Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
kaara91 kirjoitti: ↑12 Kesä 2021, 15:31
Tota testiähän mä jo ehdotin edellisellä sivulla..
Kuten kirjoitin, pieni yksinkertainen vika voi teettää paljon hommia..
Varsinkin tämmöiselle joka vasta opettelee. Sain tänään ikkunan liimattua. Sit pikkuhiljaa pieniä juttuja korjailemaan.
Vaimo eikä tytär tykkää autosta. Eivät ymmärrä... No en mäkään ymmärrä kuvioluistelua.
Uusi autoharrastaja täällä. Ostin elämäni ekan jenkin 1969 mustangin 2 viikkoa sitten.
Toimi hyvin ostopäivänä ja seuraavana päivänä. Myyjä sanoi että akku kannattaa heti vaihtaa että on huono.
Sitten läksin 2 viikon työmatkalle. Kun palasin töistä eilen niin auto ei enää käynnistynyt. Aluksi yritti mutta sitten hyytyi kokonaan. Kun kääntää avaimesta ei lähde edes pyörittämään, vain mankka sisällä pimenee.
Ajattelin että huono akku varmasti syypäänä ja kävin ostamassa uuden hyvän akun.
Akku vaihdettu mutta ei auttanut. Kun kääntää virtaavaimesta niin mitään ei tapahdu. Virrat kyllä toimii niin että valot syttyy ja sisällä mankka toimii mutta kun koittaa käynnistää niin ei tapahdu yhtään mitään.
Konehuoneen puolella ei tapahdu yhtään mitään, ihan kun ei edes kääntäisi avaimesta...
Mitähän ihmettä voisi tehdä? Onko Kouvolan suunnalla mitään minne auton voisi viedä huoltoon? Itse en osaa tälle nyt tehdä mitään..
Alkoi vähän huonosti tämä minun autoharrastus..
Haminassa on Trade Parts, josta saa osia ja siellä myös korjataan Mustangeja.