S197 Kardaani-/pinionkulman säätö
-
- Aktiivi
- Viestit: 31
- Liittynyt: 05 Touko 2018, 14:27
- Paikkakunta: Kittilä
Re: S197 Kardaani-/pinionkulman säätö
Ihmekään kun s197 korisiin ja uudempiin on ihan omat vannevalikoimat, kilpakäyttöön siis, koska s197 sopivat sarjat ovat aika uniikkeja laatuaan. Leveä taka-akseli, panhard toteutus, ei mitenkään valtavat pyöränkotelot, joten vanteen offset täytyy olla melko suuri että mahtuu kaariin. Siellä pitäisi olla myös tilaa elää.
-
- Aktiivi
- Viestit: 31
- Liittynyt: 05 Touko 2018, 14:27
- Paikkakunta: Kittilä
Re: S197 Kardaani-/pinionkulman säätö
Heh saattais siinä päätä raavituttaa itse kelläkin. Sehän tuo oman fiiliksenkin kun ei auto ole jäykkä jokaisessa liikkeessä minkä teet. Mukava oppia näiden jenkkiläisten metkuja pitkän saksalaisautoharrastuksen väistyttyä mussen tieltä. Saksalaisissa tuntuu olevan kaikki millipeliä, mussessa tuuma sinne tänne. Nyt kun s197 koppaan hieman tutustunut niin kaikki tuntuisi olevan yksinkertaisempaa, ja uskaltaa jopa jotain irroittaakin ilman että joku toinen osa hajoaa tai auto sekoaa muuten. Sähköt tein kaikille keulan valoille ja olipas se simppeliä, mitä nyt polttimonkannan johdot kytkin alkuun väärin päin. Pitkät paloi kokoajan ja eihän sitä huomannut kun ei ne paljon häikäissyt. Hyvä kun ennen katsastusta huomasin. Kaikki pelti sekä muoviosat on selkeästi ollut kiinni eikä tarvi puolta autoa purkaa että yhden osan saa irti.
Nyt kun saisin tähän autoon vielä jonkun 17-18" vannesarjan ja renkaat. Haluttaisi niin kovasti hoosier tai vastaavaa isoa rengasta eikä suinkaan ihan sliksinä, mut kovin on vaikea löytää. Hoosierillakin oli joku street dot malli muttei kai enää valmisteta.
Nyt kun saisin tähän autoon vielä jonkun 17-18" vannesarjan ja renkaat. Haluttaisi niin kovasti hoosier tai vastaavaa isoa rengasta eikä suinkaan ihan sliksinä, mut kovin on vaikea löytää. Hoosierillakin oli joku street dot malli muttei kai enää valmisteta.