Alunperin idea oli myös tehdä radoista jouhevia amerikkalaisille autoille ja helposti suunnistettavia, että ensikertalainenkaan ei heti eksy. Ei se sitä tarkoita, etteikö pieniä jekkuja koitettu keksiä, esim. kerran Kalajoella tehtiin lentokentälle sellainen, että lähtö ja maali oli sama. Lähdöstä 10m eka vasen keila 15m toka oikea ja 20m kolmas vasen ja sitten jotain muuta. Lähdössähän kaasua pystyi availemaan kun keilaväli kasvoi mutta maaliin tulossa olisi pitänyt tajuta himmailla vähän, ettei mene pussille kiristyvät keilavälit. Menihän ne multakin pieleen vaikka itse olin tehnyt radan.

Asia ei mua henk.koht. koske mutta en tajua tuota 99-04 samassa luokassa 05- mallien kanssa, olikos niiden alustassa jotain olennaista muutosta vuodesta 98, eli ajaisko perus 99GT samassa luokassa kuin Saleeni ja Roushi S197 ja montako modified 99-04 autoa cupissa oli? Tietty, jos ei ole yhtään, niin sittenhän tässä ei mitään tajuamista olekaan

LK.3) 1974 - 1998 Late stock (+ 1999 --> lukottomat)
LK.4) 1979 - 1998 Late modified
LK.5) 1999 - Super saloon (S197)