Foxin alapallojen vaihto

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
billyray
Aktiivi

Re: Foxin alapallojen vaihto

Viesti Kirjoittaja billyray »

Saahan noita mm:n tukivarsia jousikupillakin. Jos jossain vaiheessa rupee painonsäästöä miettimään niin noillakin lähtee jokunen kilo jos ei voi kuskista ottaa.
Jos sä oot stara, mä oon koko vtun GALAXI!
Lauri
Addikti

Viesti Kirjoittaja Lauri »

No olisit heti sanonut että niitä saa myös jousikupilla, heti alkoi kiinnostamaan. En ole kyllä huomannut nettisivuilla mainintaa.
FinnStang
Aktiivi
Auto: Mustang GT 1990

Viesti Kirjoittaja FinnStang »

Lauri kirjoitti:Leimalla pomppasi molemmista alapalloista, nyt hetken asiaa tutkineena, onko noissa FRPP:n M-3075-A tukivarsissa mitään muuta eroa orkkiksiin kuin puslat? Lähinnä kiinnostaa sen takia kun olen kuolannut Maximum Motorsportsin R/T-boxia missä myös tulee ne puslat. Tuntuisi vähän turhalta ostaa nyt koko varret vain niiden takia, kun taas seuraavassa alustapäivityksessä ne vaihtuisi kuitenkin.

Ja jos päädyn pelkkiin alapallojen vaihtoon, onko niihin minkälaisia performance-vaihtoehtoja? Auto vuosimallia 89
Noissa FRPP.n tukivarsissa lienee kumipuslat ja MM:n sarjassa uretaanipuslat. Joten uudet tukivarret on turha ostos jos uretaanipuslat harkinnassa. Tarvike pallonivelillä, esim. Moog, pärjäät kun välillä niihin vaseliinia vähän puserrat. Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.
MouTine
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja MouTine »

FinnStang kirjoitti:Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.
Kokonaisen tukivarren asentaa alle puolet siinä ajassa mikä menee puslien ja pallojen kanssa ährätessä.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
FinnStang
Aktiivi
Auto: Mustang GT 1990

Viesti Kirjoittaja FinnStang »

MouTine kirjoitti:
FinnStang kirjoitti:Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.
Kokonaisen tukivarren asentaa alle puolet siinä ajassa mikä menee puslien ja pallojen kanssa ährätessä.
Jos itse pystyy vaihtamaan voi erotuksella vaikka ostaa madallusjouset, pasi iskaria, takatukivarret/-puslat tms. joilla alustan toimintaa voi muuttaa jos tarvetta on...
Lauri
Addikti

Viesti Kirjoittaja Lauri »

Joo enköhän minä pelkät pallot osta tähän lähtöön. Ei noita hyviä putkivarsia tunnu löytyvän jousikupeilla. Ja aikaa operaation tekemiseen on ihan liikaa, kiitos hitaasti etenevän ilmastonmuutoksen. Auto seuraavan kerran ajossa keväällä.
Vastaa Viestiin