Miten kovia 60 ft aikoja normaali katukumeilla?
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Miten kovia 60 ft aikoja normaali katukumeilla?
Olen saanut nyt parannettua 60 ft aikoja 2,7 s -> 2,3 s. Miten paljon siinä vielä on petraamista? Millaisia aikoja olette ajaneet ihan normi katukumeilla ja minkä kokoisilla? Itsellä 225/60-15 BFG:t ja lukko.
Ja toinen,
Mitenkähän paljon paremman varttimailiajan sitä saisi kadulla ajettua kuin radalla? Kadulla kun pystyy ottamaan jarrua vastaan kierroksia ja siitä sitten laskee jarrun pois ja samalla junttaa oikean jalan suoraksi niin lähtee vain pikkuisen renkaat vikisten hyvin matkaan. Viime viikonloppuna viimeksi virallisella kiihdytysradalla (motopark) piti lähteä "hitaasti" kaasua lisäten eikä ole vara yhtään jarrua vastaan nostaa kierroksia muuten sutii holtittomasti.
Ja toinen,
Mitenkähän paljon paremman varttimailiajan sitä saisi kadulla ajettua kuin radalla? Kadulla kun pystyy ottamaan jarrua vastaan kierroksia ja siitä sitten laskee jarrun pois ja samalla junttaa oikean jalan suoraksi niin lähtee vain pikkuisen renkaat vikisten hyvin matkaan. Viime viikonloppuna viimeksi virallisella kiihdytysradalla (motopark) piti lähteä "hitaasti" kaasua lisäten eikä ole vara yhtään jarrua vastaan nostaa kierroksia muuten sutii holtittomasti.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Ei ole paljon vastauksia näkynyt...
No, kyselin samaa tuolla Overdriven puolella ja siellä näytti vastausten yleinen taso olevan sitä luokkaa että alle 2,0 s pitäisi päästä. 1,9XX aikoja siellä oltiin päästelty normikokoonpanoilla. Joten hiomista lähdöissä vielä piisaa.
Onko kukaan vetässyt katukumeilla earlymustangilla < 2,0 s 60 ft aikaa?
No, kyselin samaa tuolla Overdriven puolella ja siellä näytti vastausten yleinen taso olevan sitä luokkaa että alle 2,0 s pitäisi päästä. 1,9XX aikoja siellä oltiin päästelty normikokoonpanoilla. Joten hiomista lähdöissä vielä piisaa.
Onko kukaan vetässyt katukumeilla earlymustangilla < 2,0 s 60 ft aikaa?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Vaikka en ole mikään vartimailin ystävä niin kävin tuossa vuosien varrelta kertyneet aikakortit (useita kymmeniä) läpi niin parhaaksi 60 jalan ajakseni olen näköjään saanut 2.2 s 60 ft 225 katurenkailla. Useimmiten aikani ovat olleet tuossa 2.3 – 2.4 s haarukassa. Mutta tuo 1.9xx on jo turhan kova tavoi-te katurenkaille mutta lähelle 2.0 voi jotenkin päästä kunhan takarenkaat ovat jotain pehmeää seosta ja niin leveät kuin suinkin vain autoon sopii.65HT kirjoitti:Ei ole paljon vastauksia näkynyt...
No, kyselin samaa tuolla Overdriven puolella ja siellä näytti vastausten yleinen taso olevan sitä luok-kaa että alle 2,0 s pitäisi päästä. 1,9XX aikoja siellä oltiin päästelty normikokoonpanoilla. Joten hio-mista lähdöissä vielä piisaa.
Onko kukaan vetässyt katukumeilla earlymustangilla < 2,0 s 60 ft aikaa?
Näytti noissa aikakorteissa naapuriradan slikseilläkin ajetun vaivaisia 1.9 s 60 ft aikoja.
Toisaalta voin sanoa, että ongelmat kasvaa sitä mukaan kun auton tehot kasvaa ja renkaat pysyy samanlaisina. Samoin automaatin vaihtaminen manuaaliin vaikeuttaa (ei kuitenkaan estä) huomatta-vasti hyvien aikojen syntymistä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Laitan tähän mitä tuloksia sain OD:n puolelta:Mexico65 kirjoitti: Mutta tuo 1.9xx on jo turhan kova tavoi-te katurenkaille mutta lähelle 2.0 voi jotenkin päästä kunhan takarenkaat ovat jotain pehmeää seosta ja niin leveät kuin suinkin vain autoon sopii.
Näytti noissa aikakorteissa naapuriradan slikseilläkin ajetun vaivaisia 1.9 s 60 ft aikoja.
1.936 s 205 leveillä BF goodrich lifesaver valkosivuilla, 1600 kiloa isolohko valiant, 3310 vacuumi kaasari, 10" turbiini ja 3.23 välläri, vakioalusta. Aika oli 12.16/186.5 km/t.
A Mallin Manta, 3.6l vapari. Nokailaiset 195/60-15 katukumit. Paras 60ft 2.0 s ja aika tuossa lähdössä oli jotain 12.9s pintaan, loppuja n.180km/h
1.99 sek . 3,25 välitys ja renkaat 295/50, 15 . Auton paino 2050kg. Vakio turbiinilla.
Paras 60feet 2.09 renkaat 5vuotta vanhat 255/60/15 Bf goodrich auton paino kuskin kanssa 1900kiloa
60ft 1.9x 2004/2005 , pösö ja renkaina älynvanhat 205/50/16 Kumhot
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Eiköhän näissäkin hiukan merkkaa minkälaisesta kopasta on kyse, varmaan esim farkku jossa on akku takana jne saattaa lähteä paremmin eli matalammat 60-jalkaset. Lentokenttäradat, ainakin kauhajoki on omasta mielestä melko liukas katurenkailla ajoi kummalla radalla tahansa, ihan sama millä kokoonpanolla omalla autolla ajoi, oli koneena sitten maatalousmoottori ja srod tai kevyesti piristetty ja t5-loota, ei kovin matalia 60-jalkasia saanu.
Tuloksia tutkailin, varhaisimpia aikokortteja autosta vuodelta -99 trx-kumeilla ja 3,08 lukottomalla välityksellä 2,499 60ft laatikkona srod, paikkana kouvola.
tältä syksyltä paras, mutta siltikin melko varovainen lähtö oli 2,65 60ft, firestonen sz80:llä joista paras pito jo poltettu pois, paikkana kauhajoen lentokenttä.
Tuloksia tutkailin, varhaisimpia aikokortteja autosta vuodelta -99 trx-kumeilla ja 3,08 lukottomalla välityksellä 2,499 60ft laatikkona srod, paikkana kouvola.
tältä syksyltä paras, mutta siltikin melko varovainen lähtö oli 2,65 60ft, firestonen sz80:llä joista paras pito jo poltettu pois, paikkana kauhajoen lentokenttä.
Go tell Alice....