Vastamelukuulokkeet
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Vastamelukuulokkeet
Onko kukaan kokeillut, miten toimii autossa? Kuuleko mitään?, olis paljon kevyemmät kuin perinteiset reteot.
.....tä???
.....tä???
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Re: Vastamelukuulokkeet
Aattelin meinaan kun kotiin tars saada kuulokkeet telkkaria varten, niin jos ostais vastamelumallit ja testais autossa.
-
- Webmaster
- Auto: HT '65
- Viesti:
Mulla on Bose Quiet Comfort 35 (qc35 lyhyesti) ja ei voi ku kehua. 8h kestää pitää korvilla helposti. Melun vaimennus huippulaatua. Toimii myös autoillessa. Toisaalta joskus vie myös puheen pois, riippuu et erottuuko tarpeeksi taustamelusta. Mut kun on valittavana piuhaliitäntä ja Bluetooth, ni musiikkia vaan puhelimesta soimaan ja avot muu maailma ei tavoita, paitsi jos joku soittaa. No sit vaan pistää jutellen, koska sekin näillä onnistuu.
https://www.hifistudio.fi/fi/tuotteet/k ... 7817725453
On sen verran hyvät että koneen kilistelyt ei välttämättä kuulu ennenko on liian myöhästä.
Monet on kehunu paljon noita kaaran linkittämiä Sonyn "tonnisia" ja varmasti ovatkin hyvät. En vaan o ite kokeillu.
Mulla on myös AKG:n joku malli, mut ei o läheskään niin hyvä meluntorjunta ja korvat puutuu jo parin tunnin jälkeen, koska ovat on-ear eivätkä over-ear, kuten jo mainitut. Mutta silti parempi ku ilman.
Jos radion korviketta haet, ni ei ollenkaan huono idea, mut tarviit jonkun vastaanottimen lisäksi. Peltorilta löytyy radiollinen malli. On tehty pitkäaikaiseen käyttöön ja meluntorjunta on vähän eri logiikalla, eli vahvistaa hiljaisia ääniä ja vaimentaa kovia. Ovat hyvät ainakin metsästys ja traktorihommissa.
http://kauppa.webhill.fi/product_details.php?p=13274
Nää kaikki on aika kalliita..
J
On sen verran hyvät että koneen kilistelyt ei välttämättä kuulu ennenko on liian myöhästä.
Monet on kehunu paljon noita kaaran linkittämiä Sonyn "tonnisia" ja varmasti ovatkin hyvät. En vaan o ite kokeillu.
Mulla on myös AKG:n joku malli, mut ei o läheskään niin hyvä meluntorjunta ja korvat puutuu jo parin tunnin jälkeen, koska ovat on-ear eivätkä over-ear, kuten jo mainitut. Mutta silti parempi ku ilman.
Jos radion korviketta haet, ni ei ollenkaan huono idea, mut tarviit jonkun vastaanottimen lisäksi. Peltorilta löytyy radiollinen malli. On tehty pitkäaikaiseen käyttöön ja meluntorjunta on vähän eri logiikalla, eli vahvistaa hiljaisia ääniä ja vaimentaa kovia. Ovat hyvät ainakin metsästys ja traktorihommissa.
http://kauppa.webhill.fi/product_details.php?p=13274
Nää kaikki on aika kalliita..

J
-
- Webmaster
- Auto: HT '65
- Viesti:
Toimii kotonakin. Pelasin Gran Turismo sporttia tyytyväisenä yks päivä ni olipa rouva hetken pahalla päällä kun en vastannu hälle mitään pitkään aikaan. No enhä minä ko en kuullu

- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Kiitos kommenteista. Noita keltasia, Ear merkkisiä tosin, olen käyttänyt hyvällä menestyksellä. Välillä vaan olis kiva kuunnella vaikka radiookin, varsinkin pitkällä, esim. Botniaring, matkalla. Autossa on yleensä känny ja tabletti mukana, niin olis joku lähdekin. Kotonakin olis kiva kattoo telkkua, kun nalk... puhe ei häiritsisi!
-
- Addikti
- Auto: Mustang 4.0 2005
Mul on Peltor kuulokkeet jossa on kuuleva ominaisuus, bluutuutit ja radio. Kyllä on auton melut hävinny kun ne laittaa päähän ja kuulee raadion ja puhelut hyvin. Eikä puhelujen aikana vastapuoli häiriinny vaikka puhaltelis samaan aikaan paineilmalla.
Varmaan niillä on joku mallimerkintä mut mä en sitä tiedä, eikä varmaan mitään vastameluja ole.
Mää suosittelen niitä
Varmaan niillä on joku mallimerkintä mut mä en sitä tiedä, eikä varmaan mitään vastameluja ole.
Mää suosittelen niitä
- Jones
- Mega-addikti
- Auto: GT -94
"Ääni" Boseille. Työnantaja 'lainaa' näitä. Käytän tosi paljon kun avokonttorissa ei pysty aikaa keskittymään. Samoin kun tulee skypetettyä niin toimii hyvin. Suosittelen.jyge kirjoitti: ↑31 Joulu 2017, 17:59 Mulla on Bose Quiet Comfort 35 (qc35 lyhyesti) ja ei voi ku kehua. 8h kestää pitää korvilla helposti. Melun vaimennus huippulaatua. Toimii myös autoillessa. Toisaalta joskus vie myös puheen pois, riippuu et erottuuko tarpeeksi taustamelusta. Mut kun on valittavana piuhaliitäntä ja Bluetooth, ni musiikkia vaan puhelimesta soimaan ja avot muu maailma ei tavoita, paitsi jos joku soittaa. No sit vaan pistää jutellen, koska sekin näillä onnistuu.
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8