Musse muuttoautona, mutta mikä vuosimalli ?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

juke302
Aktiivi

Re: Musse muuttoautona, mutta mikä vuosimalli ?

Viesti Kirjoittaja juke302 »

Kun auto tuodaan eta alueen ulkopuolelta saa auton tuoja valita verotetaanko co2 arvolla vai kok.massa/teho=arvo joka muutetaan co2 arvoksi, eli halvempaa jolloin vero% on pienempi....tullihan ei juuri tuota asiaa markkinoi

Niin ja se on varmaa et kun oot joskus suomeen palannut ilman mussea voi olla vaikeaa sen asian kans elää...mersut ja bemarit vanhenee ja rumistuu ..mustang vanhenee ja komistuu
aussieman
Hiljaisempi
Auto: Mustang GT 2012 Premium Glasstop. Borla Atak, JLT Cold air SCT etc

Re: Musse muuttoautona, mutta mikä vuosimalli ?

Viesti Kirjoittaja aussieman »

Sama tilanne taalla, itse ostin 2012 GT premiumin ja se on mulla emiraateissa kayttoautona. (kuvat esittelyssa) Perhanan hyva ja mukava kayttoauto onkin. Kulutus on asettunut sekakaytossa 11 / 100 km. Itse ajattelin omalla ajaella taalla muutaman vuoden ja sitten kun tuon suomeen niin hinta on asettunut sopivasti niin etta veroja joutuu ehka muutaman tonnin maksamaan tulee varmasti maksimoitua verohyoty. (jos nyt nappi tuntumalla laskisi 40% mukaan ja auton hinta tuontivaiheessa noin 50k.)
Mielestani kannattaa ostaa myos gulf spec auto, takuut ja huollot (mulla on huollot ja takuut 100k asti maksettuna) toimii ja saat kilometrimittarin. LIsaksi sinun on helpompi tarkistaa auton historia jos oostat kaytettyna,,,voit vain kavella fordille ja kysya. Onnea hankintaan, Premier Ford muuten myo takuu vaihtoautoja myos, niista pitaa vain osata kysya.
Vastaa Viestiin