Foxin alapallojen vaihto
Re: Foxin alapallojen vaihto
Saahan noita mm:n tukivarsia jousikupillakin. Jos jossain vaiheessa rupee painonsäästöä miettimään niin noillakin lähtee jokunen kilo jos ei voi kuskista ottaa.
Jos sä oot stara, mä oon koko vtun GALAXI!
No olisit heti sanonut että niitä saa myös jousikupilla, heti alkoi kiinnostamaan. En ole kyllä huomannut nettisivuilla mainintaa.
Noissa FRPP.n tukivarsissa lienee kumipuslat ja MM:n sarjassa uretaanipuslat. Joten uudet tukivarret on turha ostos jos uretaanipuslat harkinnassa. Tarvike pallonivelillä, esim. Moog, pärjäät kun välillä niihin vaseliinia vähän puserrat. Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.Lauri kirjoitti:Leimalla pomppasi molemmista alapalloista, nyt hetken asiaa tutkineena, onko noissa FRPP:n M-3075-A tukivarsissa mitään muuta eroa orkkiksiin kuin puslat? Lähinnä kiinnostaa sen takia kun olen kuolannut Maximum Motorsportsin R/T-boxia missä myös tulee ne puslat. Tuntuisi vähän turhalta ostaa nyt koko varret vain niiden takia, kun taas seuraavassa alustapäivityksessä ne vaihtuisi kuitenkin.
Ja jos päädyn pelkkiin alapallojen vaihtoon, onko niihin minkälaisia performance-vaihtoehtoja? Auto vuosimallia 89
Kokonaisen tukivarren asentaa alle puolet siinä ajassa mikä menee puslien ja pallojen kanssa ährätessä.FinnStang kirjoitti:Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Jos itse pystyy vaihtamaan voi erotuksella vaikka ostaa madallusjouset, pasi iskaria, takatukivarret/-puslat tms. joilla alustan toimintaa voi muuttaa jos tarvetta on...MouTine kirjoitti:Kokonaisen tukivarren asentaa alle puolet siinä ajassa mikä menee puslien ja pallojen kanssa ährätessä.FinnStang kirjoitti:Puslien ja pallonivelten hinta on alle puolet noiden tukivarsien hinnasta.
Joo enköhän minä pelkät pallot osta tähän lähtöön. Ei noita hyviä putkivarsia tunnu löytyvän jousikupeilla. Ja aikaa operaation tekemiseen on ihan liikaa, kiitos hitaasti etenevän ilmastonmuutoksen. Auto seuraavan kerran ajossa keväällä.