Jos mun autoon sitä ei olisi jo tehty -1", niin laittaisin enemmän. Staattinen camber on -1 astetta ja eturenkaat kuluvat olkapäästä ja ulkoreunasta enemmän kuin sisäreunasta. Dynaaminen camber-kulma toimisi sisäänjoustossa paremmin isommalla pudotuksella. Mutta kuten sanoit, poikii lisää hommia. Toi Arning-muutos on vaan poranterää vailla.Vehje kirjoitti:No nyt pitäis päättää tiputtaako tuota tukivartta tuuman vai 1 5/8 tuumaa. Onkos tosta 5/8 lisäpudotuksesta sanottavaa iloa? Se taitaa poikia mukanaan muutakin muutettavaa, bump steeria, ylätukivarren kiiloja ym?
Tuolla muuten jotain numeroarvojakin tuon muutoksen vaikutuksesta, laskijana ollut nimim. Applejack tuolta eräästä toisesta foorumista.
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... f=11&t=670