-lehdelle kaiken olevan OK, mutta todellisuudessa on laajasti ongelmia. En voi uskoa ihan mitä tahansa, MM-lehti arveli minulle, että Suomen postilaitoksella on ongelmia, ja halusivat varmistaa osoitteeni, jonka kerroin olevan ihan oikein jo vuodesta 1999. Ilmoitin MM-lehdelle, että tuskin on ongelmia ja vikaa Suomen postilaitoksessa !
Eli haiskahtaa siltä, että joku agentti on "vetänyt välistä" ja reilusti, eli omana arvauksena, että on myynyt noita välitettäviä lehtiä joihinkin lehtipisteisiin (tai sitten hävittänyt eikä halua tunnustaa mokaansa). Ei muutoin tuollainen ongelma voi olla, kun ko. Euroopan agentti sanoo Mustang Monthly-lehdelle kaiken olevan OK, mutta todellisuudessa on laajasti ongelmia. En voi uskoa ihan mitä tahansa, MM-lehti arveli minulle, että Suomen postilaitoksella on ongelmia, ja halusivat varmistaa osoitteeni, jonka kerroin olevan ihan oikein jo vuodesta 1999. Ilmoitin MM-lehdelle, että tuskin on ongelmia ja vikaa Suomen postilaitoksessa !