foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?
Sitä on moni muukin sanonut, vielä en tosin ole törmännyt kehenkään jolla olisi oman käden kokemusta timmin laatikon rikkomisesta pelkällä väännöllä. Olen sen verran taulapää että en tahdo uskoa ennenkuin itse näen91GT kirjoitti:Vakio vaihteisto ei tule kestämään ton setin tuomaa lisä löylyä. Tuleepi sen verran rehvakkaasti lisää vääntöö.

Ja jos hajoaa, niin hajoaa. Sitten täytyy hommata kestävämpi laatikko.
Ford Granada V8
Niin tai paljonko vääntöä lopulta saadaan. Teoria ei aina kohtaa käytäntöä.GT look kirjoitti:Se että hajottaako vääntö vakio laatikon, riippuu paljon sitä on. (1045nm)
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
mutta tuskin on bolt-on ahdinpaketti ja kone perusfoordia kaikkine osineen.GT look kirjoitti:Mexico65 kirjoitti:Niin tai paljonko vääntöä lopulta saadaan. Teoria ei aina kohtaa käytäntöä.GT look kirjoitti:Se että hajottaako vääntö vakio laatikon, riippuu paljon sitä on. (1045nm)
Niin eihän noista moottorin väännöistä tiedä, kun noi lukemat on pyöriltä.
Go tell Alice....
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Ei kylla tule edes kuuttasataa vakiokoneeseen remmin pulttaamalla. Viissataakin voi olla haave, mutta lahempana totuutta.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Joo vasta 4V modular Cobraan voi sada sen 500 välijäähdyttimellä ja pakoputkistolla Bot Onina. Melko kovan työn takana oli saada siitä nousemaan vajaaseen 600 heppaan. Mutta hyvin on T45 painavammassa SN:ssä sen kestänyt.Vee8 kirjoitti:Ei kylla tule edes kuuttasataa vakiokoneeseen remmin pulttaamalla. Viissataakin voi olla haave, mutta lahempana totuutta.
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Ford Granada V8
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Bittiavaruudessa liikkuu jos mita, mutta odotan todella mielenkiinnolla tuloksia. Omallakin hankintalistalla tuo lisailmapumppu ois. Mutta alusta vaatii viela hiukan huomiota ennen tuota.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Ilmoittele vaan sitten miten paljon poweria siita irtoaa..
Mulla on kanssa komerossa valmiina Prochargu 3-core kuulerilla, 42lbs suuttimilla, PRO-M Universalilla jne. jne. Paketin aikaisempi omistaja jarrutti omasta melko vakiosta 98 GT:sta 375rwhp tolla setilla. Mulla on vahan extraa kertynyt moottoriin kiinni, joten ehka samoihin ainakin paasee ja vahan vahemmalla paineella. Toi taisi olla 14psi:lla mitattuna mika on kuitenkin kohtuu huono tulos..
Myohemmin tulee sitten DSS:n alakerta ja portatut PI-kannet.
Mulla on kanssa komerossa valmiina Prochargu 3-core kuulerilla, 42lbs suuttimilla, PRO-M Universalilla jne. jne. Paketin aikaisempi omistaja jarrutti omasta melko vakiosta 98 GT:sta 375rwhp tolla setilla. Mulla on vahan extraa kertynyt moottoriin kiinni, joten ehka samoihin ainakin paasee ja vahan vahemmalla paineella. Toi taisi olla 14psi:lla mitattuna mika on kuitenkin kohtuu huono tulos..
Myohemmin tulee sitten DSS:n alakerta ja portatut PI-kannet.
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
Sitä on moni muukin sanonut, vielä en tosin ole törmännyt kehenkään jolla olisi oman käden kokemusta timmin laatikon rikkomisesta pelkällä väännöllä. Olen sen verran taulapää että en tahdo uskoa ennenkuin itse näen 
Ja jos hajoaa, niin hajoaa. Sitten täytyy hommata kestävämpi laatikko.[/quote]
Tai sitten vaan suurin osa on vaihtannut lootan heti kestävämmäksi!Joskus tulee loppupeleissä halvemmaksi.Esim.kytkinakseli sopivasti
poikii,hajoo sit muutakin.Kestännee ahdetun VAKIO koneen tehot
katukäytössä?500NM arvaus täältäkin.

Ja jos hajoaa, niin hajoaa. Sitten täytyy hommata kestävämpi laatikko.[/quote]
Tai sitten vaan suurin osa on vaihtannut lootan heti kestävämmäksi!Joskus tulee loppupeleissä halvemmaksi.Esim.kytkinakseli sopivasti
poikii,hajoo sit muutakin.Kestännee ahdetun VAKIO koneen tehot
katukäytössä?500NM arvaus täältäkin.
Vakio T5 kestää yllättävän paljon. Sopivana sulakkeena toimii kuitenkin takarenkaat, ellei leveitä sliksejä alle laita. Silloinkin voidaan laatikon kestoa pidentää jos penkin ja ratin välistä löytyy jotain järkeä.
Tosin nuo remmi-, ruuvi ja pakokaasuahtimilla varustetut katuautot ovat loistaneet poissaolollaan noista erilaisista ratatapahtumista, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Eikä Suomessa yleisissä tapahtumissakaan ole pitkälle päästy kuin vapaasti hengittävillä moottoreilla. Taitaa, askit ja autot hajota jo Esson baarissa kahvi kupin ääressä, jotkut saattaa päästä jopa nakki kioskille kumia polttamaan.
Mutta onhan kavereita joilla metrinen ratakiskokin vääntyy hetken pyörittelyssä.
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti.
Tosin nuo remmi-, ruuvi ja pakokaasuahtimilla varustetut katuautot ovat loistaneet poissaolollaan noista erilaisista ratatapahtumista, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Eikä Suomessa yleisissä tapahtumissakaan ole pitkälle päästy kuin vapaasti hengittävillä moottoreilla. Taitaa, askit ja autot hajota jo Esson baarissa kahvi kupin ääressä, jotkut saattaa päästä jopa nakki kioskille kumia polttamaan.
Mutta onhan kavereita joilla metrinen ratakiskokin vääntyy hetken pyörittelyssä.
Kaikkea ei pidä ottaa vakavasti.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
HEI !?!?! Tunnistin juurikin itseni...Mexico65 kirjoitti:Vakio T5 kestää yllättävän paljon. ...jos penkin ja ratin välistä löytyy jotain järkeä...
...Mutta onhan kavereita joilla metrinen ratakiskokin vääntyy hetken pyörittelyssä...

Taitaa foxeissa kardaanin ristikot antautua voiman edessä helpommin kuin kunnossa oleva laatikko. Laatikosta kun akseli katkeaa, loppuu vain veto. Kardaanista poksuu ristikko... hyvää yötä.

Esim. 1: Eturistikko hajoaa 6000rpm / 130km/h = laatikko halki, rattaat kadulla, startti halki, lohkosta laatikon kiinnikkeet irti, laatikko öljyt takarenkaiden alle... pysy kumminkin tiellä.
Esim. 2: Eturistikko hajosi sprint Nissanista täydestä laulusta, etupää tökkäsi maahan käytyään ensin kurkkaamassa kapiinissa, kummasti oli tasaiselle tielle ilmestynyt jostain hyppyri... Kardaani löytyi kahden tunnin etsinnän jälkeen.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...