Kansipahvi & yms.
Kansipahvi & yms.
Tietääkö kukaan mistä saa hyllystä kannen tiivisteet ja muut yläkerran pahvit -96 v-6 mustangiin?
Mielellään Porin tai Seinäjoen suunnalta.
Mielellään Porin tai Seinäjoen suunnalta.
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
Jos luottokortti löytyy niin http://www.rockauto.com paketti tulee 4 päivässä kotiovelle. Voi olla että on hankalaa löytää hyllytavarana, mutta http://www.jarimaki.fi Tuolta voisi löytyä
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Eikähän tuo löydy jokaisesta itseään kunnioittavasta usa-osia myyvästä kioskista hyllystä. Samat 3.8 tilkkeet sopii kumminkin aika moneen Fordiin.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Onko mitään tietoa onko -96 mallissa sama tyyppivika kansitiivisteiden kanssa kuin edellisissä vuosimalleissa? Sain sen käsityksen, että tähän vuoteen mennessä ongelma oli poistettu.
Sylkäisi öljyä syyläriin ja nyt käy vajaa miehityksellä. En kerkiä purkimaan muutamaan päivään. Mitähän muuten kansi maksaa jos sattuisi halki olemaan?
Sylkäisi öljyä syyläriin ja nyt käy vajaa miehityksellä. En kerkiä purkimaan muutamaan päivään. Mitähän muuten kansi maksaa jos sattuisi halki olemaan?
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
kyllä toi V6 kansipahvit on tyyppivika (nim. merk. kokemusta on...
)
ja ikävä kyllä ei just milloinkaan ole selvinnyt pelkällä tiivisteen vaihtamisella.....kun se tiiviste kärähtää niin yleensä on se kansikin vääntynyt -. tai haljennut ja sittenhän se tiivisteestä pukkaa läpi...
laitoin yv:tä erinomaisesta korjaussarjasta

ja ikävä kyllä ei just milloinkaan ole selvinnyt pelkällä tiivisteen vaihtamisella.....kun se tiiviste kärähtää niin yleensä on se kansikin vääntynyt -. tai haljennut ja sittenhän se tiivisteestä pukkaa läpi...
laitoin yv:tä erinomaisesta korjaussarjasta

Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Ei noi kannet ihan helpolla mutkille mene, henk. koht. en o kuullu yhdestäkään ja kerkisin monet kymmenet tiivistesarjat myydä tuohon vaivaan. "lopullisesti" tuo ongelma taisi poistua vasta 98 paikkeilla ja oikeasti 2005 kun 3.8 siirtyi historiaan..
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Mikä niitä tiivisteitä vaivaa? Onko alkuperäinen vain huono, vai kannen muotoilussa vikaa? Elikkä, jos nyt vaihdan tiivisteet, onko vika historiaa?
Operaationa ei taida olla kovin kummmoinen? Henk. koht, huokailen lähinnä pakosarjan irrotusta, mutta yleensä jos jotain etukäteen suree, se onkin sitten loppu viimeksi helpommasta päästa oleva homma.
Tuleeko mieleen jotain yllättävää asiaa joka pitäisi hommasta etukäteen ottaa erityisesti huomioon????
Operaationa ei taida olla kovin kummmoinen? Henk. koht, huokailen lähinnä pakosarjan irrotusta, mutta yleensä jos jotain etukäteen suree, se onkin sitten loppu viimeksi helpommasta päästa oleva homma.
Tuleeko mieleen jotain yllättävää asiaa joka pitäisi hommasta etukäteen ottaa erityisesti huomioon????
Ei tiivisteitä sinänsä vaan kyse on suunnitteluviasta.vwk kirjoitti:Mikä niitä tiivisteitä vaivaa? Onko alkuperäinen vain huono, vai kannen muotoilussa vikaa? Elikkä, jos nyt vaihdan tiivisteet, onko vika historiaa?
http://www.babcox.com/editorial/ar/ar90134.htm
Mutta jos ei ole pitkää ajoa, niin mitä niitä korjaamaan. Lisäät vain vettä.

Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
Sen hinta, jos olisi Suomessa, on siinä 180e paikeilla. Laitettiin tilaukseen ja menee 19.11 asti. pännii, kun vain tietäisi voiko -95 imusarjan tiivisteen suutaroida siihen. Sillon voisi Suomessa olevilla pahveilla hoitaa koko jutun. Meinaan vaihtaa vain sen kannen tiivisteen mikä vuotaa ja unohtaa terveen puolen.
Minkä verran prosenteissa menee veroja yms. kuluja kun itse tilaa?
Minkä verran prosenteissa menee veroja yms. kuluja kun itse tilaa?
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
Moottorin osilla tulli on 2.7% Muut auton osat on noin 4-6%.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Mites muuten niitten bensiini linjojen kanssa? -96:ssa on ruiskusuuttimien liitoksessa jonkin tyyppiset "klipsit". Nekö vain kynsitään irti ja nypätään suuttimesta putki pois?
Onko liitos jollain O-renkaalla tiivistetty? Alkupään isommat pää-liittimet on kai sitten myös nyppäämällä irrotettavia? Toisaalta ihmetyttää kun esim. 5 ja 6 suuttimet on A:n muotoisessa kulmassa toisiinsa nähden ja putki on samaa tankoa kummassakin, niin miten sen pois saa tuhoamatta?
Onko liitos jollain O-renkaalla tiivistetty? Alkupään isommat pää-liittimet on kai sitten myös nyppäämällä irrotettavia? Toisaalta ihmetyttää kun esim. 5 ja 6 suuttimet on A:n muotoisessa kulmassa toisiinsa nähden ja putki on samaa tankoa kummassakin, niin miten sen pois saa tuhoamatta?