Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

On tullut joskus levytettyä ja sovitettua omalla bändillä tällainen todellinen hevosmiesten biisi :D
Leikin macbookin videoohjelmalla ja lisäilin Kokon Sepon kuvauksiin omat soitot.
Tällainen siitä tuli tunnin työn jälkeen http://www.youtube.com/watch?v=ikN4ARcDJME

P.S ei nyt pelkkiä mustangeja , mutta menköön tähän topicciin.
- Juha -
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

pokkinen kirjoitti:On tullut joskus levytettyä ja sovitettua omalla bändillä tällainen todellinen hevosmiesten biisi :D
Leikin macbookin videoohjelmalla ja lisäilin Kokon Sepon kuvauksiin omat soitot.
Tällainen siitä tuli tunnin työn jälkeen http://www.youtube.com/watch?v=ikN4ARcDJME

P.S ei nyt pelkkiä mustangeja , mutta menköön tähän topicciin.
Ei ihan huono. :peukku:
Hyvin vetää kyllä Hanhiniemen Paulikin kyseisen biisin... :wink: :wink: :wink:
-Jukka-
Avatar
CFR-759
Aina äänessä
Viestit: 1551
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66
Paikkakunta: Tampere

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja CFR-759 »

pokkinen kirjoitti:On tullut joskus levytettyä ja sovitettua omalla bändillä tällainen todellinen hevosmiesten biisi :D
Leikin macbookin videoohjelmalla ja lisäilin Kokon Sepon kuvauksiin omat soitot.
Tällainen siitä tuli tunnin työn jälkeen http://www.youtube.com/watch?v=ikN4ARcDJME

P.S ei nyt pelkkiä mustangeja , mutta menköön tähän topicciin.
Helekutti Juha, olihan hyvä pätkä asianmukaisella taustamusiikilla. Jos vain joillain olisi pelitaitoa rakennella tällaisista hyviä otoksista koosteita kaudelta
niin ainakin minä ilmoittaudun sponsoriksi jos saataisiin koostettua esim. DVD aina koko kauden tapahtumista. Tokihan aina Natikka DVD tulee hommattua
mutta jos olisi kiinnostusta koko kauden koosteeseen muillakin niin ??? Tämä vain tuoreena ajatuksena kun tulin juuri matkalta.

Vesa
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kun kerran tuli Hanhiniemen Pauli mainittua...
http://tinyurl.com/79gbust

Koko video löytyy juutuubista:
-Jukka-
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja NooB »

kaara91 kirjoitti:
pokkinen kirjoitti:On tullut joskus levytettyä ja sovitettua omalla bändillä tällainen todellinen hevosmiesten biisi :D
Leikin macbookin videoohjelmalla ja lisäilin Kokon Sepon kuvauksiin omat soitot.
Tällainen siitä tuli tunnin työn jälkeen http://www.youtube.com/watch?v=ikN4ARcDJME

P.S ei nyt pelkkiä mustangeja , mutta menköön tähän topicciin.
Hyvä pätkä. Meikäläisenkin auto kuulosti ihan moottorisahalta. Nauku siihen malliin :lol:
Hienot soundit on kyl sulla tuossa foxissa :D

PS. Koitan saada kaverin kuvaamaan Natikoihin suurnopeuskameralla. Jos sais jotain tähän tyyliin.
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

NooB kirjoitti: PS. Koitan saada kaverin kuvaamaan Natikoihin suurnopeuskameralla. Jos sais jotain tähän tyyliin.
Olisi hienoa jos kaveri tulisi.
Tod.näk tänä vuonna paikalle ei tule ulkopuolisia ammattikuvaajia, vaan kasaamme natikka-dvd:n jokaisen kävijän kameroista perinteiseen talkootyyliin.
Tästä lisää ja tarkempaa tietoa kevväämmällä.
- Juha -
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja NooB »

Mut varmaan poltetaan roviolla. Mutta katsokaas pätkä Klik . 8:35 asiallinen korjaus.
Avatar
Wesuri.V8
Addikti
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Helmi 2010, 09:19
Auto: ´65 HT, 347/TKO-500, pun/must, vinyylikatto. Odottaa korjausta....
Paikkakunta: Virolahti

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Wesuri.V8 »

NooB kirjoitti:Mut varmaan poltetaan roviolla. Mutta katsokaas pätkä Klik . 8:35 asiallinen korjaus.
Karua kuvaa kyllä. Mutta onko nyt mitään järkeä lähtä hakeen korvauksia auton turvallisuuspuutteista joka on valmistettu vuosikymmeniä sitten. Amerikas tietty kaikki on mahdollista. Tuo tuliseinä takapenkin taakse auttaa varmasti. Jäykistää luultavast koria muutenkin. Kuinkahan moni on haastanut esim volkkarin oikeuteen kleinbussin etutörmäyksissä tulleisiin vammoihin. Siinä ei paljoa ole etupenkkiläisten edes "turva-aluetta". Listaa olis varmasti vaikka kuinka. Luulis ihmisten ymmärtävän että jos ajelee vanhemmalla autolla, niin ne ei todellakaan vastaa nykypäivän autoja onnettomuuden sattuessa. Ja ei taida nykyautostakaan paljoa jäädä jos täydes lastis ajavan yhdistemän keulaan osuu. Pahan onnettomuuden riski on aina olemassa ja kaikkeen ei voi varautua. -Elämä on riski, siihen voi kuolla-
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja NooB »

Aattelin 3mm alumiinilevystä tehdä tuon suojan. Vaneri mallin jo tein ja istuu hienosti.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

NooB kirjoitti:Aattelin 3mm alumiinilevystä tehdä tuon suojan. Vaneri mallin jo tein ja istuu hienosti.
Safety First!

Olen jo tehnyt takakontin ja matkustamon väliin alumiinista väliseinän, samalla olen tukkinut muutkin reiät ja kanavat kontin ja matkustamon väliltä.+ sammutin. Lisäksi käytössä on turvatankki joka päivittyy ensikaudelle Fuel Safe, SA112B Sportsman 22 gal versioon.

http://www.fuelsafe.com/index.htm

Early Model Mustang Racing Fuel Cells
Fuel Safe's early model Mustang cells (1964½ - 1970) can turn your classic Mustang
into a modern race car. They are available in 16 and 22 gallon sizes with either a Pro
Cell® or Sportsman® bladder. The Pro Cell® bladder is extremely durable and is the
best bladder for E-85 while the Sportsman® is the lightest weight. Both bladders
are for use with all hydrocarbon fuels. All cells feature high quality aluminum
container and the same aircraft grade hardware that comes standard on all of our
racing cells.
• TIG welded aluminum container
• SF6X10A fill plate with -8 vent and provision for -8 return
• -8 pickup (in factory location). Remote fill options are available.
• Full safety foam baffling, minimizes fuel slosh and potential for explosion
• 2 year manufacturer warranty

14. FIA:n hyväksymät turvallisuuspolttoainesäiliöt
Jos kilpailija käyttää turvallisuussäiliötä, täytyy se tulla
valmistajalta, jonka FIA on hyväksynyt.
Saadakseen FIA:n hyväksymisen tulee valmistajan
testata tuotteensa laatu ja säiliöiden tulee täyttää FIA:
n määräykset. FIA:n hyväksymän valmistajan tulee toimittaa
asiakkailleen ainoastaan säiliöitä, jotka täyttävät
hyväksytyt normit.
Jokaisessa säiliössä on oltava merkittyinä valmistajan
nimi, vaatimustunnisteet joiden mukaan säiliö on
valmistettu, luokituspäivämäärä voimassaoloaikoineen
ja sarjanumero. Merkintä on oltava yksiselitteinen ja
hyväksytetty FIA:ssa standardin vaatimuksia vastaavaksi.

15. Paloseinät
Tiivis ja suojaava paloseinä on oltava moottoritilan ja
ohjaamon välissä estämässä tulen pääsyn ohjaamoon.
Jos takapenkki toimii paloseinänä, on suositeltavaa, että
se päällystetään tulenkestävällä materiaalilla.
Kansallinen lisäys:
Jos autosta on poistettu takaistuin on metallinen paloseinä
asennettava myös polttoainesäiliön (m.l täyttöputki
ja -aukko) ja pumppujen eristämiseksi ohjaamosta.

Roadsport 2012 säänöistä
7.2.10. Paloseinä
Ohjaamo, moottoritila ja polttoainesäiliö on erotettava toisistaan nesteenpitävällä ja tulenkestävällä
metallisella paloseinällä.

Lisäksi:
7.3. Käsisammuttimet
7.3.1 Kaikki autot on varustettava yhdellä tai kahdella
tulensammuttimella.
7.3.2 Sallitut sammutinaineet ovat AFFF, FX G-TEC,
Viro3, jauhe tai mikä tahansa FIA luokiteltu.
7.3.3 Sammutinaineen vähimmäismäärä:
AFFF: 2.4 litraa
Viro3: 2.0 kg
FX G-TEC 2.0 kg
Zero 360 2.0 kg
Jauhe: 2.0 kg
7.3.4 Sammuttimien paineet:
AFFF, FX G-TEC ja Viro3 sekä Zero 360 valmistajan suosituksen
mukaan.
Jauhe: vähintään 8 bar ja enintään 13,5 bar.
AFFF-sammuttimet tulee olla varustettu paineentarkastusmahdollisuudella.
7.3.5 Käsisammuttimet tulee olla näkyvästi varustettu
seuraavilla merkinnöillä:
- tilavuus
- sammutinaineen tyyppi
- sammutinaineen paino tai tilavuus
- päivämäärä, johon mennessä sammutin tulee tarkastaa
tai vastaava viimeinen käyttöpäivä. Tämä
päivämäärä voi olla enintään kaksi vuotta täytöstä
tai edellisestä tarkastuksesta
7.3.6 Jokainen sammutin on suojattava riittävästi ja
kiinnitettävä siten, että kiinnityspaikka kestää 25 G:n
kiihtyvyyden. Vain metalliset pannat (2 kpl minimi) pikakiinnittimillä
hyväksytään. Jos sammutinjärjestelmän
pullo kiinnitetään matkatavaratilaan, tulee sen etäisyys
korin ulko-osiin olla vähintään 300 mm mitattuna vaakasuoraan
mistä tahansa kohdasta.
7.3.7 Sammuttimen (sammuttimien) tulee olla helposti
molempien ohjaajien käytettävissä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja NooB »

Hyvä pätkä tasauspyörästöstä Klik. Näytin tyttärelle kun kyseli miksi liukkaalla mustin toinen pyörä suti.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Volyymit kaakkoon. Tässä pätkässä näkyy koko ajan kaksi mustangia. Kisan 2. ja 3. sijoilla. Loistavaa kommentointia selostajakaksikolta.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

2X vihreä kupla... :lol:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Fastback kirjoitti:Volyymit kaakkoon. Tässä pätkässä näkyy koko ajan kaksi mustangia. Kisan 2. ja 3. sijoilla. Loistavaa kommentointia selostajakaksikolta.

voisiko joku asiantuntija kertoa mikseivät Mustangit pääse ohi ei mutkissa ei suorilla kisan voittajasta? Vanhasta hitaasta kalkkunasta? :lol:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.

Viesti Kirjoittaja NooB »

En ole asiantuntija. Mutta mutkaan sisäänajettaessa optimi ajolinja "sulkee portin" ja ulosajettaessa enempi voimaa. Niin minkäs teet? jos haluaa puhtaan kilpailun, niin ohittaminen lähes mahdotonta. Tosin pieni nojaus sisä kaarteen puoleiseen kulmaan niin, rakoa löytyy kyllä :wink:
Vastaa Viestiin