Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
paltant.ponitalli kirjoitti:kyllä kyllä tavote oli päästä yleisessä top ten muttei mitään sänssiä taso oli niin kova...hienoa oli myös seurata heidän varikko työskentelyä sunnuntai aamupäivästä ja tulihan sieltä earlyn alta tutkimuksen jälkeen pari alustan parannus ideaakin.yksi tavoite kuitenkin tuli olla nopein iso koppa on the strip.ja ehkä tulee vielä aika luopua noista vakio -73 rautakansista kun tuntuu että tämä tie on tullut loppuun lusittua.
juu, spekulaatiot ajoista meni lähelle vaikka monta potentiaalista autoa sortui lapsellisiin tekniikkavikoihin. 2012 natikossa on useammallakin hampaankolot täynnä tavaraa ja ennätysjahdit käynnissä, meidänkin 4 auton kossuvetoringistä parhaillaan 3 autoa yhtäaikaa epääkunnossa.
kansien updeitti olisi kyllä paltantien mäkkimaisterille kova juttu. annat noilla ISOpalotilaisilla saastekansilla tasoitusta aia paljon ja matalaa ruttua laskee entisestään kohtuu tiukka laahurikärsä. kärsä on ihan ok matala 11s aikaan jos autosi muuten ajantasalla. yhdet a439t tiedätkin irtonaisina ja uspartsilta saa uudet scj hintaan 1690e. ei paha kansista joilla on +400cfm potentiaali. tarttee tosin lovet venoille mitä a429t.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
juu ja sit imusarja peltisatsien ainakin laippojen vaihto yms.nyt ei sovi alkaa muutos hommiin ku pitäis auto saada kulkee samaa stabiili aikaa niinku ny viimeks kalajoella12.880,12,860,12,839.perättäisis et bracet pudotus lähdöis kädellä vaihtaen. autohan kulkenu 12,5.näillä ei mitään jakoa eikä tekoa ree ryhmässä kannet vaihtoon ja penkkiin ni tietäis koska oikeesti pitäis vaihtaa eikä korva kuulolla.pitäis kyllä saada pitkäst aikaa tonne ree ryhmäänki fomoco tuote no varmaan ens natikatkin vielä näillä kansilla alustassa on vielä potenttiaalia ja vaihto hetkessä tulee helposti vaihdettua liian myöhään ens vuoden natikoissa sitten ainakin matala 12.s jollei ny iha riitä 11s puolelle
Tuloksista kiitos! Pisti silmään vaan mihin Arto oli pudonnut kokonaistuloksissa vaikka voitti slaalomin? Ja mulle oli annettu 1 piste
enemmän kuin Mikalle vaikka toisinpäinhän siinä kävi. Sekä Tuomisen Mikolle -68 Galaxiella oli annettu 21 pistettä joka ei ilmeisesti
edes ajanut slaalomia. Pienet tarkennukset lienee vielä paikallaan.
Vesa
Tarkistuskierroksen läpikäyneet Natikkatulokset ilmestyvät Natikkasivuille. Kaksoiskappale korjattu ratatuloksista. Arto on nyt sijalla 23 slalompisteiden ansiosta ja Vesan sijoitus ei muuttunut pistetarkistuksen jälkeen sijasta 9.
balez kirjoitti:sija 24 vartilla ja nopein 5 litranen.. pikkuveli hyvänä kakkosena sijalla 26.. kovempaakin olis päästy mutta sade sotki kerpele, hauskaa oli silti
Niukasti olitte parempia joo...
Ensi vuonna ei sama kuitenkaan tule toistumaan, se on varma.
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Joo ens vuonna vois katella jos sais tosta tän vuoden ajasta (13.61) pari kymmenystä pois jos 60ft sais tasan 2.0 ku nyt 2.2 ja eiköhän se sieltä tuu ku vaihtaa ton vakio MAFfin isommaks ku tuppaa vähän ahistaa.