2005 GT:n soittimen vaihto

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
kimmoli
Aktiivi
Auto: Mustang GT / CS avo 2005
Viesti:

2005 GT:n soittimen vaihto

Viesti Kirjoittaja kimmoli »

Onko kukaan vaihtanut tuota alkuperäistä Shaker 1000 johonkin yleismalliseen soittimeen? Lähinnä kiinnostaa mallit, joissa on kosketusnäyttö ja navigaattori. Ulkomaisilla foorumeilla puhutaan valmiista johdotusten muutossarjoista ja regulaattoritarpeista, mutta saako näitä suomesta? Mistä?

Joku täällä foorumilla halusi ostaa tollaisen alkuperäisen shakerin. Tämän saa ostaa, kunhan uuden asennustarpeet on hommattu.

Kimmo
Mustang GT/CS -05 avo, Audi A6 quattro, Massey Ferguson 590
janneke
Aktiivi
Auto: Mustang GT 2005 Edelbrock Supercharged

Re: 2005 GT:n soittimen vaihto

Viesti Kirjoittaja janneke »

Moro

Olen vaihtanut soittimeni, jos vielä kaipaat apua niin ilmottele. On ylimääränen yks rca/orkkis vahvistin liitinki ku otin orkkis vahvistimetki pois.
beamer
Aktiivi
Auto: Mustang GT 2007 Roush Package

Viesti Kirjoittaja beamer »

Mä vaihdoin just Pioneerin multimediasoittimen omaan 2007 musseen. Eli itse tilasin tämän: PAC C2R-FRD1 Car Stereo Radio Replacement Interface Harness Ford Lincoln Mercury
jolla asennus helpottuu huomattavasti ( muuttaa 12v herätteen 5volttiin alkuperäisille vahvistimille, siitä saa suoraan käsijarrutunnisteen mankalle jos sitä haluaa käyttää ym...)
Toinen ongelma esiintyi radioantenniadapterin kanssa, itse löysin kyseisen Metran mallistosta http://www.metraonline.com/part/40-CR10. Suomesta löysin piuhan Southwest trade firmasta jolla oli yksi jäänyt hyllyyn. Asennus sinänsä vaatii vähän nikkarointia kiinnikkeiden suhteen ellei tilaa esim metralta valmista asennuskittiä http://www.metraonline.com/part/95-5812. Mä en sitä tilannut vaan sain mankan istumaan nätisti pienellä nikkaroinnilla.
T.Turmiola
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja T.Turmiola »

Eli itse tilasin tämän: PAC C2R-FRD1 Car Stereo Radio Replacement Interface Harness Ford Lincoln Mercury
jolla asennus helpottuu huomattavasti ( muuttaa 12v herätteen 5volttiin alkuperäisille vahvistimille, siitä saa suoraan käsijarrutunnisteen mankalle jos sitä haluaa käyttää ym...)
Moi!
Onko ollut mitään ongelmia alkuperäisten vahvareiden ja päivitetyn mankan yhdessä toimimisen kanssa? Itsellä olisi tarkoitus jonkinasteiseen soittimen päivitykseen lähiaikoina. Shaker 1000 (vm2005) on alkanut hylkimään entistä enemmän levyjä ja puuttuva aux-liitäntämahdollisuus puuttuvien radiotaajuuksien lisäksi alkaa korventamaan. Haluaisen kuitenkin säilyttää kaiken muun alkuperäisenä.

Periaatteessa pelkkä paremmin toimiva uudemman s197:n shaker1000 mankkakin saattaisi aux-liitäntänsä kanssa riittää..
Mä vaihdoin just Pioneerin multimediasoittimen omaan 2007 musseen.
Oliko 2007 mallissa toimiva aux, vai pelkkä nappi mankan kyljessä?

Kiitti
Vastaa Viestiin