Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ville K kirjoitti:Tänään oli joku samoissa puuhissa kuin me eilen, eli pakettiautolla vedettiin ylöjärvellä traileria, jonka päällä oli kullanvärinen öörli, mustilla kilvillä, vinyylikatolla. Oli todella hienokuntoisen näköinen! Kuka tunnustaa?
Taisi olla nimimerkki "Hevostytön" auto. Normaalisti talvehtii meidän tallilla Lielahdessa, mutta nyt puuhaavat sellaista mitä ei voinut siellä tehdä. Auto on museorekisterissä ja on vielä aito Suomi-Autokin!
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
Ville K kirjoitti:Tänään oli joku samoissa puuhissa kuin me eilen, eli pakettiautolla vedettiin ylöjärvellä traileria, jonka päällä oli kullanvärinen öörli, mustilla kilvillä, vinyylikatolla. Oli todella hienokuntoisen näköinen! Kuka tunnustaa?
Taisi olla nimimerkki "Hevostytön" auto. Normaalisti talvehtii meidän tallilla Lielahdessa, mutta nyt puuhaavat sellaista mitä ei voinut siellä tehdä. Auto on museorekisterissä ja on vielä aito Suomi-Autokin!
Oli kyllä hieno peli, kilvet tosiaan haiskahti vanhoilta suomi-kilviltä.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Viime sunnuntaina tuli illalla joskus n. klo 20 aikaan muistaakseni tumma -99-04 mallinen Mustangi vastaan Joensuun Ylämyllyn kohdilla.
Itse olin Mondeolla liikenteessä.
Kiesi kirjoitti:Torstaina olisikohan ollut klo. 14.00 korvilla jämsässä liikenneympyrässä musta avo SN mustilla sivulaseilla. Tuulilasissa joku keltainen tarra.
Nyt Kimmo silmälasikaupoille !?!?! Mua vastaan tuli Orivedellä 9-tiellä juuri tuona päivänä varmaankin tuo sama laite, vm.99-04 musta avo ja puuhakilvet lasissa. Ja kello oli Oriveden kohdalla öpaut 14.25
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Kiesi kirjoitti:Torstaina olisikohan ollut klo. 14.00 korvilla jämsässä liikenneympyrässä musta avo SN mustilla sivulaseilla. Tuulilasissa joku keltainen tarra.
Nyt Kimmo silmälasikaupoille !?!?! Mua vastaan tuli Orivedellä 9-tiellä juuri tuona päivänä varmaankin tuo sama laite, vm.99-04 musta avo ja puuhakilvet lasissa. Ja kello oli Oriveden kohdalla öpaut 14.25
Eipä kyllä ollu mun mielestä puuhakilvillä tuo minkä mä näin. Ja meni Jämsään päin 9-tien liikenneympyrästä.
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
Lahdentiellä Kangasalan paikkeilla siniharmaa tai hopea 86(?) foxi mustangi ajeli vastaan, n. 18.30 paikkeilla, klubilaisia? Oranssit parkit näytti hämärissä kivoilta.
Aamulla taas meni ruskealla kangaskatolla valkoinen SN95 pihan ohi Vihdin Haimoossa. Joskus earlyllä ajellessani olen tainnut bongata maaseudulla pihalla kyseisen auton, olisi mielenkiintoista tietää onko kyseessä kerholainen =)
Timo
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Ville K kirjoitti:Ylöjärvellä eilen illalla n. klo 21 kullanvärinen 65-66 fastback, empäs oo ennen nähnyt. S-marketin liikenneympyrässä kruisaili.
Tämän omistajan tapasin tänään sattumalta, juttua riitti n. tunnin verran, auto on 66, kutosella ja aika vähän ajettu. Samasta tallista kuulemma löytyy myös 66 avo kutosella myös! Yritin houkutella kuukausimiittiin, oli mukava heppu.
Punainen 64-66 avo valkoisella katolla bongattu tänään ylöjärveltä. Sen verran kaukana meni edellä, että vuosimallista ei tarkempaa arvausta. Ja tulihan sitä tietty bongattua paljon hineoja musteja sekä ABC-pirkkalassa, että Mustang-lahdessa!