Arning-muunnos

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
fastbackv8
Hiljaisempi

Arning-muunnos

Viesti Kirjoittaja fastbackv8 »

Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista! :)
Jukka
Superpölöttäjä

Re: Shelby muunnos

Viesti Kirjoittaja Jukka »

fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista! :)
Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?
-Jukka-
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Jukka kirjoitti:
fastbackv8 kirjoitti:Osaako joku, sanoa -65 mussen shelby muutoksen sabluunan mitat? Milleinä jos mahdollista! :)
Ei mulla ainakaan. Mä oon jo palauttanu sen! :lol:
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Jukka kirjoitti:
Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssa :oops: :oops: , en ehtinyt henkilökohtaisesti palauttamaan.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Oisko tuosta apua?
http://www.ftw.com.au/content/view/152/50/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Jukka
Superpölöttäjä

Homer65 kirjoitti:
Jukka kirjoitti:
Ne oli ainaskin mulla keväällä, lähetin FR.ssä ne sulle Nokialaisen FB.n kyydissä, lienetkö saanut ne? Jos et kysele Nokialta. Tuli itelle muuta puhaa FR.ssa :oops: :oops: , en ehtinyt henkilökohtaisesti palauttamaan.
Täytyy kysellä Nokialta.
-Jukka-
Arto65FB
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Niin ja itse asiassa olisi parempi puhua Arning-muutoksesta. Ei Shelby mitään keksinyt, vaan tuo ylätukivarsien pudotus ideoitiin Fordilla. Klaus Arning oli yksi alustainsseistä. Hän oli myös kehittämässä erillisripustettua perää Musseen, mutta se ei päässyt tuotantoon asti.
Mussemaan
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Arto65FB kirjoitti: Klaus Arning oli yksi alustainsseistä. Hän oli myös kehittämässä erillisripustettua perää Musseen, mutta se ei päässyt tuotantoon asti.
Arning varmaan kääntyi haudassaaan kun 2005 musse esiteltiin -ja tietysti jäykällä taka-akselilla :lol:
Kuva
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Jukka kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:
Jukka kirjoitti: Missähän se mun valmis sapluuna nykyisin menee?
Täytyy kysellä Nokialta.
Tarkennuksena vielä, taitaapi kyllä olla Sportroof eikä FB ja vuosimalli 69-70, väri punanen nykyään, aiemmin kulta..
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Jukka
Superpölöttäjä

Homer65 kirjoitti:
Jukka kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:
Täytyy kysellä Nokialta.
Tarkennuksena vielä, taitaapi kyllä olla Sportroof eikä FB ja vuosimalli 69-70, väri punanen nykyään, aiemmin kulta..
Joo.Kyseessä on Boss 302 ja väri postiauton oranssi. :lol:
-Jukka-
FBFIN65
Mega-addikti
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005

Arning Muutos Aiheesta

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

HT -66
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja HT -66 »

Mussemaan kirjoitti:
Arto65FB kirjoitti: Klaus Arning oli yksi alustainsseistä. Hän oli myös kehittämässä erillisripustettua perää Musseen, mutta se ei päässyt tuotantoon asti.
Arning varmaan kääntyi haudassaaan kun 2005 musse esiteltiin -ja tietysti jäykällä taka-akselilla :lol:
Muistaakseni luin jostain että tekivät aikoinaan testisessiot tavallisella ja erillisripustuksella olevalla 65 Mustangilla. Koska kierrosajoissa ei ollut minittavaa eroa ainakaan silloin, päättivät pysyä jäykässä. Tarinan mukaan olivat Fordilla huokaisseet helpotuksesta, koska erillisjousitettu olisi ollut paljon arvokkaampi valmistuskustannuksiltaan.
Vehje
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vehje »

Oliskos jollain tuota mallipulikkaa jolla reiät tekis? Jos vaan joltain löytyy niin saisko lainaan vaikkapa Riihimäen moottori-iltamissa?
Ride Sally Ride!
mussette
Addikti
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932

Viesti Kirjoittaja mussette »

Mulla pitäisi olla poraus sabluuna. Tarkistan illalla. Lähetä yv:nä puhelin numero niin voin ehkä tuoda sen perjantaina kun olen työmatkalla Hyvinkää Riihimäki akselilla.
Vanhoja Fordeja
Vehje
Aktiivi
Viesti:

Re: Arning-muunnos

Viesti Kirjoittaja Vehje »

No nyt pitäis päättää tiputtaako tuota tukivartta tuuman vai 1 5/8 tuumaa. Onkos tosta 5/8 lisäpudotuksesta sanottavaa iloa? Se taitaa poikia mukanaan muutakin muutettavaa, bump steeria, ylätukivarren kiiloja ym?
Ride Sally Ride!
Vastaa Viestiin