Mulla on nyt ollut 94GT automaatilla ympärivuotisessa käytössä pari kesää ja talvea. Mun yksilö on kyllä ollut varmatoiminen mitä nyt talvisin ovet jäätyy joten lukossa ei kantsi pitää.
Eihän se mikään raketti ole mutta ei nyt ihan jalkoihinkaan jää. Alustaa kannatta kyllä lähteä heti parantelemaan (jouset, iskarit, subit etc..) niin ajettavuutta saa heti roimasti lisää. Vakiona kun tuo kori on aika 'letku' lievästi kuvailtuna. Sit kun on saanut alustan kuntoon niin sitten koneen kimppun...
2.73 perävälitys jos on vakiona niin onhan se maantiellä kiva mutta kiivaat lähdöt sillä kannattaa kyllä unohtaa. Paremminkin Saudiarabia perä kuin pelkkä aavikkosellainen. Nyt kun tossa on 3.55 niin tuntuu että heppoja olis tullut 50 lisää.
Maalipinta ei ole kovin kestävä'. Liekö Juan/Pablo/Jose käyttänyt ekoja vesivärejä kun mitään kovin roimaa painetta ei painepesurissa kannata käyttää, maali näet lähtee herkästi lohkeamaan paloina, kts ovien saumat, takaluukun rekisterikilven kehys...
Itse tykkään tosta SN95 muotoilusta, foxit on mulle vähän liian kantikkaita, uutta ei saa leimaan joten ainut vaihtoehto ajaa myös talvella on just toi 94 - 95...
96 on sitten jo uudemmalla modulaarikonella