302TT kirjoitti:Itelleen näitä rakennetaan ja omat rahat niissä kiinni on eli anna mennä vaan niin kuin mieleiseltä tuntuuJos se jonkun tunteita kuohuttaa, niin lisää vettä myllyyn vaan
![]()
Mikä moottori on kyseessä?
289
302TT kirjoitti:Itelleen näitä rakennetaan ja omat rahat niissä kiinni on eli anna mennä vaan niin kuin mieleiseltä tuntuuJos se jonkun tunteita kuohuttaa, niin lisää vettä myllyyn vaan
![]()
Mikä moottori on kyseessä?
meinaat tätä302TT kirjoitti:No sittenhän tuohon saa edullisesti istutettua vaikka 5.0 mussen ruutan.
Mulla olisi sulle uusi ECUSKB kirjoitti:meinaat tätä302TT kirjoitti:No sittenhän tuohon saa edullisesti istutettua vaikka 5.0 mussen ruutan.
http://www.midnightdsigns.com/Mustang/E ... Wiring.htm
ja
tätä
Tuokin on yksi vaihtoehdoista jos vain alkaa osia löytymään ilman suurempaa tuskaa.
No eipä vielä ole mitään vakiosta poikkeavaa.Antti66HT kirjoitti:Tuota vakio ruiskun imusarjaa en kyllä sitten käyttäisi, siis jos tarkoitus on saada koneesta jotain muuta kuin vakio numeroita irti.
Mitäs muuta koneessa on? Mielestäni yksittäisenä parannuksena Ruiskun asennus ei tule tuohon ensimmäisenä, noin niinkuin performance mielessä.
Mitkä on ensimmäisten testien feelingit ? ja erityisesti kiinnostaa tuo muutos kaasariin.razorass kirjoitti:Autotune toimii hyvin myös Vipecissä ja Atomissa. Laajakaistan asetukset pitää olla kohdallaan eli riittävä hidastus signaaliin.
Noista jenkkien plug'n'play ecuista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Mulla on "kaasarin korvaus ruiskulla" -projektia puuhailtu syksyn verran. Ensimmäiset testit on ajettu ja dynotettu ekalla versiolla jossa Accelin läppärunko jossa 4 suutinta, nyt testataan samalla setupilla mutta suuttimet imusarjaan (8kpl).
Ajatuksena juurikin kaasarin mahdollisimman helppo korvaus ruiskulla säilyttäen jakajasytytys. Yksinkertaisimmillaan nostetaan kaasari pois, läppärunko suuttimineen ja kaikkineen tilalle, triggerisignaalin ryöstö jakajalta, 3 relettä, johtosarja ja ecu. sytytystä voi ohjata eculla tai antaa sen olla koskemattomana.
Tehoa tällä ei lähdetty hakemaan lisää(tosin ei se ainakaan tippunut), vaan lähinnä käyttöominaisuuksia ja tarkempaa säädettävyyttä. budjetti on 3 tonnia jolla vehje on nipussa ja säädettynä. Kaatisosia käyttämällä voinee tehdä halvemmalla, jos siis haluaa kaatisosia käyttää, Bonuksena tankkiin voi jatkossa laittaa sekä bensaa tai E85:ttä tai niitten sekoitusta ja ecu tekee automaattisesti skaalauksen polttoainekarttaan etanoliprosentin mukaan.
Pannuhan on 500hp 347cid
Tästä aiheesta voisit alkaa harkita juttua Corrallin. Kiinnostaa esim. kuinka kovalla rutulla voisi tarvittaessa ajaa 98:lla, jos seosta ja sytkää säätämällä voi pitää detonaation poissa.razorass kirjoitti:Bonuksena tankkiin voi jatkossa laittaa sekä bensaa tai E85:ttä tai niitten sekoitusta ja ecu tekee automaattisesti skaalauksen polttoainekarttaan etanoliprosentin mukaan.
Ajatus oli jonkinlainen artikkeli aiheesta kirjoittaa, kunhan kerkiää.Arto65FB kirjoitti:Tästä aiheesta voisit alkaa harkita juttua Corrallin. Kiinnostaa esim. kuinka kovalla rutulla voisi tarvittaessa ajaa 98:lla, jos seosta ja sytkää säätämällä voi pitää detonaation poissa.razorass kirjoitti:Bonuksena tankkiin voi jatkossa laittaa sekä bensaa tai E85:ttä tai niitten sekoitusta ja ecu tekee automaattisesti skaalauksen polttoainekarttaan etanoliprosentin mukaan.
tuo on totta, arvatkaas miks se laite on tai oli lähes uutena myynnissärazorass kirjoitti:Autotune toimii hyvin myös Vipecissä ja Atomissa. Laajakaistan asetukset pitää olla kohdallaan eli riittävä hidastus signaaliin.
Noista jenkkien plug'n'play ecuista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Mulla on "kaasarin korvaus ruiskulla" -projektia puuhailtu syksyn verran. Ensimmäiset testit on ajettu ja dynotettu ekalla versiolla jossa Accelin läppärunko jossa 4 suutinta, nyt testataan samalla setupilla mutta suuttimet imusarjaan (8kpl).
Ajatuksena juurikin kaasarin mahdollisimman helppo korvaus ruiskulla säilyttäen jakajasytytys. Yksinkertaisimmillaan nostetaan kaasari pois, läppärunko suuttimineen ja kaikkineen tilalle, triggerisignaalin ryöstö jakajalta, 3 relettä, johtosarja ja ecu. sytytystä voi ohjata eculla tai antaa sen olla koskemattomana.
Tehoa tällä ei lähdetty hakemaan lisää(tosin ei se ainakaan tippunut), vaan lähinnä käyttöominaisuuksia ja tarkempaa säädettävyyttä. budjetti on 3 tonnia jolla vehje on nipussa ja säädettynä. Kaatisosia käyttämällä voinee tehdä halvemmalla, jos siis haluaa kaatisosia käyttää, Bonuksena tankkiin voi jatkossa laittaa sekä bensaa tai E85:ttä tai niitten sekoitusta ja ecu tekee automaattisesti skaalauksen polttoainekarttaan etanoliprosentin mukaan.
Pannuhan on 500hp 347cid