Pintapeltien saumat -66 HT
Pintapeltien saumat -66 HT
Onkohan takakyljen ja helmakotelon välinen sauma alunperin ollut tinattuna sileäksi, vai onko peltien yhtymäkohdassa ura näkyvissä? Ja sama kysymys takakyljen ja takalasin takapuolella olevan pellin välistä. Pitäisi uusi kylki hitsailla paikalleen ja mietin kuinka siistit saumoista tarvii saada. Onko kokeneemmilla muita vinkkejä tuohon hommaan?
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 230
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: Pintapeltien saumat -66 HT
Molempiin paikkoihin ura jää näkyviin. Onko tuo se hiljattain Vantaalla myynnissä ollut '66 ?
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Re: Pintapeltien saumat -66 HT
Kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä tuo on Vantaalta haettu alkusyksystä.
Re: Pintapeltien saumat -66 HT
Jatketaas tähän ketjuun. Kuuluuko takasisälokasuoja hitsata pisteillä ulkopuolen varttipaneeliin kiinni?
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 230
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: Pintapeltien saumat -66 HT
Kuuluu.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"