Kokeilin joku vuosi sitten Botniaringillä. Ei havaittavaa eroa tuossa terminaalivaiheessa olevassa PutJetissä, eli ulos sylki, kun riittävän monta kierrosta ajoi.kaara91 kirjoitti:Onkos muuten kukaan kokeillut näitä ihmeaineita.
http://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=10
Lämpöongelmia
Re: Lämpöongelmia
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
kannatta kokeilla toisella termostaatillakin jos ei vaivaa ala löytymään.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- FFreak
- Aina äänessä
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
Sitten vaan fiilistelemään! 

Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Hyvä homma! Sitten vaan lenkkaria ponille
Itsellä vähän sama fiilis kun pelätty keittäminen paljastuikin mittarivirheeksi

Itsellä vähän sama fiilis kun pelätty keittäminen paljastuikin mittarivirheeksi

Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mahtava homma kertakaikkiaan. Minulla jäi vaan vaivaamaan se että teki painetta syyläriin. En jaksa ymmärtää miten imusarjan löysyys tuo paineen syyläriin. No annan sen asian olla ja olen aidosti iloinen että sait tuollaisen veemäisen vian eliminoitua. Sattoi olla no kaikki osasyyllisiä. Imusarjan vuoto, vetää laihalle moottorin, syylärin korkki ei toimi tms. Tämä on hyvä topic, pitäiskö laittaa Sticky icky yack!pete66 kirjoitti:No tänään kerkisi kunnolla testaamaan ja hyvin toimii!!!!!!!!!
Ei enään mitään lämpöongelmia, lämmöt pysyi jopa alle puolenvälin.
Vika oli siinä imukannessa koska sen jälkeen homma alkoi toimimaan.
Jenkkifoorumeilta luin että ottaa ilmaa sieltä imusarjan alta jos ei ole kunnolla kiinni.
Uusin kyllä tosiaan myös termarin ja syylarinkorkin mutta auto toimi kyllä jo ennen niiden uusimistakin melkein uudet ne entisetkin oli ja termarikin kattilassa testattu.
Oli mukava käydä kurvailemassa tänään pitkästä aikaa.
Kiitos vaan kaikille auttajille ja hengessä mukana olleille.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Mega-addikti
miksei olis tehny ?Fastback kirjoitti:Mahtava homma kertakaikkiaan. Minulla jäi vaan vaivaamaan se että teki painetta syyläriin. En jaksa ymmärtää miten imusarjan löysyys tuo paineen syyläriin. No annan sen asian olla ja olen aidosti iloinen että sait tuollaisen veemäisen vian eliminoitua. Sattoi olla no kaikki osasyyllisiä. Imusarjan vuoto, vetää laihalle moottorin, syylärin korkki ei toimi tms. Tämä on hyvä topic, pitäiskö laittaa Sticky icky yack!pete66 kirjoitti:No tänään kerkisi kunnolla testaamaan ja hyvin toimii!!!!!!!!!
Ei enään mitään lämpöongelmia, lämmöt pysyi jopa alle puolenvälin.
Vika oli siinä imukannessa koska sen jälkeen homma alkoi toimimaan.
Jenkkifoorumeilta luin että ottaa ilmaa sieltä imusarjan alta jos ei ole kunnolla kiinni.
Uusin kyllä tosiaan myös termarin ja syylarinkorkin mutta auto toimi kyllä jo ennen niiden uusimistakin melkein uudet ne entisetkin oli ja termarikin kattilassa testattu.
Oli mukava käydä kurvailemassa tänään pitkästä aikaa.
Kiitos vaan kaikille auttajille ja hengessä mukana olleille.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
-
- Mega-addikti
korjaisin sen verran että älkää ihmeessä keittäkö sitä termostaattia. kiehuneet on tapana heittää roskiin. lämmitys kevyesti riittää.
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Trkoittaako tämä sitä, että noin 100 asteessa termostaati hajoaa / ei enää toimi oikein?Galaxie61 kirjoitti:korjaisin sen verran että älkää ihmeessä keittäkö sitä termostaattia. kiehuneet on tapana heittää roskiin. lämmitys kevyesti riittää.
Syylarin korkit yleensä ovat alueella 16 - 18 psi ja jopa 18 - 22 psi.
->
Veden kiehumispiste nousee noin 102 asteesta aina 112 asteeseen C ja 216 - 233 asteeseen F.
Eli vesi saattaa olla yli 100 asteista koneessa, hajoaako termostaati?
Hajoaako minun termostaati 160 F (tai 180 F) kun käytän 18-22 psin korkia ja oletettavaa on, että veden lämpö nousee yli 212 F?
http://www.hypertech-inc.com/products-accessories.aspx
http://www.stant.com/consumer-products/ ... iator-caps
PS. olen jo pitkään käyttänyt RED LINE WATER WETTER seosta jäähdytysjärjestelmässä. Eipä ole koneet keittäneet.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Mega-addikti
mä en sun termostaateista tiedä mutta korjaamolla töissä ollessa oli tapana hävittää kerran kiehunet termostaatit varmuuden vuoksi. ihan syystä. niin teen itekkin. muut saa tehdä niinkun tykkää.Mexico65 kirjoitti:Trkoittaako tämä sitä, että noin 100 asteessa termostaati hajoaa / ei enää toimi oikein?Galaxie61 kirjoitti:korjaisin sen verran että älkää ihmeessä keittäkö sitä termostaattia. kiehuneet on tapana heittää roskiin. lämmitys kevyesti riittää.
Syylarin korkit yleensä ovat alueella 16 - 18 psi ja jopa 18 - 22 psi.
->
Veden kiehumispiste nousee noin 102 asteesta aina 112 asteeseen C ja 216 - 233 asteeseen F.
Eli vesi saattaa olla yli 100 asteista koneessa, hajoaako termostaati?
Hajoaako minun termostaati 160 F (tai 180 F) kun käytän 18-22 psin korkia ja oletettavaa on, että veden lämpö nousee yli 212 F?
http://www.hypertech-inc.com/products-accessories.aspx
http://www.stant.com/consumer-products/ ... iator-caps
PS. olen jo pitkään käyttänyt RED LINE WATER WETTER seosta jäähdytysjärjestelmässä. Eipä ole koneet keittäneet.
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Miksi termostaatti pitää testata?
Paketissa ja itse termostaatissa lukee aukeamis lämpötila suhteellisen selvästi.
160 F on kisapeliin aikalailla sopivin, tuolla saa koneen lämpötilan lähelle optimia eikä ylilämmöstä ole suurta pelkoa.
170 tai 180 tai jopa 190 F lienee sopivampi normikäyttöön -> lämpäristä saa myös lämpöä kabiiniin.
En keittele termostaatteja enkä mitta Kossun alkoholi pitoisuutta sekin selviää etiketistä 38%.
Paketissa ja itse termostaatissa lukee aukeamis lämpötila suhteellisen selvästi.
160 F on kisapeliin aikalailla sopivin, tuolla saa koneen lämpötilan lähelle optimia eikä ylilämmöstä ole suurta pelkoa.
170 tai 180 tai jopa 190 F lienee sopivampi normikäyttöön -> lämpäristä saa myös lämpöä kabiiniin.
En keittele termostaatteja enkä mitta Kossun alkoholi pitoisuutta sekin selviää etiketistä 38%.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
67 Mustang HT "Trans Am"
-
- Addikti
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moro
Mulla on 351w;n edessä Afcon kaksi rivinen alumiini syylari eikä lämpeä.
Tänään viimeksi on kokeiltu.
Juha
Juha
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Ilmaa järjestelmässä, eikä neste kierrä.1223 kirjoitti:Moro
Juha
Eskortissa konstina korkin varovainen raotus siinä vaiheessa, kun alkaa keittää. Kinnas käteen eikä sitten muuta kuin tuhaus, muuten tulee geysiisi korkista.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Mulla on alkuperäinen syyläri automaati lauhdutuksella ja propellikin kiinni. Lämpöongelmia ei ole ollut kuin kesälämpimällä ruuhkassa vähän lämmöt nousee. Bilteman flekti on varmuuden vuoksi. Katkaisijalla. Olipas kerran lämpöongelmia, mutta ne poistui syylärin korkin uusimisella. Semmoinen vipumallinen myös.