Tämmönen-kö 351w
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Tämmönen-kö 351w
Mää luulen, että mitä tapahtuu +6500 rpm jälkeen ei ole relevanttia tietoa, suurimmalle osalle meidän koneista. Itellä kualee imusarja jo 6200rpm, että näin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Tämmönen-kö 351w
Nii, ei meidän mjoottorit kierrä niin paljoa, väännöllä mennään..... Tai mitä jos laittaisi diisselin????? Ei vaineskaan, kunhan höpöjä puhun näin lauantain ratoksi! 
Jos päästään noilla romuilla 350hv niin ollaan tyytyväisiä!
Jos päästään noilla romuilla 350hv niin ollaan tyytyväisiä!
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Tämmönen-kö 351w
No noilla molemmilla yllämainituilla
Eli ensin toi ensin mainittu kaava:
266 advertised duration jaettuna 2 on 133
133 plus LSA 112 on 245
245 miinus 180 on 65abdc
Sitten siitä vielä ground inadvance pois
Eli LSA lobeseperation on 112 miinus intake centerline 108 erotus on 4 astetta ground inadvancea
Eli 65abdc miinus ground inadvance 4 astetta on loppusumma on 61ABDC
Ja
Toinen kaava
.006 Intake advertised duration 266 miinus .05 duration 216 on 50 astetta
50 jaettuna 2 on 25 astetta
Sitten siihen 25 lisätään 36abdc intake Valve closing @ .05
Eli loppusumma 61ABDC
Ton 36abdc @.05 jouduin laskurilla laskemaan, kun ei ollut suoraan ilmoitettu
SN95 - SBF 363
Re: Tämmönen-kö 351w
Niin tuota just tarkoitin että mistä tuo 36 astetta tuli. En näköjään ymmärrä englantia tarpeeksi.
Re: Tämmönen-kö 351w
64cc on palotilat. Dekistä otetaan se 0.6mm jolloin dekit on 0, sitten laitetaan ne 0.039 kansipahvit ja puristussuhteeksi tulee 10.16:1.
Re: Tämmönen-kö 351w
Nonni, nyt lohko kotona. Mitataan vielä runkolaakereiden ja kiertokangen laakereiden välykset, sitten alkaa lopullinen kasaaminen. Vielä puuttuu venakopat, rullakeinut ja työntötangot ja summitilta täytyy tilata ne kansipahvit ja nokka-akseli.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Tämmönen-kö 351w
Stemppiä kasaukseen, kesä lähestyy... 

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Tämmönen-kö 351w
Thanks man!
Re: Tämmönen-kö 351w
Mittauksia ja mallailuja tehty, huomenna taas kampura on männät koneeseen. Koneen kokeilu konehuoneeseen, mahtuuko suurennettu öljypohja vai onko ostettava vakio. Voisin ostaa vakio öljypohjan takasumpulla 351w koneeseen ja öljytikku ja pick up imuputki! Tarjoa jos löytyy.
. [quote on attachment=0]IMG_20190421_160757.jpg[/attachment]
. [quote on attachment=0]IMG_20190421_160757.jpg[/attachment]
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: Tämmönen-kö 351w
Mulla on tuolla marine mallin pohja kaikkine romuineen. Jos se sopii sulle niin saat sen.
Re: Tämmönen-kö 351w
Jos siinä on takasumppu, niin joo, voin ostaa pois. Onko siinä tikku ja imuputki?