Arning-muunnos
-
- Hiljaisempi
Arning-muunnos
Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista! 

Re: Shelby muunnos
Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista!
-Jukka-
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Ei mulla ainakaan. Mä oon jo palauttanu sen!Jukka kirjoitti:Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista!

- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssaJukka kirjoitti:Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista!

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Oisko tuosta apua?fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista!
http://www.ftw.com.au/content/view/152/50/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Täytyy kysellä Nokialta.Homer65 kirjoitti:Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssaJukka kirjoitti:Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista!![]()
, en ehtinyt henkilökohtaisesti palauttamaan.
-Jukka-
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Tarkennuksena vielä, taitaapi kyllä olla Sportroof eikä FB ja vuosimalli 69-70, väri punanen nykyään, aiemmin kulta..Jukka kirjoitti:Täytyy kysellä Nokialta.Homer65 kirjoitti:Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssaJukka kirjoitti: Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?![]()
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
Joo.Kyseessä on Boss 302 ja väri postiauton oranssi.Homer65 kirjoitti:Tarkennuksena vielä, taitaapi kyllä olla Sportroof eikä FB ja vuosimalli 69-70, väri punanen nykyään, aiemmin kulta..Jukka kirjoitti:Täytyy kysellä Nokialta.Homer65 kirjoitti:
Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssa![]()

-Jukka-
Muistaakseni luin jostain että tekivät aikoinaan testisessiot tavallisella ja erillisripustuksella olevalla 65 Mustangilla. Koska kierrosajoissa ei ollut minittavaa eroa ainakaan silloin, päättivät pysyä jäykässä. Tarinan mukaan olivat Fordilla huokaisseet helpotuksesta, koska erillisjousitettu olisi ollut paljon arvokkaampi valmistuskustannuksiltaan.Mussemaan kirjoitti:Arning varmaan kääntyi haudassaaan kun 2005 musse esiteltiin -ja tietysti jäykällä taka-akselillaArto65FB kirjoitti: Klaus Arning oli yksi alustainsseistä. Hän oli myös kehittämässä erillisripustettua perää Musseen, mutta se ei päässyt tuotantoon asti.
-
- Aktiivi
- Viesti:
Re: Arning-muunnos
No nyt pitäis päättää tiputtaako tuota tukivartta tuuman vai 1 5/8 tuumaa. Onkos tosta 5/8 lisäpudotuksesta sanottavaa iloa? Se taitaa poikia mukanaan muutakin muutettavaa, bump steeria, ylätukivarren kiiloja ym?
Ride Sally Ride!